پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۰۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
به گزارش کازرون نما به نقل از شیرازه ، حجت الاسلام محمدخرسند، امام‌جمعه کازرون با اشاره به قضایای اخیر در مورد یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: ما حرکاتی از این قبیل که اتومبیل یک فردی را مورد تعرض قرار دادند با هر انگیزه‌ای که صورت گرفته باشد مخالفیم و آن را به‌شدت محکوم می‌کنیم اما باید دید چه کسانی این‌گونه قضایا را زمینه‌سازی می‌کنند.


به گزارش کازرون نما به نقل از  شیرازه ، حجت الاسلام محمدخرسند، امام‌جمعه کازرون با اشاره به قضایای اخیر در مورد یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: ما حرکاتی از این قبیل که اتومبیل یک فردی را مورد تعرض قرار دادند با هر انگیزه‌ای که صورت گرفته باشد مخالفیم و آن را به‌شدت محکوم می‌کنیم اما باید دید چه کسانی این‌گونه قضایا را زمینه‌سازی می‌کنند.

وی افزود: مدتی است برخی دستان پشت پرده در فارس با دعوت از سخنرانان هتاک و مسئله‌دار سعی بر ایجاد التهاب و تشنج در سطح این استان می‌کنند.

خرسند بابیان اینکه دانشگاه جای ایجاد التهاب و تجمع سیاسی برخی احزاب نیست گفت: با وجود اینکه مقامات امنیتی بارها درباره دعوت این‌گونه افراد تذکر داده‌اند اما برخی سعی دارند التهاب را از درون دانشگاه بیافرینند و به سطح جامعه بکشانند.

امام جمعه کازرون با طرح این‌سؤال که چه کسی مسئول برخورد با زمینه‌سازان التهاب آفرینی‌ است اظهار کرد: دانشگاه جایگاه و خانه تیمی احزاب نیست و شورای تأمین این استان باید در تأمین امنیت و آرامش مردم که یک وظیفه شرعی است بکوشد.

وی گفت: برخی فارس را آزمایشگاه ناهنجاری‌های و فعالیت‌های سیاسی کرده‌اند و می‌خواهند با تشنج در این استان خوراک مطبوعات و رسانه‌های معاند و ضدانقلاب را تهیه کنند.

امام جمعه شهرستان کازرون با محکوم کردن اهانت علی مطهری به نماینده ولی فقیه در این استان، گفت: آقای مطهری خود را منتسب به شهید مطهری می داند، آیا شهید مطهری هم این چنین با منتقدین  و یک عالم برجسته برخورد می کرد.

وی در ادامه افزود: با این بیانیه ای که آقای مطهری بیان کرده اند، گویا آقای مطهری یک ماموریتی دارند در کشور یک بی نظمی و هرج و مرجی را به وجود بیاورند.

حجت الاسلام خرسند ادامه داد : آقای مطهری با توجه به سوابقی که دارند و حمایتی که ایشان در مجلس از تریبون نظام از فتنه و فتنه گران انجام داده، با این کار توقع داشته اند که وقتی به استان فارس می آیند زیر پای ایشان فرش قرمز پهن کنند، از این رو مردم کشور ما نشان داده اند که کسانی که خلاف جهت ولایت حرکت می کنند فرش قرمز پهن نمی کنند.

وی اظهار کرد: آیت الله ایمانی فرموده اند این حادثه ای که به وجود آمده است باید به صورت یک مجموعه دیده شود نه این که ما نتیجه کار را ببینیم اما مقدمات کار را فراموش کنیم، کسانی که مقدمه چینی کرده اند برای این قضیه ها و الان می خواهند استفاده کنند از آن و مظلوم نمایی کنند اینها باید محکوم شوند.


امام جمعه کازرون خاطرنشان کرد: بیانیه ای که آقای مطهری نوشته اند بسیار بی ادبانه و هتاکانه و حاکی از شخصیت ایشان است و توهین به نماینده ولی فقیه برای ما غیر قابل تحمل است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد پ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
0
0
افرین اقای خرسند .احسنت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳