پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰

امام راحل(ره): دنیا روی این حقیقت مطالعه کند که از همه جای این کشور یک صدا برمیخیزد و مردم یک آرمان را دنبال میکنند.

با توجه به سفر قریب­الوقوع ریاست محترم جمهور جناب حجه الاسلام و المسلمین دکتر روحانی به استان فارس و سومین حرم اهلبیت(ع) شیراز، و با عنایت به نام­گذاری سال 1394 از طرف رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی به سال – دولت و ملت، همدلی و هم­زبانی – و نظر به آن که این برهه بسیار حساس و منطقه آشفته که میدان تاخت و تاز تروریست­های مزدور و آدمکش شده است.

از طرفی اتحاد نامیمون سران خائن، مرتجع و دست­نشانده بعضی کشورهای عربی که با پشتیبانی قدرت­های استکباری و صهیونیست، کشور محروم و مردم مظلوم یمن را از دریا، هوا و زمین محاصره کرده­اند و بی­رحمانه زیر آتش گرفته­اند؛ مردم مظلوم سوریه، عراق، بحرین و یمن امید و پناهی جز خدا و جمهوری اسلامی ندارند. در میدان هسته­ای هم که دیپلماسی طولانی و فعال جمهوری اسلامی و تلاشهای هیات­های مذاکره­کننده به مراحل حساس و پایانی نزدیک شده است. حضور در صحنه­هائی که تجلی وحدت امت با امام و پشتیبانی ملت از دولت و دولت در خدمت ملت را نشان دهد، باعث قوت قلب و پشت­گرمی دولتمردان و دیپلماسی مقتدرانه می­شود، همچنین باعث امید و تقویت روحیه جبهه مقاومت در سوریه، عراق، بحرین ویمن می­گردد.

امروز بیش از هر زمانی تجلی وحدت و انسجام امت، همدلی و همزبانی دولت و ملت، حمایت­های بی­دریغ ملت از دولت و خدمات خالصانه و بی­منت دولت به ملت بسیار نیکو و پسندیده، و بیش از هر موقعی کارساز و مقاومت ­آفرین در مقابل زورگوئی­ها و سلطه­جوئی­ های استکبار جهانی و نومیدی و شکست دشمنان خواهد شد.

بطور قطع یکی از آن صحنه ­های همدلی و همزبانی حضور با شکوه در اسقبال از رئیس­جمهور و دولتمردان تدبیر و امید است که یقیناً در مسائل بین المللی موثر خواهد بود، چرا که مقام معظم رهبری فرمودند: اعتماد راسخ به تیم مذاکره کننده داریم، از این استقبال مردم از هیات دولت می تواند بهترین حمایت از خادمین ملت، و همچنین تیم مذاکره کننده باشد که با تلاش در پی احقاق حقوق مسلم ملت شریف ایران هستند.

مسئولین عالی رتبه نظام هم بخوبی می دانند که بدون حمایت مردم نمی توانند کاری انجام بدهند و در برابر جهان استکبار بایستند، لذا بهتراست که همه بجای پرداختن به مسائل حاشیه ای و ضایع کردن فرصتها در برابر دشمنانی که از اول پیروزی انقلاب اسلامی تا به حال همه تلاششان این بوده که این نظام را از پا درآورند و یا حداقل نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه را ناتوان در حل مشکلات و پیشرفت و تعالی جلوه دهند و با این کار نشان دهند که این نظام در اداره کشور ناتوان است .

بنابراین لازم است که با همدلی و همزبانی و حمایت ملت از دولت و خدمات صادقانه دولت به ملت، به جهان نشان دهیم که ملت ایران با نظام جمهوری اسلامی، به دست آوردی بزرگ و ارزنده دست یافته است که باعث بیداری و ایستادگی ملت هائی شده است که می خواهند به استقلال، آزادی، پیشرفت و تعالی و عزت دست یابند.

البته باید دست اندرکاران برنامه های استقبال هم توجه داشته باشند که در دام تشریفات زائد و برنامه ها و تبلیغات اغراق آمیز نیفتند و حدود را رعایت نمایند که با مراعات حدود و دوری از ریخت و پاشها، بهتر شان مسئولین و کارگزاران نظام را حفظ و ایجاد صمیمیت بیشتر بین مردم و دولت می نمایند.

نکته دیگر اینکه کارهای بزرگی در همه دولتهای پس از انقلاب انجام شده است که در هیچ عرصه ای با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و مشکلاتی هم وجود دارد که بخشی از آن طبیعی و بخشی در اثر عدم مدیریت لایق و بخشی نیز توسط دشمنان بر ما تحمیل شده است و دردسرهائی که استکبار و دست­نشاندگان آنها در منطقه برای این نظام بوجود آوردند مثل جنگ و تحریمها و تنگناهای بین المللی که در ایجاد مشلات بی تاثیر نبوده است و تا بحال با مقاومت و پایداری جواب داده شده است و سزاوار است که همه درحق هم بخصوص دولتها در حق دولتهای گذشته، به جای اینکه همه مشکلات و نارسائی ها را به گردن دولت های گذشته بیفکنند در حق هم انصاف به خرج دهند و بدانندکه با توجه به خدمات بزرگی که انجام گرفته، وجود این همه حجم بیکاری، رواج بی بند و باری و تقلید کورکورانه از ره­آورد تهاجم فرهنگی غرب، بالارفتن سن ازدواج، فاصله درآمدی افراد، اشرافی­گری عده ای در اثر درآمدهای بادآورده و در کنار آنها فقر عده ای دیگر، ....دون شأن کشور امام زمان است.

انشاءا...که با همدلی و همزبانی دولت و ملت و دوری و پرهیز از پرداختن به حواشی، هرچه زودتر این مشکلات برطرف گردد.

نکته آخر این که دولتمردان محترم متوجه هستند که دولتی که مدعی اعتدال گرائی است و با رأی اکثر کسانی که از افراط و تفریط بیزار بوده اند سر کار آمده است، هیچ جناح و حزبی و دسته ای نباید بتواند آن را بنفع خود مصادره نماید. بنابراین رئیس جمهور محترم متوجه هستندکه کم نیستند کسانی در لباس دوست و طرفدار،که تلاش دارند دولت را یک طرفه نمایند و به افراط و تفریط بکشانند که اگر رئیس جمهور محترم از اینها غافل شوند، همان می شود که در دولتهای گذشته شد.

به امید اینکه همه جای این کشور یک صدا بلند باشد و همه یک آرمان را دنبال کنند.

نویسنده: علي اسدزاده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹