پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۶
امام جمعه کازرون در حاشیه برگزرای سی و ششمین دوره مسابقات قرآن:
امام جمعه کازرون در بازدید از حوزه های برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، نماز و معارف اسلامی در کازرون آموزش و پرورش را به عنوان بهترین مکان برای نهادینه کردن قرآن در جامعه دانست.

به گزارش دريافتي كازرون نما از روابط عمومي مدیریت آموزش و پرورش کازرون، مرحله مقدماتی سي و ششمين دوره مسابقات قرآن، نماز و معارف اسلامي در روز چهارشنبه 1393/12/20 با حضور مناطق قائمیه، جره و بالاده، خشت و کمارج به ميزباني شهرستان کازرون با شرکت قريب 400 دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه دوره اول و دوم در رشته هاي قرائت، حفظ، مفاهیم، تفسیر و ترتیل قرآن کریم، اذان، نهج البلاغه، احکام، صحيفه سجاديه و انشا نماز از ساعت 8 صبح تا 17 بعد از ظهر در دو حوزه پسران و دختران برگزار گرديد.


آموزش و پرورش بهترین مکان برای نهادینه کردن قرآن در جامعه است

حجت الاسلام و المسلمین خرسند، امام جمعه کازرون، در حاشیه این دیدار گفت: جامعه ما اسلامی است و بر اساس قرآن بنا نهاده شده است.

وی ادامه داد: برای نهادینه کردن قرآن در جامعه آموزش و پرورش بهترین مکان است و اگر در آموزش و پرورش نهادینه شود، در جامعه نهادینه می شود.

آموزش و پرورش بهترین مکان برای نهادینه کردن قرآن در جامعه است

خرسند ضمن بازدید از حوزه های برگزاری اضافه کرد: دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات با تسلط خوبی در این شرکت کررده اند که این جای امیدواری برای مبارزه با تهاجم فرهنگی است. تنها راه مبارزه هم همین است. بنابراین وظیفه همه مسئولین است که به آموزش و پرورش در این امر مهم یاری برسانند.

آموزش و پرورش بهترین مکان برای نهادینه کردن قرآن در جامعه است

وی همچنین بیان کرد: با توجه به وضعیت اعتبارات کشور و تنگناهای فراوانی که داریم خیرین هم باید در این زمینه ورود کنند تا دانش آموزان مورد تشویق قرار گیرند.

امام جمعه کازرون ادامه داد: نهادینه شدن قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در بین دانش آموزان از برکات انقلاب اسلامی است.

آموزش و پرورش بهترین مکان برای نهادینه کردن قرآن در جامعه است

گفتنی است که مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات در مسجدالنبی با شکوه خاصی و با حضور امام جمعه، فرمانده منطقه انتظامی کازرون، روسای ادارت آموزش و پرورش مهمان، دیگر مسئولین ادارات کازرون و دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات و اولیای آنان برگزار شد، که هیأت امنای مسجدالنبی همکاری بسیار شایسته و صمیمانه ای در این امر با آموزش و پرورش داشتند. 

نویسنده: ايمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳