پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۱۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
در مراسمي با حضور فرماندار شهرستان كازرون
در مراسمي با حضور فرماندار، امام جمعه قائمیه، بخشدار، اعضای شورای اداری چنارشاهیجان و جمعه از ورزشکاران قائمیه، مؤسسه فرهنگی و ورزشی «کوه چنار» قائمیه افتتاح شد.

به گزارش دريافتي كازرون نما، مدیر عامل موسسه فرهنگی و ورزشی «کوه چنار» در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما، با تشریح اهداف تشکیل این موسسه، اظهار داشت: هدف اصلی مؤسسه عبارت است از تهیه و تأمین امکانات و تأسیسات و اماکن ورزشی ، شناسایی و تربیت نیروهای مستعد در کلیه رشته ها و پایه ها كهپس از اخذ مجوز لازمانجام می گیرد.

محمدباقر میرزایی با بیان اینکه اهداف موسسه فرهنگی و ورزشی «کوه چنار» در کلیه رشته ها و پایه ها با اخذ مجوز لازم از وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزشی مربوطه با رعایت قوانین و مقررات مربوط انجام می گیرد، گفت: اداره و بهره برداری از ورزشگاهها و باشگاههای ورزشی، تاسیس و راه اندازی مدارس آموزش و پرورش در کلیه رشته ها و پایه ها پس از اخذ مجوز از کمیسیون ماده 5 امور باشگاه های وزارت ورزش و جوانان، تولید، توزیع و فروش محصولات فرهنگی و ورزشی از دیگر فعالیت های این موسسه فرهنگی ورزشی به شمار می آید.

میرزایی خاطرنشان کرد: با همکاری هیئت فوتبال شهرستان، امتیاز شرکت در مسابقات سوپر لیگ استان در رده بزرگسالان کسب شده است.

مدیر عامل موسسه فرهنگی و ورزشی «کوه چنار» با یادآوری این موضوع که پروانه فعالیت موسسه در رشته فوتبال از سوی اداره کل صادر شده است، از فرماندار خواست جهت جذب حامیان مالی با این باشگاه همکاری نماید.

وی در پایان از بخشدار چنارشاهیجان، مسولین اداره ورزش و جوانان در استان، شهرستان و بخش، اداره ثبت، اعضای هیئت مدیره، هیئت فوتبال شهرستان و استان که با همکاری های خود در ثبت این باشگاه تلاش کردند، تشکر کرد.

برچسب ها: كازرون ، چنارشاهيجان
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
0
0
سلام آخرخبررو اصلاح کنید
ممنون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
0
0
سلام لطفا این خبررو درسایت درج کنید
سوتی نده کازرون نما
خبر رو همین جوری که نمی زنن رو سایت
اول یه کم به خودت زحمت بکش بخونش و بعد بزن ثبتش کن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳