پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۳۲۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
امام جمعه کازرون:
امام‌جمعه کازرون از هیئت دولت به‌ویژه رئیس جمهوری درخواست کرد که با سفر خود به این استان به مسائل و مشکلات شهرستان کازرون در راستای پروژه‌های نیمه‌تمام، راه و بهداشت درمان، گردشگری و احیای تالاب پریشان و فرمانداری ویژه توجه داشته باشند.

امام جمعه کازرون با اشاره به اینکه به بهانه تعرض به دو نوجوان در جده، مطرح کردن بحث قومیت‌گرایی (عجم و عرب) ضربه زدن به اسلام است، گفت: تصمیم‌گیری دولت در تعلیق سفر عمره کاری به‌جا و شایسته است.

 حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با گرامی‌داشت فرارسیدن ماه رجب در سخنانی تعلیق سفر عمره از سوی دولت و مجلس را کاری بسیار درست عنوان کرد و اظهار داشت: دولت وهابی آل سعود مدتی خصومت خود را نسبت به اسلام و مسلمانان و به‌ویژه شیعیان تشدید کرده که این امر نشان‌دهنده تزلزل حکومت دولت هوسران سعودی است.

وی به قضیه تعرض به دو نوجوان در فرودگاه جده اشاره کرد و گفت: به اذعان برخی مسئولان تجاوزی در کار نبوده و فقط در حد تعرض بوده که با مقاومت این دو نوجوان و کمک زائران مأموران نتوانستند به مقصود پلیدشان برسند.

امام‌جمعه کازرون ادامه داد: برای کشوری که خود را خادم‌الحرمین می‌نامد وقوع چنین رویدادی به هیچ صورت قابل‌قبول نیست بنابراین تصمیم‌گیری دولت در تعلیق سفره عمره کاری به‌جا و شایسته است.

خرسند متذکر شد: برخی به بهانه این تعرض با استفاده از فضای مجازی و مطبوعات به بحث قومیت‌گرایی و مطرح کردن عنوان «عرب و عجم» در جامعه دامن می‌زنند که کار درستی نیست.

وی بابیان اینکه پشت قضیه بحث قومیت‌گرایی و تفرقه‌افکنی سلطنت‌طلب‌ها و منافقان هستند تصریح کرد: کسانی که خواسته و یا ناخواسته به این امر دامن می‌زنند دلشان برای ایرانی بودن نسوخته و فقط به‌قصد ضربه زدن به اسلام و کتاب آسمانی صورت می‌گیرد.

امام‌جمعه کازرون بابیان اینکه مخالفت ما با وهابیت ربطی به زبان عربی ندارد گفت: کتاب آسمانی و عبارات تمام ادعیه ما همگی به زبان عربی بوده و پیامبران و ائمه معصومین نیز عرب‌زبان بودند بنابراین دامن زدن به این قضیه صحیح نیست.

خرسند ادامه داد: مقاومت حزب‌الله لبنان و سید جلیل‌القدر حسن نصرالله، حماسه 60 ساله مردم فلسطین، جوانان مظلوم و مبارز یمن، سوریه و عراق علیه گروهک‌های تروریستی سعودی و وهابی همگی کشورهای عربی و عرب‌زبان هستند بنابراین نباید ناخواسته با سلطنت‌طلب‌ها و منافقان هم‌صدا شد.

وی به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» اشاره و اظهار امیدواری کرد که با همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت بیشتر مشکلات کشور حل‌وفصل شود.

امام‌جمعه کازرون به سفر رئیس‌جمهوری در اوایل اردیبهشت‌ماه به فارس اشاره کرد و از مردم این استان خواست از هیئت دولت به نحو شایسته‌ای استقبال کنند.

خرسند یادآور شد: استان فارس باوجود گستردگی و تأثیرگذار بودن با برخی محرومیت‌ها در عرصه‌های اقتصادی، گردشگری، جذب توریست و فرهنگی دست‌وپنجه نرم می‌کند که امید است با سفر دولت برطرف شود.

وی از هیئت دولت به‌ویژه رئیس جمهوری درخواست کرد که با سفر خود به این استان به مسائل و مشکلات شهرستان کازرون در راستای پروژه‌های نیمه‌تمام، راه و بهداشت درمان، گردشگری و احیای تالاب پریشان و فرمانداری ویژه توجه داشته باشند.

امام‌جمعه کازرون 29 فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی و دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران را گرامی داشت و گفت: ارتش و سپاه دو بازوی توانمند کشور در حفظ و حراست از آب‌وخاک و آسمان مرزهای جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
0
5
چشم عزیزم، شما نگران نباش... اصلا ما یه سی سالیه که کارمون همینه... استقبال می کنیم... از اصلاح طلب، اصولگرا، معتدل یا هر رییس جمهور دیگه ای.... ولی نمیدونم چرا وقتی خودمون به مشکل اداری یا معیشتی میخوریم، اقایون استقبال نمیکنن از ما...همه فقط هم حزبی ها و همفکران خودشون رو مورد عنایت قرار میدن .....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸