پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۰۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۷
در حاشیه مسابقات قرآن صورت گرفت:
دانش آموزان شرکت کننده در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، نماز و معارف اسلامی پیامی را طي يك طومار كه به امضا آنها رسيده بود به دفتر نشریه ی «شارلی ابدو»ی فرانسه ارسال کردند

به گزارش دريافتي كازرون نما به نقل از روابط عمومي مديريت آموزش و پرورش كازرون، دانش آموزان شرکت کننده در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، نماز و معارف اسلامی پیامی به این مضمون به دفتر نشریه ی «شارلی ابدو»ی فرانسه ارسال کردند:

«پیامبر من، پیام آور مهر

قرآن من، کتاب صلح

منش من، احترام متقابل است»

در این پیام که به پیشنهاد و ابتکار دانش آموزان کازرونی شرکت کننده در مسابقات قرآن و به همت کمیته ی روابط عمومی ستاد برگزاری مسابقات به دفتر نشریه ی فکاهی فرانسوی ارسال شد، بدون هیچ گونه اشاره ای به عملکرد این نشریه در ماه های اخیر، توصیف پیامبر، قرآن و رفتار یک مسلمان حقیقی در عباراتی کوتاه و تأثیرگذار ارائه شده است.

پیام دانش آموزان از کازرون به پاریس

دیانتی نسب مدیر آموزش و پرورش کازرون، در گفتگویی با خبرنگار ایرنا گفت: دانش آموزان می خواستند با این نحوه ی بیان، دشمنان آگاه و ناآگاه اسلام و مسلمانان را خلع سلاح کنند و نشان دهند که برخلاف تبلیغات وسیع اسلام هراسی در غرب، فریب فضاسازی های تنش زا را نمی خورند و همچنان چهره ی ناب و بی پیرایه ی اسلام را پاس داشته و عرضه می کنند.

وی تأکید کرد این مدیریت با توجه به اهداف کلان سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و به ویژه خصوصیات «جمع گرایی»، «جهانی اندیش»، «عدالت خواهی» و«صلح طلبی» از پیشنهاد دانش آموزان استقبال کرده و زمینه را برای تحقق خواسته ی آن ها فراهم آورد.

پیام دانش آموزان از کازرون به پاریس

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، بیش از 350 نفر از دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات، این پیام را که به دو زبان فارسی و فرانسوی بر روی یک بنر نوشته شده بود، امضا کردند. این اولین باری است که دانش آموزان از فرصت چنین مسابقاتی برای برقراری ارتباط با اندیشه های خارج از کشور استفاده می کنند.

پیام دانش آموزان از کازرون به پاریس

شایان ذکر است که سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، نماز و معارف اسلامی مرحله مقدماتی استان در روز چهارشنبه بیستم اسفندماه به میزبانی کازرون در هشت رشته و با حضور دانش آموزان دختر و پسر منتخب مناطق جره و بالاده، خشت و کمارج و قائمیه به نحو مطلوب و شایسته ای برگزار شد.  

پیام دانش آموزان از کازرون به پاریس

پیام دانش آموزان از کازرون به پاریس

پیام دانش آموزان از کازرون به پاریس


نویسنده: ايمان مرتجز
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لفو جیگل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
0
1
که بودویین که فرانسه میا یه دوت تو ... میزنتتو که بیافتین اونجاکوها
شما ای دوت ترقه در بکنن میرین تو خونتو و کر میشین حالی سیم نامه سی فرانسه مینویسین
بوودو کاکا...!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹