پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۲۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
ناحیه صنعتی شهید مصلحیان کازرون با 83 هکتار مساحت بزرگ‌ترین شهرک صنعتی در غرب فارس قرار دارد که در آن 35 قرارداد واگذاری زمین منعقد و از این تعداد 25 واحد فعال با اشتغال‌زایی 350 نفر در مرحله فعالیت و بقیه در مرحله ساخت‌وساز‌ است.

 علی صداقت‌پور صبح امروز  اظهار داشت: با تشکیل مجمع عمومی و برگزاری انتخابات، ناحیه‌ صنعتی شهید مصلحیان کازرون به‌عنوان چهاردهمین  شهرک صنعتی این استان به بخش خصوصی واگذار شد.

وی تصریح کرد: در این انتخابات خداکرم سلیمانی‌مهر، رحیم افشار، علی‌رضا شکوهی، غلام قربانی‌نژاد و قاسم پیش‌بین با کسب اکثریت آرا به‌عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره شرکت خدماتی ناحیه صنعتی شهید مصلحیان کازرون و محمدجعفر حیا نیز به‌عنوان بازرس انتخاب شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: تاکنون با تشکیل شرکت خدماتی اداره شهرک‌ها و نواحی صنعتی آباده، خرمبید، آب باریک، ملوسجان، سپیدان، نورآباد، فیروزآباد، لار، شهید مصلحیان کازرون، داراب، سروستان و فتح‌آباد و انجیره مرودشت و نیرایی لامرد به بخش خصوصی واگذار شده است.

صداقت‌پور ادامه داد: واگذاری امور عمومی شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی در راستای اجرای قانون نحوه واگذاری اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی مصوب سال 87 مجلس شورای اسلامی بر اساس آیین‌نامه و دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: بر اساس آیین‌نامه، شهرک‌های صنعتی که بیش از 50 درصد از اراضی آن‌ها واگذارشده و یا دارای بیش از 15 واحد بهره‌بردار باشد، مشمول واگذاری می‌شوند.

وی اضافه کرد: در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مشمول، پس از فراخوان اولیه نام‌نویسی از صنعتگران مستقر در آن شهرک صنعتی که داوطلب عضویت در هیئت‌مدیره شرکت خدماتی باشند، انجام‌شده و سپس با برگزاری انتخابات با حضور صنعتگران، اعضای هیئت‌مدیره شرکت‌های خدماتی انتخاب می‌شوند.

این مسئول در ادامه گفت: شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی دارای پنج عضو اصلی، دو عضو علی‌البدل و بازرس اصلی و علی‌البدل است که از طریق انتخابات تعیین می‌شوند.

صداقت‌پور بابیان این‌که انجام امور عمومی شهرک‌ها نظیر انتظامات، نظافت و بهداشت و نگهداری از فضای سبز به شرکت‌های خدماتی واگذاری می‌شود، گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به‌عنوان دستگاه حاکمیتی علاوه بر حمایت از هیئت‌های امنا بر روند امور نظارت می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ادامه داد: تشکیل شهرک‌های خدماتی در شهرک‌های صنعتی و واگذاری امور به آن‌ها در راستای سیاست خصوصی‌سازی و اجرای اصل 44 قانون اساسی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: تا پایان امسال شمار دیگری از شهرک‌های صنعتی این استان که شرایط واگذاری به شهرک‌های خدماتی را دارند با تشکیل مجمع عمومی و انتخابات واگذار خواهند شد.

ناحیه صنعتی شهید مصلحیان کازرون با 83 هکتار مساحت بزرگ‌ترین شهرک صنعتی در غرب فارس قرار دارد که در آن 35 قرارداد واگذاری زمین منعقد و از این تعداد 25 واحد فعال با اشتغال‌زایی 350 نفر در مرحله فعالیت و بقیه در مرحله ساخت‌وساز‌ است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷