پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۳۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
در بعداز ظهر پنجشنبه 3/2/94 از ساعت 7 بعداز ظهر جلسه تقدیر و تشکر از نائب رئیس پیشین و معارفه نائب رئیس جدید هیات با حضور اعضاء رئیسه هیات کوهنوردی برگزار گردید.

به گزارش دريافتي كازرون نما از روابط عمومی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان کازرون، در این جلسه یدالهی از تلاش های بی وقفه، صادقانه و بی چشم داشت سرکار خانم طاهره جوکار نائب رئیس پیشین هیات در ایجاد بسترهای کوهنوردی بانوان تقدیر و تشکر نمودند و تاکید داشتند هم اکنون این وظیفه خطیر و مسئولیت سنگین به دوش سرکار خانم سارا دخت آگاه است تا با استفاده از زمینه های موجود، ایجاد تعامل موثر با هیات و بانوان کوهنوردی موجب رشد، تعالی و توسعه کوهنوردی بانوان گردد.

جلسه توديع و معارفه نائب رئیس هیات کوهنوردی كازرون

در پایان به پاس قدردانی از زحمات خانم جوکار و خواهر بزرگوارش لوح سپاسی توسط رئیس هیات تقدیم ایشان گردید. لازم به ذکر است خانم طاهره جوکار به مدت سه سال از سال 90 تا پایان 93 نائب رئیس هیات کوهنوردی بودند که بدلیل تغییر محل سکونتشان به بوشهر قادر به ادامه فعالیت در این سمت نبودند.

جلسه توديع و معارفه نائب رئیس هیات کوهنوردی كازرون

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
0
0
به این خانمی که نشسته و تشویق میکنه میگفتید این استینشو حداقل یکم پایین بیاره...شما مثلا الگوی این جوانان هستید. وقتی جوانها آستین شما رو اینجوری ببینن، به نظرتون چیکار میکنن؟؟ حداقل اگه در باطن اعتقادی به پوشش کامل ندارید، یکم ظواهر رو رعایت کنید. اخه الان که در حال کوهنوردی نیستید که آستینتون مزاحمتون باشه...الان تو یه دفتر نشستید دارید تشویق میکنید، هر کس با هر میزان استینی میتونه بشینه و تشویق کنه ...
عباسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
0
0
خدایی این چه خبری است؟ این تودیع و معارفه ها در سال صدهابار اتفاق می افتد. این ارزش خبری ندارد.
باتشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴