پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۳۱۹۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
شماری از شهروندان در تهران و دیگر شهرهای کشور  عصر جمعه با حضور در خیابان ها، برای کسب توافق هسته ای اخیر میان ایران و 1+5 در لوزان سوئیس به شادمانی و خوشحالی پرداختند.

به گزارش عصرایران، پنجشنبه شب هم خیابان های مرکزی تهران و خیابان مقابل ساختمان وزارت خارجه شاهد تجمع شماری از مردم و جشن و پایکوبی آنها به مناسبت اعلام دست یابی به توافق هسته ای بود.

قبل از این کمپین هایی از طریق شبکه های اجتماعی برای برگزاری تجمع خوشحالی و شادمانی در خیابان ها برای توافق لوزان پس از پایان سخنرانی زنده تلویزیونی حسن روحانی رئیس جمهوری در ساعت 18:30 امروز جمعه به راه افتاده بود.

 تهران


شماری از مردم تهران شامگاه جمعه پس از سخنرانی حسن روحانی رییس جمهوری در اکثر محله های تهران به شادی پرداختند.
 





مشهد


ایرنا نوشت: جمعی از شهروندان مشهد جمعه شب با تجمع خودجوش در برخی معابر این شهر و به صدا درآوردن بوق خودرو های خود شادمانی خود را از صدور بیانیه ایران و کشورهای عضو 1+5 ابراز کردند.

آنان همچنین این اتفاق مهم را به یکدیگر تبریک و شادباش گفتند.

هم اکنون تجمع و حرکت شهروندان، صدای بوق و فریاد شادی آنان در حالی که پرچم ایران را در دستان خود به اهتزار درآورده اند در بلوار هاشمیه و چند منطقه دیگر مشهد ادامه دارد.

 کرمان

همچنین شماری از شهروندان کرمانی با حضور در یکی از میادین شهر کرمان نسبت به توافق هسته ای بین ایران و گروه 1+5 ابراز شادمانی کردند.

به گزارش ایرنا مردم از حوالی ساعت 20 امروز جمعه در میدان کوثر و خیابان های اطراف آن حاضر شدند و با به صدا درآوردن بوق خودروها شادی خود را از توافق هسته ای اخیر ابراز کردند.

گروهی از مردم نیز بصورت پیاده در اطراف میدان کوثر حرکت و با بالابردن دست به نشانه پیروزی و گفتن جملاتی در حمایت از وزیر امور خارجه و تیم هسته ای جمهوری اسلامی ایران از تلاش های آنان در مدت مذاکرات هسته ای با گروه 1+5 تشکر کردند.

تعدادی از ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی برای برقراری نظم و جلوگیری از ایجاد ترافیک در میدان کوثر و خیابان های اطراف حضور یافتند و پس از حدود یک ساعت جمعیت حاضر این محل را ترک کرد.

رشت

 تعدادی از مردم شهر رشت جمعه شب با حضور در خیابان ها، از توافق هسته ای کشورمان ابراز شادمانی، خوشحالی و حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تعدادی از مردم شهر رشت با حضور در میدان لاکانی و همچنین خیابان مطهری سه راهی حاجی آباد، با در دست داشتن پرچم پرافتخار کشورمان، از تلاش های تیم مذاکره کننده ایران و انعقاد تفاهم نامه ابراز خوشحالی کردند.

در میان جمعیت که شمار بسیاری از جوانان نیز حضور داشتند، شعارهایی در حمایت از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و همچنین حجت الاسلام روحانی رییس جمهوری سر داده شد و مردمی که از خودروهای خود شاهد این شادمانی بودند، با بوق های ممتد، با آنان همراهی کردند.

حاضران در این مراسم پایکوبی که پس از سخنرانی رییس جمهوری در میدان لاکانی و خیابان مطهری سه راهی حاجی آباد رشت برگزار شد، در تجمعی آرام، حمایت خود از توافق هسته ای کشورمان را اعلام کردند.

شماری از ماموران انتظامی و پلیس راهور نیز گره های ترافیکی ایجاد شده در این مناطق را باز کرده و نسبت به برقراری نظم در این مراسم جشن، اقدام کردند.

شهرکرد 

تعدادی از مردم شهرکرد نسبت به بیانیه مشترک مذاکرات هسته ای ایران با پنج به اضافه یک ،جمعه شب، واکنش شادی از خود نشان دادند.

شادی هسته ای در خیابان های شهرهای ایران

شادی هسته ای در خیابان های شهرهای ایران

به گزارش ایرنا،تعدادی از مردم شهرکرد با تردد در خیابان های کاشانی و فردوسی این شهر ،با بوق زدن ممتد و در دست داشتن پرچم ایران، نسبت به این بیانیه واکنش نشان دادند.

شادی هسته ای در خیابان های شهرهای ایران

تعدادی از جوانان با شعارهای ' روحانی دوستت داریم ' و 'ظریف قهرمان ماست ' به این مذاکرات واکنش مثبت نشان دادند.

شادی هسته ای در خیابان های شهرهای ایران

از سوی دیگر، تعدادی از این جوانان،نیز نسبت به حمله عربستان به یمن واکنش نشان دادند و خواستار برخورد شورای امنیت ملی سازمان ملل نسبت به این حرکت عربستان شدند.

 قصرشیرین

جمعی از مردم شهر مرزی قصرشیرین در پاسداشت تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان جمعه شب به خیابان ها آمدند و به شادمانی پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایرنا مردم قصرشیرین به صورت خودجوش با به راه انداختن کارناوال شادی و با سردادن شعارهایی از تلاش های ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان قدردانی کردند.

این افراد همچنین با به صدا در آوردن بوق خودروها و سردادن ایران ایران و به حرکت در آوردن پرچم های خوش رنگ کشورمان شادی خود را از توافق اولیه کشورمان با 1+5 نشان دادند.

حضور بانوان، جوانان موتور سوار و کودکان که پرچم هایی به دست داشتند نیز به این مراسم حال و هوایی دیگر بخشیده بود.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 27 هزار نفر جمعیت دارد.

اراک

جمعی از مردم اراک شامگاه جمعه در حرکتی خودجوش با حضور در خیابان های این شهر پیروزی ایران در مذاکرات هسته ای لوزان را جشن گرفتند.

شادی هسته ای در خیابان های شهرهای ایران

به گزارش ایرنا، در این اقدام مردمی طیف های مختلف اعم از پیر و جوان، زن و مرد حضور داشتند و با تجمع در خیابان شهید شیرودی اراک در حالی که پرچم سه رنگ ایران را در دست داشتند، کاروان های شادی راه انداختند.

شادی هسته ای در خیابان های شهرهای ایران

مردم شعار زنده باد ایران سرداده و سرنشینان خودروها بوق ممتد می زدند و دست هایشان را به علامت پیروزی تکان می دادند و به همدیگر تبریک می گفتند.

شادی هسته ای در خیابان های شهرهای ایران

جمعی از جوانان و خانواده ها نیز در حالیکه تصویر مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و آقای ظریف را در دست داشتند شعارهای 'نگاه نکن ظریفه ، شش کشور را حریفه' و ' ایران چه سربلنده ، دشمن سرافکنده' ،'ایران ایران، کشور شیران'، 'ظریف دوست داریم' و 'الله اکبر' سردادند و از تلاش های تیم هسته ای در مذاکرات تشکر کردند.

حضور جمعیت و خودروها به حدی بود که ترافیک در خیابان های شریعتی، بلوار امام خمینی و انتهای خیابان شهید شیرودی مشهود بود.

قزوین

 جمعی از شهروندان قزوینی بدنبال موفقیت کشورمان در مذاکرات و توافقات هسته ای لوزان سوییس جمعه شب با حضور در خیابان های مرکزی این شهر به شادی و ابراز احساسات پرداختند.

به گزارش ایرنا، شهروندان قزوینی با حضور در خیابان خیام و چهارراه عدل ضمن اعلام حمایت از مذاکره کنندگان هسته ای، شعارهایی در حمایت از دولت و تیم مذاکره کننده کشورمان سردادند.

تعدادی از رانندگان خودروها نیز با بوق های ممتد به ابراز احساسات و شادی مردم حاضر در خیابان ها پاسخ می دادند.
همچنین عده ای نیز با پخش شکلات در بین شهروندان، توافق هسته ای را به همدیگر تبریک می گفتند.

جمعی از شهروندان قزوینی نیز با در دست داشتن تصاویری از رییس جمهوری، پرچم کشورمان را به اهتزار درآورده و عده ای دیگر نیز نوشته هایی با مضمون 'روحانی مچکریم' را با خود به همراه داشتند.
ماموران پلیس نیز با هدایت خودروها ، روان سازی ترافیک و برقراری نظم ، مردم را در این برنامه خودجوش همراهی کردند.

کرمانشاه

  جمعی از مردم کرمانشاه با تجمع خودجوش در برخی مناطق این شهر شادمانی خود را از صدور بیانیه ایران و کشورهای عضو 1+5 ابراز کردند.

به گزارش ایرنا این افراد از چهار راه نوبهار تا چهار راه سی متری منطقه 22 بهمن کرمانشاه در حالی که پرچم کشورمان را در دست داشتند به ابراز شادی پرداختند. برخی از شهروندان کرمانشاهی نیز با به صدا درآوردن بوق خودروها بدینوسیله خوشحالی خود را از توافق هسته ای به دست آمده نشان دادند.

این تجمع که بیشتر آنها را جوانان و نوجوانان تشکیل می داد، پس از ساعتی بدون هیچ گونه مشکلی پایان یافت.

شیراز

 شهروندان شیرازی با حضور در خیابان ها و بلوارهای اصلی شهر شیراز بخاطر توافق هسته ای انجام شده بین ایران و گروه 1+5 به جشن وشادمانی پرداختند.

شادی هسته ای در خیابان های تهران و دیگر شهرها

به گزارش ایرنا شهروندان شیرازی که حوالی عصر روز جمعه از طریق شبکه های اجتماعی برای حضور در جشن توافق هسته ای فراخوانده شده بودند باحضور در بلوار چمران ، مالی آباد ، مطهری و میادین دانشجو(علم ) و ارم وبا سردادن شعارهای روحانی ، ظریف متشکریم و همچنین به صدا در آوردن بوق خودروها به ابراز احساسات پرداختند.

شادی هسته ای در خیابان های تهران و دیگر شهرها

براساس این گزارش گروهی از مردم بر روی سکوها و پله های مشرف به بلوار چمران در حالی که تصاویری از رهبری ، رییس جمهوری ، وزیر امورخارجه و دیگر چهره های ملی و نیز پرچم سه رنگ کشورمان را در دست داشتند در حمایت از توافق صورت گرفته شده شعار های تشکر تشکر از تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی را سردادند.

شادی هسته ای در خیابان های تهران و دیگر شهرها

پرتاپ فشفشه و ترقه بوسیله نوجوانان و جوانان به نشانه ابراز شادی از توافق صورت گرفته نیز از دیگر نکات قابل توجه این تجمع های آرام بود.

این گزارش حاکیست ، حضور پرشمار ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی برای برقراری نظم و جلوگیری از ایجاد ترافیک در میادین و خیابانهای محل تردد و تجمع مردم به چشم می خورد.

اهواز

  جمعی از مردم در اهواز به طور خود جوش با تجمع در برخی خیابانهای شهر اهواز از توافق هسته ای ابراز خوشحالی کردند.
 
به گزارش ایرنا برخی شهروندان اهوازی جمعه شب با حضور در چهار راه نادری، میدان زیتون و خیابان کیانپارس از تیم هسته ای کشور بابت تلاش های خود برای این موفقیت تشکر کردند.

همزمان با این تجمع ها و برد تیم فوتبال فولاد خوزستان تماشاگران و شهروندان اهوازی با ملحق شدن به تجمع کنندگان در کیانپارس به شادمانی پرداختند.

فرماندار اهواز جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این تجمع را خود جوش دانست و گفت: تجمع در مناطق نادری و زیتون محدود اما در کیانپارس تجمع به صورت انبوه بود. اسماعیل ارزانی افزود: این تجمع ها به صورت آرام و تنها برای ابراز احساسات و شادمانی انجام گرفت.

همدان

شماری از شهروندان همدانی باحضور در میدان آرامگاه بوعلی سینای شهر همدان از موفقیت و پیروزی تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در مقابل گروه 1+5 ابراز خوشحالی کردند.

شادی هسته ای در خیابان های تهران و دیگر شهرها


به گزارش ایرنا شهروندان همدانی جمعه شب در حالی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورده بودند از تلاش های تیم مذاکره کننده ایران قدردانی کردند.

شادی هسته ای در خیابان های تهران و دیگر شهرها


شهروندان همدانی مسرور از نتیجه تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان با به صدا درآوردن بوق خودروها شور و شعف خود را از موفقیت تیم وزارت امور خارجی کشورمان ابراز کردند و یکصدا شعار 'ظریف متشکریم' سر دادند.

شادی هسته ای در خیابان های تهران و دیگر شهرها


گروهی از مردم نیز با بالابردن دست خود به نشانه پیروزی و گفتن جملاتی در حمایت از وزیر امور خارجه و تیم هسته ای کشورمان از تلاش های آنان در مدت زمان مذاکرات هسته ای با گروه 1+5 قدردانی کردند.

شادی هسته ای در خیابان های تهران و دیگر شهرها


شهروندان همدانی همچنین با شعار 'ظریف زنده باد، روحانی پاینده باد' و 'انرژی هسته ای حق مسلم ماست' حمایت و قدردانی خود را از تیم مذاکره کننده اعلام کردند.

در این گردهمایی مردمی و خود جوش که به مدت دو ساعت ادامه داشت حدود 400 نفر حضور داشتند و برخی افراد با توزیع شیرینی در بین شهروندان موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان را جشن گرفتند.

زنجان


جمعی از مردم زنجان در جشن پیروزی هسته ای تیم مذاکره کننده ایران گرد هم جمع شدند و به شادمانی پرداختند.

به گزارش ایرنا ساعت 21 شامگاه جمعه شهروندان زنجان در بلوار شهید احمد مهدوی این شهر دور هم جمع شدند و به برگزاری جشن پیروزی پرداختند.

شهروندان زنجانی حاضر در این جشن که تعداد تقریبی آنان به بیش از دو هزار و 500نفر می رسید، با روشن کردن سیستم صوتی و چراغ خودروها خوشحالی و شادمانی خود از توافق هسته ای را به نمایش گذاشتند.

مردم زنجان که طی فراخوانی در شبکه های اجتماعی از ساعت 20 شب گذشته منتظر جمع شدن دیگر شهروندان بودند، جشن و شادمانی خود را از ساعت 21 آغاز کردند.

حضور گسترده مردم در بلوار شهید مهدوی موجب ایجاد ترافیک سنگین خودروها شده بود اما همه از پیروزی ایران در این مذاکرات و امضای توافقنامه خرسند بودند و علاوه بر آنکه از ترافیک ایجاد شده گلایه ای نداشتند به هر نحوی شادی و تقدیر خود را از تیم مذاکره کننده هسته ای اعلام می کردند.
پلیس نیز در این جشن کنار مردم بود و هیچ ممانعتی نسبت به تجمع و شادمانی مردم نمی کرد.


یزد

یزدی نیوز نوشت: مردم یزد که درمیدان نعل اسبی یزد جمع شده بودند به مناسبت توافق هسته بخ جشن و شادمانی پرداختند.

شادی هسته ای در خیابان های تهران و دیگر شهرها (+عکس)


شادی هسته ای در خیابان های تهران و دیگر شهرها (+عکس)

برچسب ها: شادی هسته ای
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
حقوقدان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
0
1
مردم خوشحال هستن از اینکه با لغو تحریم ها دلار میشه 1200 تومان پراید میشه 6 میلیون تومان مرغ میشه 2500 تومان و ... و چرخ زندگی مردم سریع تر خواهد چرخید !!! چون دولت همه این مشکلات رو به بیرون و تحریم ها ربط میدهد. همه امیدواریم که چنین شود اما شتر در خواب بیند پنبه دانه/ گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه.
تحریم ها که لغو نخواهد شد بلکه صنعت هسته رو هم بر باد دادیم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
0
0
قضاوت زود است. هدف مسوولین خیر است .ان شا الله در هر صورت ما پیروزیم. غربیها چه دبه دربیاورند و چه عبرت گیرند از شکستهای مکررشان.مرگ بر امریکا و اسرائیل=DOWN WITH AMERICA
حقوق ندان آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
0
0
بعد از صلح ایران و آمریکا باید در شعار ها چی بگیم؟
از مدیریت محترم کازرون نما خواهش میکنم شعار های جدید راهپیمایی ایران بر علیه دوست عزیزمون آمریکا رو در سایت منتشر نمایند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲