پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۶

کوهمره نودان در منطقه مشجر و سرسبز و داراي جنگل‌های نسبتاً انبوه بلوط و معدودی درختان جنگلی دیگر واقع گردیده که به صورت نوار سبزی از کوهمره سرخی و جروق شروع و تا حوالی ممسنی امتداد می یابد؛ در حالیکه مناطق شمالی و جنوبی همجوار فاقد چنین اقلیم و پوشش گیاهی می باشد. به همین جهت کمربند سبز فارس نامی مناسب برای آن است.

چنانکه از نام این بخش(کوهمره) پیدا است، منطقه ای کوهستانی و دارای نقاط مرتفع و صعب العبور می باشد و به طور کلی با ارتفاع 840 الی 3041 متر از سطح دریا دارای آب و هوایی معتدل و متنوع است .

این جنگلها همه ساله در ایام نوروز میزبان تعداد زیادی مهمانان و مسافران نوروزی از سراسر کشور می باشد. همچنین به جرات می توان از بهترین نقطه تفریحی و اسکان برای مهمانان و مسافران نوروزی در شهرستان کازرون نام برد. 

بهترین نقطه تفریحی و اسکان مسافران نوروزی

جنگل های سبز بلوط و چمن زارهای کوهمره نودان فضایی بسیار زیبا از طبیعت خداوند به وجود آورده که چشم هر بیننده ای را مجذوب خود می کند.

گفتنی است علاوه بر مردم بخش کوهمره نودان، نهادها و ادارات مختلف از جمله بخشداری کوهمره ، شهرداری و شورای اسلامی شهر نودان ، نیروی انتظامی، اداره آموزش و پرورش بخش و شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران و… خود را آماده میزبانی از مهمانان نوروزی کرده اند.

بهترین نقطه تفریحی و اسکان مسافران نوروزی

نویسنده: محمد دهداري
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹