پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
تیم کوهنوردی مدیریت کمیته امداد امام خميني (ره) شهرستان کازرون، مسیر دشت ارژن به دشت برم را از راه قدیم، پس ازعبور از کتل پیرزن طی کردند.

به گزارش دريافتي كازرون نما از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کازرون، عباس پردل سرپرست تیم کوهنوردی کمیته امداد کازرون با اعلام این خبرگفت: تیم ده نفره کوهنوردی کمیته امدادکازرون، روز جمعه در یک هوای بهاری دلپذیر، در راستای برنامه های مستمر و مداوم کوهنوردی توانست از مسیر دشت ارژن به ارتفاعات کتل پیرزن صعود و پس از توقف کوتاه در کاروانسرای میان کتل به دشت برم بازگردند.

راهپیمائی تیم کوهنوردی کمیته امداد کازرون از دشت ارژن به دشت برم.

پردل افزود: صعود به ارتفاعات ارژن، با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی هایی که از قبل صورت گرفته بود به صورت اردوی یک روزه با حضور کارمندان ورزشکار متشکل از عباس پردل، مجتبی حسینعلی پور، محمدرضا ذوالقدرنیا، شهریار تقدم، سید ایوب بازیار، قاسم تام، حجت الاسلام هادی عباسی، محمد سرطاوی و عبدالرسول عدالت که از آماده ترین نفرات تیم بوده انجام شد.

وی بیان کرد:‌ تیم کوهنوردی کمیته امداد کازرون همه ساله در این ایام باتوجه به مناسب بودن شرایط آب و هوایی و سرسبز بودن جنگل ها این مسیر را طی می کنند .

راهپیمائی تیم کوهنوردی کمیته امداد کازرون از دشت ارژن به دشت برم.

پردل تصریح کرد: پیشروی به قله ازساعت 6 بامداد صورت گرفت و ساعت ۹ صبح، در بلندترین نقطه پس از صرف صبحانه، کوهنوردان به ادامه مسیر پرداختند و پس از استراحت کوتاهی در کاروانسرای تاریخی میان کتل به منطقه دشت برم برگشتند و پس از اقامه نماز در مسجد روستای گرگنا و صرف نهار به کوهنوردی خود پایان دادند.

راهپیمائی تیم کوهنوردی کمیته امداد کازرون از دشت ارژن به دشت برم.

وی گفت: هدف از صعود به ارتفاعات ارژن، توسعه ورزش کوهنوردی ،آشنایی بیشتر کارمندان با ورزش و کسب افتخار برای این نهاد است. در پایان از زحمات باقرحسن پور که درتدارکات و تهیه ناهار کوهنوردان زحمات زیادی را کشیدند نهایت قدردانی بعمل می آید.

نویسنده: شهريار تقدم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴