پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۳۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
رئیس اوقاف کازرون:
مهدی کامیابی با اشاره به اینکه در سال گذشته 90 سند مالکیت برای موقوفات شهرستان کازرون صادر شده است اظهار داشت: این رقم نسبت به سال 92 رشد چشمگیری داشته است.

به گزارش كازرون نما، مهدی کامیابی با اشاره به اینکه در سال گذشته 90 سند مالکیت برای موقوفات شهرستان کازرون صادر شده است اظهار داشت: این رقم نسبت به سال 92 رشد چشمگیری داشته است.

وی از ثبت 3 وقف جدید در شهرستان کازرون از ابتدای سال 94 تاکنون خبر داد و خاطرنشان کرد: دو مورد از این وقف‌ها برای کمک به سالمندان شهرستان بوده و یکی از آن‌ها برای توسعه امامزاده وقف شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه کازرون عنوان کرد: سال گذشته این شهرستان با ثبت 19 وقف جدید بیشترین تعداد وقف را در بین شهرستان‌های استان داشته و از برنامه مدون سالانه نیز جلوتر بوده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته درآمد بقاع متبرکه شهرستان کازرون 100 درصد محقق شده است افزود: درآمد موقوفات این شهرستان نیز بیش از 95 درصد محقق شد.

کامیابی با اشاره به وجود بیش از 220 بقاع متبرکه در شهرستان کازرون تصریح کرد: سال گذشته از محل نذورات مردم 5 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار عمرانی در بقاع متبرکه شهرستان هزینه شد.

وی گفت: سال 92 در بخش بقاع و اماکن متبرکه در بیش از 65 امامزاده فعالیت عمرانی صورت انجام شد و بیش از 200 نفر از خادمان زیرپوشش بیمه قرار گرفتند.

برچسب ها: سند مالکیت ، موقوفات
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
ROMANIA
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
0
0
حجت الاسلام مهدی کامیاب؟؟؟؟؟؟؟؟؟. تا الان فکر میکردم حجت الاسلام به روحانیون که در حوزه های علمیه تحصیل کرده اند عنوان میشود. ابتکار کازرون نما قابل تحسین است. که هر کسی رییس اوقاف شود را حجت الاسلام خطاب میکند. کازرون نما خسته نباشید. این ابتکار را به اسم خودتان ثبت جهانی کنید.
مدیر پایگاه
دوست عزيز سلام
ضمن تشكر از دقت نظر و حسن توجه شما، اشتباه رخ داده ناشي از خطاي خبرنگار خبرگزاري تسنيم در شيراز بوده كه با تذكر شما اصلاح گرديد. بدينوسيله از مخاطبان عزيز پوزش ميطلبيم و مجددا از شما سپاسگزاريم
علي بحراني - مدير كازرون نما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸