پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۳
کمک 88 میلیون ریالی خیر نیکوکار، باحضور در محل زندگی 40 خانواده بی سرپرست، به همراه مدیر شهرستان با توجه به نیازهای اساسی خانوارها.

به گزارش دريافتي كازرون نما از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی شهرستان کازرون، پرویز شفیعی مدیر کمیته امداد با اعلام این خبر گفت: توسط یک حامی مبلغ 88 میلیون ریال در آستانه شب عید به 40 خانواده تحت حمایت که از خانواده های بی سرپرست و ایتام بودند اهداء گردید. 

کمک 88 میلیون ریالی خیر نیکوکار به 40 خانوار بی سرپرست و ایتام

شفیعی افزود این خیر نیکوکار برای انجام این عمل خداپسندانه مبلغ 88 میلیون ریال هزینه کرد که باحضور درمحل زندگی این عزیزان از نزدیک مشکلات و نیازهای اساسی آنها مورد بررسی قرار گرفت و کمک مالی بصورت نقدي تقدیم خانواده ها گردید. شفیعی با تقدیر و تشکر از خیرین شهرستان گفت: این حامی بزرگوار متعهد شد هر چهارماه یکبار به همراه مسئولین امداد شهرستان با حضور در محل زندگی خانواده های تحت حمایت نسبت به کمک مالی و رفع بخشی ازمشکلات و نیازهای آنها اقدام کند؛ شایان ذکر است درحال حاضر تعداد 713 یتیم توسط 3583حامی و 423نفر توسط 194حامی در طرح محسنین مورد حمایت می باشند که حامیان عزیز بالغ بر 900میلیون ریال به این عزیزان کمک می کنند.

نویسنده: شهريار تقدم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸