پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
با صدور بیانیه‌ای
جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس، با صدور بیانیه‌ای ایراد اتهام و تهدید نماینده ولی‌فقیه در این استان را حاصل بی‌خردی و جهالت نویسنده نامه هتاکانه به ایشان دانست و آن را محکوم کرد.

جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس، با صدور بیانیه‌ای ایراد اتهام و تهدید نماینده ولی‌فقیه در این استان را حاصل بی‌خردی و جهالت نویسنده نامه هتاکانه به ایشان دانست و آن را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در بیانیه جبهه پیروان خط امام و رهبری استان فارس آمده است: سومین حرم اهل‌بیت (ع) بار دیگر شاهد بی‌تدبیری مسئولان سیاسی و دانشگاهی در برگزاری نشست‌های سیاسی در محیط آکادمیک دانشگاه بود.

در این بیانیه اضافه شده است: پس از دعوت سریالی از سخنرانان حاشیه‌ساز و التهاب‌آفرین، این‌بار نوبت به دعوت از علی مطهری رسید که شورای تأمین شهرستان شیراز به اذعان استاندار فارس با برگزاری این مراسم مخالفت می‌‌کند اما بااین‌حال مسئولان دانشگاه شیراز برای برگزاری این مراسم پافشاری می‌‌کنند و تلخ‌ترین اتفاق حوادث اخیر شیراز آنگاه رقم می‌خورد که علی مطهری در بدو ورود به شیراز از سوی برخی افراد ناشناس و خودسر موردحمله قرار می‌گیرد.

جبهه پیروان خط امام و رهبری استان فارس در بیانیه خود تصریح کرده است: معلوم نیست نمایندگان دولت اعتدال چگونه در برابر دعوت از سخنرانان حاشیه‌ساز و التهاب‌آفرین به شیراز سکوت کرده و دست روی دست می‌گذارند و این در حالی است که در سوی دیگر، طی ماه‌های گذشته سخنرانی بسیاری از چهره‌های سیاسی منتقد دولت و یا وابسته به جریان اصولگرا به دلایل مختلف و بلکه بهانه‌های واهی در شیراز و دیگر شهرستان‌های این استان لغو شده است.

تشکل‌های سیاسی عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان فارس ضمن مردود دانستن هرگونه اقدام خشونت‌بار و خلاف قانون علیه چهره‌های سیاسی و تأکید بر برخورد قانونی و منصفانه با خاطیان این حادثه، خاطرنشان کرده‌اند: بی‌تدبیری و پافشاری بر رویکردهای غیرقانونی از سوی مسئولان در برگزاری این قبیل جلسات عامل اصلی ایجاد وقایع اخیر شیراز بوده و ایراد اتهام و تهدید نماینده ولی‌فقیه در استان فارس که حاصل بی‌خردی و جهالت نویسنده آن است را محکوم کرده و در پایان نسبت به بازتولید جریان فتنه در این استان و سومین حرم اهل‌بیت (ع) هشدار داده و همگان را به اطاعت از قانون و توجه به فرمان‌ها و رهنمودهای نماینده ولی‌فقیه در فارس فرامی‌خوانیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳