پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۲۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۷
این گونه سخنان جز مورد استفادهی مخالفان، معاندان، بی بندوباران قرار میگیرد و باعث ضایع شدن دلسوزان، خادمان و آمران به معروف و ناهیان از منکر گشته و به نحوی نظام ارگانها و نهادهای قانونی متهم میشوند….
نامگذاری سال نو برای امت رشید اسلام ناب محمدی(ص) و ملت شریف و قهرمان ایران، که عصارهی آن – وحدت – ” همدلی و همزبانی"بود، بسیار باعث خوشحالی، امیدواری و چشم داشتن به آن افق روشن، به آیندهی پیروز آمادهی ظهور شده است.

این نامگذاری استراتژیک، راهبردی، حکیمانه و به موقع یقیناً باعث، پشت گرمی، قوت قلب، اقتدار و صلابت هیات محترم مذاکرهکننده در آن روزهای سخت و نفسگیر، در برابر زیادهخواهان و سلطهجویان برای احقاق حقوق مسلّم ملت رشید ایران گردید، تا مقتدرانه بایستد و دیپلماسی قهرمانانهای داشته باشند، به طوری که صهیونیستهای غاصب و حکام مرتجع و دستنشانده منطقه، ناراحت و عصبانی شدند و با اتحاد نامیمونشان، هجوم ظالمانه به مردم مظلوم و انقلابی یمن نهایت دستپاچگی و عصبانیتشان و هراس از دست دادن موقعیتشان و فرو افتادنشان بر خاک مذلت به نمایش گذاشتهاند.

همچنین سوء قصد اخلاقی مأموران سعودی در فرودگاه جدّه به دو نوجوان،که هر انسانی از طرح آن شرم دارد، باعث رسوایی بیشتر آلسعود و خفت و خواری و نفرت از آنها و فرقهی ضاله وهابیت گردیده است.

در این برههی حساس و سرنوشتساز کارسازترین و مشکلگشاترین عمل و راهبرد، همان عمل به شعار سال است که رهبر حکیم و بصیرمان اعلام فرمودند – دولت و ملت، همدلی و همزبانی- است که باید همچنان مدّ نظر داشت و سرمشق سال و چراغ راه آینده باشد.

از طرف دیگر شاهد هجوم و حملهی اتحاد نامیمون حکام بیلیاقت و مرتجع و وابسته کشورهای اسلامی، با پشتیبانی علنی دشمنان قسمخورده اسلام و مسلمین یعنی اسراییل غاصب، آمریکای جهانخوار، فرانسه و… از هوا و زمین و دریا به ملت ستمدیده و مظلوم یمن هستیم که به جرم استقلالخواهی، شیعهی علی و محبّ اهلبیت بودن مورد بمبارانهای شبانهروزی و کشته شدن مردم بیگناه و تخریب همهی زیرساختها، تأسیسات و خانههای مسکونی قرار گرفتهاند.

اگر اقتدار جمهوری اسلامی در عرصههای مدیریت و همدلی و همزبانی و اتحاد و انسجام اکثریت حول محور مصالح و منافع نظام در عرصههای نظامی و دفاعی و … و حضور مثبت ومنطقی چشمگیر در منطقه آشفته خاورمیانه با رهبریهای امامگونه رهبر معظم انقلاب نبود، دشمنان هیچگاه از موضع ظالمانه خود کوتاه نمیآمدند.بنا براین توقع نیست که مسئولان و بزرگان صحبتی کنند و کنایههایی داشته باشند که از آن دشمنان خوشحال شوند و مخالفان و بیبند و باران چراغ سبز ببینند! بسیار جای تأسف است که بزرگان و مسئولان محترم و عزیز در سخنان اخیرشان بفرمایند: ”متأسفانه در جامعهی امروز ما نهی از منکر فقط در برخی از خیابانها و آن هم علیه زنان است و بس، امروز بزرگترین منکر ما بیکاری در جامعهی ما وکمآبی است و بزرگترین معروف ما توسعهی اقتصادی کشور است، چطور منکر و معروف اینقدر مقامش پایین آمد و کی منکر و معروف از مسائل اصلی اجتماعی به چند فرع تنزّل داد."

و یا بزرگ دیگری فرمودند: ”امروز همهی مصیبت این است که چند زن بدحجاب در خیابان باشد، بله این مصیبت است و این زنها باید حداقل حجاب اسلامی را داشته باشند. اما مسئله این است که بقیهی مسائل مانند زندانها، ظلمها، سرکوبها و حقهایی که از مردم ضایع میشود، چه میشود؟! اگر میبینید برخی از خشکمقدسها و دلواپسان اذیت میکنند، همانهایی هستند که قبلاً امام را هم اذیت میکردند."

این گونه سخنان جز مورد استفادهی مخالفان، معاندان، بیبند و باران قرار میگیرد و باعث ضایع شدن دلسوزان، خادمان و آمران به معروف و ناهیان از منکر گشته و به نحوی نظام ارگانها و نهادهای قانونی متهم میشوند.

چه خاصیتی دارد و یقیناً جوابهایی دارد که حتماً دیگران به آن میپردازند و ممکن است باعث آزردگی و خدای ناخواسته دامن زدن به اختلاف و بدبینی گردد.

لذا از مقامات مسئول و بزرگان ایراد چنین سخنانی توقع نمیرود.
نویسنده: علي اسدزاده
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
0
2
جناب اسدزاده
من این نظر را روی وبلاگ شما هم گذاشتم اما سانسور شد امیدوارم اینجا منتشر شود
آقای اسدزاده کجای این مطالب اشکال دارد که به آنها اعتراض کرده اید؟
هم آقای هاشمی و هم آقای روحانی به بدحجابی اعتراض دارند.
مثلا آقای هاشمی در همین جملات مورد اعتراض شما گفته است: «این (بدحجابی) مصیبت است و این زنها باید حداقل حجاب اسلامی را داشته باشند» آقای روحانی هم حجاب را از فروع دین دانسته است.
نکند شما حجاب را از اصول دین می دانید یا اهمیت بدحجابی را بیش از ظلم و ضایع کردن حقوق مردم می دانید!
نکند منکر ظلم و ضایع کردن حقوق مردم از سوی برخی از نهادها و مسئولان هستید؟! یا قبول دارید اما ذکرش را جایز نمی دانید و معتقد به پنهان کردن این مسایل هستید.
امثال مهندس طاهری کم نیستند که هم زندان رژیم پهلوی را تحمل کردند و هم بازداشت در جمهوری اسلامی را...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰