پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸
ستاداحیاء زکات بخش جره وبالاده باحضوراعضاء دردفترامام جمعه بخش ،تشکیل جلسه داد.

به گزارش دريافتي كازرون نما از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کازرون، پرویز شفیعی مدیر شهرستان با اعلام این خبر گفت:به منظور ارائه گزارش عملکرد سال 93 و برنامه های سال جاری در جهت جمع آوری زکات کشاورزان و دامداران و تجلیل از زکات‌دهندگان برتر، جلسه ای در محل دفتر امام جمعه و با حضور اعضاء تشکیل گردید.

ستاداحیاء زکات بخش جره وبالاده تشکیل جلسه داد.

حجت الاسلام حسینعلی بهرامی رئیس ستاد احیاء زکات بخش اظهار داشت : زکات یکی از واجبات الهی است که قبلا" به عنوان واجب فراموش شده از آن یاد می شد ولی به حمدالله در سالهای اخیر که دبیری ستاد به کمیته امداد محول شده اقدامات خوب و مثبتی در زمینه فرهنگ سازی و گسترش زکات انجام شده است و انشاء الله بایستی این واجب الهی به عنوان یک فرهنگ درجامعه نهادینه شود و همانند سایر واجبات ، مردم خود را مقید به ادای آن بدانند. وی بااشاره به پرداخت زکات توسط واجدین شرایط گفت چنانچه مردم اقدام به پرداخت زکات خود نماینددرجامعه فقیری باقی نمی ماند.بهرامی تاکیدکرد:که زکات چه واجب وچه مستحبی بایستی توسط مردم پرداخت شود که فقرومحرومیت هاوتنگناهای جامعه برطرف شود.

ستاداحیاء زکات بخش جره وبالاده تشکیل جلسه داد.

پس ازآن پرویزشفیعی دبیرستاداحیاء زکات شهرستان ضمن ارائه گزارشی ازفعالیت های ستاددرسال 93 ورشد زکات شهرستان مطالبی ارائه نمود وازاعضاء خواست باتوجه به فرارسیدن فصل برداشت محصولات زراعی درتحقق توسعه زکات ازهیچ کوششی دریغ ننمایند.درپایان مقررگردیدتوسط بخشداری بخش جلسه ای باحضوردهیاران دهستان هابرگزارودرخصوص گردهمائی تصمیم گیری شود.شایان ذکراست درسال 93 مبلغ 11میلیاردو954 میلیون ریال زکات جمع آوری گردید.

نویسنده: شهريار تقدم
برچسب ها: كازرون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳