پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
امام جمعه تشیع خنج:
حجت الاسلام صفایی گفت: کسی این تندروی ها را ﺗﺄیید نمی کند که بخواهی کسانی یا دستگاه هایی را که در خدمت مردم و نظام هستند، مورد عتاب و تهدید قرار دهی و مظلوم نمایی کنی.


حجت الاسلام صفایی گفت: کسی این تندروی ها را ﺗﺄیید نمی کند که بخواهی کسانی یا دستگاه هایی را که در خدمت مردم و نظام هستند، مورد عتاب و تهدید قرار دهی و مظلوم نمایی کنی.

به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه، امام جمعه تشیع در گفتگو با خنج کهن با اشاره به نامه توهین آمیز علی مطهری خطاب به نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، گفت: متاسفانه گاهی اوقات خواص در تشخیص مسیر از عوام هم عقب تر هستند. حادثه ای که چندی قبل در شیراز اتفاق افتاد، حادثه خوب و مثبتی نبود که برخی با تندروی بخواهند جایگاه حقوقی نماینده ای را نادیده گرفته و به آن هتک حرمت کنند و قطعاً باید مسئولین با چنین رفتارهایی برخورد نمایند، اما از طرفی کسی که خود را در جایگاه نمایندگی مردم در مجلس می داند نیز باید این را بداند که با الفاظ زننده، تهدیدآمیز و از طرفی هم تحقیرآمیز که دور از ﺷﺄن نماینده هست، نمی تواند به نماینده بلافصل مقام معظم رهبری در استان، چنین جسورانه سم پاشی کند.

حجت الاسلام رضا صفایی خطاب به علی مطهری گفت: شمایی که خودت را مدعی قانون گذاری می دانی، بد نیست نگاهی به سخنرانی ها، موضع گیری ها و مکاتبات خود انداخته و خود را در جایگاه مردمی جامعه بگذاری و عواطف و احساسات مردمی را نسبت به خود ببینی.

وی ادامه داد: آقای مطهری بداند اگر به احترام عالم جلیل القدر، شهید حکمت، حضرت آیت الله مطهری نبود، باید منتظر بدتر این اینها می بود. کسی این تندروی ها را ﺗﺄیید نمی کند که بخواهی کسانی یا دستگاه هایی را که در خدمت مردم و نظام هستند، مورد عتاب و خطاب و تهدید قرار بدهی و به اصطلاح مظلوم نمایی کنی.

امام جمعه تشیع خنج در پایان خاطرنشان کرد: ان شاءالله خداوند به همه مسئولین ما بصیرت و حس قدردانی عنایت نماید که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبر فرزانه، دنیا را به زانو درآورده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳