پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۴
در شب آرزوهای دانشجویان بسیجی صورت گرفت:
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون به مناسبت شب لیله الرغائب، مراسم معنوی شب آرزوها در مسجد امام علی(ع) این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش كازرون نما، در این مراسم حجت الاسلام یاسر حاجی پور پیرامون فضیلت های ماه رجب در سخنانی اظهار داشت: در شب آرزوها باید نفس خود را ذبح کرد و از خداوند خواست این توفیق را بدهد تا در طی کردن مسیر الهی تداوم داشته باشیم.

کربلایی داود خوشکردار نیز با مناجات خوانی زیبای خود فضایی معنوی به این محفل داد که اشک دانشجویان را از چشم ها جارس ساخت.

در این مراسم که با حضور 700 دانشجوی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کازرون برگزار شد، دانشجویان روزه دار ضیافت افطار را میهمان دانشگاه آزاد بودند و پس از آن نماز مخصوص این شب را اقامه کردند.

از روشن کردن شمع برای مظلومان یمن تا خلوت عاشقانه با خالق

دانشجویان شرکت کننده در این مراسم همچنین با روشن کردن شمع به یاد شهدای سوریه، عراق و یمن، برای مردم مسلمان و مظلوم این کشورها دعا کردند.

این دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردها و شعارنوشته هایی حمایت خود را از مردم مظلوم یمن و سوریه و عراق اعلام نموده و کمک های مالی خود را به جبهه مقاومت اسلامی اهدا نمودند.

از روشن کردن شمع برای مظلومان یمن تا خلوت عاشقانه با خالق

یکی از دانشجویان در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به فضیلت های شب لیله الرغائب، اظهار داشت: امشب پروردگار عالم به دنبال بهانه‌ای است كه بندگان خود را ببخشد و آنها را بيشتر به سمت خويش فراخواند و من امیدوارم که در این شب مورد بخشش خداوند رحمان قرار گرفته باشم.

دانشجوي ديگري در این زمینه گفت: احساس سبکی  و نزدیک شدن به خدا می کنم؛ امیدوارم خداوند به من توفیق دهد تا در مسیر الهی باقی بمانم و عاقبت به خیر شوم.

از روشن کردن شمع برای مظلومان یمن تا خلوت عاشقانه با خالق

یکی دیگر از دانشجویان در پاسخ به این پرسش که چه آرزویی در شب لیله الرغائب داشتی، گفت: در این شب از خدا خواستم به من توفیق دهد تا در صراط مستقیم حرکت کنم؛ برای سلامتی امام زمان (عج)، عاقبت به خیری و سلامتی پدر و مادر و دوستان و آشنایان و همچنین پیروزی مسلمانان به خصوص در یمن، سوریه، عراق و فلسطین و نابودی استکبار جهانی دعا کردم.

همچنين دانشجويي نیز گفت: در شب آرزوها از خداوند خواستم صحت و سلامتی به خودم و خانوداه ام عطا ببخشد و حاجت همه حاجتمندان روا شود و از خداوند خواستم در تحصیل موفق شوم.

شایان ذکر است این مراسم قریب به چهار ساعت به طول انجامید و استقبال دانشجویان از این مراسم به حدی بود که تعدادی از دانشجویان در خارج از شبستان مسجد حضور داشتند

نویسنده: سرويس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹