پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۴
خیرکازرونی باحضور در کمیته امداد امام خميني (ره) شهرستان كازرون، مبلغ 100 میلیون ریال به مردم مظلوم و ستمدیده یمن کمک کرد.

به گزارش دريافتي كازرون نما از  روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کازرون، پرویزشفیعی مدیرکمیته امداد با اعلام این خبر ضمن تقدیر از حضور مردم در کمک به مردم یمن اظهار کرد: خوشبختانه این بار نیز مردم شهرستان کازرون در صحنه حاضر شده و نوع دوستی خود را به اثبات رساندند.

 وی با اشاره به جنایات رژیم آل‌سعود در یمن و محکوم کردن این جنایات افزود: در راستای این حملات؛ شهادت، زخمی و آواره شدن مردم مظلوم، مسلمان و بی‌دفاع این کشور، کمیته امداد شهرستان کازرون آمادگی خود را برای دریافت کمک‌های مردم متدین و نوع‌دوست شهرستان اعلام کرده است.

 شفیعی  با بیان اینکه در همین راستا اقدام به برپایی پایگاه‌های ثابت و سیار در سطح شهرستان شده است، اضافه کرد: در این زمینه پایگاه‌های کمیته امداد در شهرستان‌کازرون، خشت و کمارج، قائمیه و بالاده آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

 وی همچنین با اشاره به برپایی پایگاه‌هایی در مصلی‌های برگزاری نماز جمعه طی روز گذشته گفت: با برپایی این پایگاه‌ها و بر اساس آمار اولیه تاکنون 120 میلیون ریال کمک نقدی جمع‌آوری شده است.

 شفیعی همچنین از مشارکت کارکنان این مدیریت دراین امرخداپسندانه خبر داد و گفت: همچنان نیز دفاتر کمیته امداد در سطح شهرستان‌ها وهمچنین مراکزنیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردم خیرکازرون در حمایت از مردم مظلوم یمن است.

نویسنده: شهريار تقدم
برچسب ها: كازرون ، كميته امداد ، يمن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹