پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۰
گزارشی از نخستین جلسه شورای اداری شهرستان:
امسال در راستای اصلاح نظام اداری، تکریم ارباب‌رجوع و امنیت قضایی در نظر داریم طرح و بحث شهرستان سلامت را در قالب فریضه امر به‌ معروف و نهی از منکر در این شهرستان اجرایی کنیم.
حمیدرضا گرامی عصر دیروز در نخستین جلسه شورای اداری سال جاری که با حضور امام‌جمعه کازرون و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اداری در سالن فرمانداری این شهرستان تشکیل شد با گرامی‌داشت سالروز میلاد صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر در سخنانی اظهار داشت: امسال در راستای اصلاح نظام اداری، تکریم ارباب‌رجوع و امنیت قضایی در نظر داریم طرح و بحث شهرستان سلامت را در قالب فریضه امر به‌ معروف و نهی از منکر در این شهرستان اجرایی کنیم.

وی با اشاره به سه انتخابات پیش رو در سال جاری از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اداری خواست در موضع بی‌طرفی در بالا بردن اعتماد و حضور حداکثری مردم تلاش کنند.

فرماندار کازرون متذکر شد: با توجه به سفر رئیس‌جمهوری و هیئت دولت در نیمه نخست اردیبهشت‌ماه سال جاری به استان فارس مسئولان و مدیران نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید هرچه سریع‌تر پروژه‌هایی را که در برنامه دارند به فرمانداری این شهرستان گزارش کنند.

گرامی از برگزاری دهه کازرون در راستای تجلیل از نقش ناصر دیوان کازرونی مبارزه با استعمار انگلیس در اردیبهشت‌ماه سال جاری همزمان با سالروز سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به کازرون خبر داد و افزود: این مراسم باشکوه توسط مردم و با هدایت دستگاه‌های اداری مشخص‌شده 10 شب در کازرون برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود به برخی اقدامات مجموعه اداری کازرون در حوزه‌های مختلف ازجمله توسعه و زیربنایی و تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های عمرانی در سال گذشته در این شهرستان اشاره کرد و گفت: به این منظور برای پی‌گیری نزدیک به 25 مسافرت به تهران در دیدار با وزرا و معاونان رئیس‌جمهور و 130 دیدار با مدیران ادارات کل این استان صورت گرفته است.

فرماندار کازرون متذکر شد: با تلاش و پی‌گیری نماینده مردم این شهرستان در مجلس و تعامل با قرارگاه خاتم‌الانبیا کار اجرایی پروژه سد نرگسی دنبال شد و در حال حاضر 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

گرامی به طرح انتقال آب از سد نرگسی به دریاچه پریشان اشاره کرد و گفت: در این راستا معاون رئیس‌جمهوری قول مساعد تخصیص 50 میلیارد تومان اعتبار را داده که امیدواریم با اختصاص آن، این پروژه مهم امسال ازسر گرفته شود.

وی بابیان اینکه بحث منطقه ویژه اقتصادی کازرون با دو نگاه عام و کشاورزی و صنایع‌دستی دنبال می‌شود خاطرنشان کرد: قالب نگاه در این راستا صورت عام داشته و در سال گذشته بدین منظور 5 میلیارد تومان برای امور زیربنایی ازجمله آب، برق و گاز و... اختصاص یافت که با تکمیل آن مراحل اجرایی عملیات ساختمان و انبار این پروژه امسال آغاز می‌شود.

رئیس شورای اداری کازرون از بهره‌برداری سیلوی 50 هزار تنی به‌زودی در این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه ریزه‌کاری‌هایی دارد که با تکمیل آن در برداشت گندم در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

گرامی به حوزه جذب سرمایه‌گذار در این شهرستان اشاره کرد و متذکر شد: در سال گذشته بیش از 22 سرمایه‌گذار در حوزه‌های مختلف ازجمله صنایع تبدیلی، بسته‌بندی و گردشگری و...اعلام آمادگی کرده‌اند که دستگاه‌های اداری باید در این زمینه همکاری کنند.

فرماندار کازرون در پایان گفت: در سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف ازجمله بهداشت و درمان، گازرسانی، برق‌رسانی در سطح این شهرستان انجام‌گرفته به طوری که در سال جاری گازرسانی نزدیک به 23 روستا در دستور کار قرار گرفته است.

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳