پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۲۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
محمد صادقی: در 28 هزار و 642 هکتار از اراضی شهرستان‌های لار، لامرد، مهر، خنج، فراشبند، کازرون، داراب، قیر و کارزین جهرم و فسا کشت‌های زیر پلاستیکی محصولات سبزی و صیفی انجام شده است.

محمد صادقی: در 28 هزار و 642 هکتار از اراضی شهرستان‌های لار، لامرد، مهر، خنج، فراشبند، کازرون، داراب، قیر و کارزین جهرم و فسا کشت‌های زیر پلاستیکی محصولات سبزی و صیفی انجام شده است.

وی با بیان اینکه درمجموع 90 هزار هکتار از اراضی استان زیر کشت محصولات سبزی و صیفی است خاطرنشان کرد: محصولات زیر پلاستیکی حدود 31 درصد از این محصولات را به خود اختصاص داده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه حدود 30 درصد تولیدات محصولات سبزی و صیفی استان به روش کشت زیر پلاستیکی تولید می‌شود افزود: پیش‌بینی می‌شود تولید کل محصولات زیر پلاستیکی استان بیش از یک‌میلیون و 160 هزار تن باشد.

وی با بیان اینکه محصول گوجه‌فرنگی با 7 هزار و 962 هکتار سطح زیر کشت بیشترین میزان این نوع کشت را به خود اختصاص داده است تصریح کرد: محصول شمام در 6 هزار و 514 هکتار، هندوانه در 3 هزار و 908 هکتار و خربزه در 2 هزار و 914 هکتار از اراضی استان کشت می‌شود.

صادقی عنوان کرد: محصولات زیر پلاستیکی به‌طور عمده در ماه‌های آذر تا اواسط اسفندماه در استان کشت‌شده و محصول تولیدشده در ماه‌های فروردین تا خرداد‌ماه وارد بازار مصرف می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه قیمت فروش این محصولات مورد رضایت کشاورزان بوده در چند سال گذشته سطح زیر کشت محصولات زیر پلاستیکی استان 5 درصد افزایش یافته است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
فاموری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
0
1
با سلام دهستان فامور سالانه بیش از هزار تن گوجه و سیفی جات روانه بازار می کند که متاسفانه به خاطر را ه قدیمی وغیر قابل استفاده باقد زیر قیمت پول عرق زن وبچه شان را بدهند دلال آقا صادقی به خاطر بازی انتخاباتی میلیاردها میلیارد پول کارگران و زحمتکشان و فقیران و کشاورزان فامور را میدهدبه دلال چرا راه ما به استان که تو آستانه باز شده باید به خاطر بعضی مسائل باید کارشکنی بشه به خدا امام زمان هم راضی نیست از این نوع برخورد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
0
1
جناب رییس میشه ذره ای هم به ما کشاورزان توجه بشه نه وامی نه کود و بذزی و حتی نظارتی هم نمی شود
عباسي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
0
اداره جهاد كشاورزي كازرون هيچ حمايتي از ما كشاورزان نمي كند آقاي محمدصادقي رئيس قبلي اداره جهاد كشاورزي هميشه بين مردم بود اما اين همشهري تو اينگار مي ترسه اتاقش را بگيرن از جاش تكون نمي خوره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸