پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳
رحیم زارع نماینده مردم آباده، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با آباده نما، نامه علی مطهری به نماینده ولی فقیه در فارس را هتاكانه دانست و گفت: ادبيات مطهري نسبت به نماينده مقام معظم رهبري ادبياتي داعشي بود.


نظام مقدس جمهوري ايران با كسي عقد اخوت نبسته و مطمئنا با عبور كنندگان از خطوط قرمز نظام برخورد خواهد كرد

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، رحیم زارع نماینده مردم آباده، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با آباده نما، نامه علی مطهری به نماینده ولی فقیه در فارس را هتاكانه دانست و گفت: ادبيات مطهري نسبت به نماينده مقام معظم رهبري ادبياتي داعشي بود.

وی نصایح امام جمعه شیراز در خطبه های نماز جمعه گذشته را دلسوزانه دانست و گفت: آیت الله ایمانی عصاره مردم استان فارس و پیرمراد این خطه است و محتویات مندرج در نامه علی مطهری درواقع توهین آشکار به همه مردم شریف و ولایتمدار استان فارس و سومین حرم اهلبیت(علیهم السلام) است.

سخنگوي كميسيون اقتصادي در مجلس شورای اسلامی از نامه علی مطهری به عنوان زخمی بر دل مردم فارس یاد کرد و گفت: نامه علی مطهری قطعا پاسخ داده خواهد شد، ولی ای کاش گفتار و رفتار علی مطهری، همانند پدر شهیدش، دل دشمنان را به لرزه می انداخت نه اینکه دشمنان ملت شهیدپرور و ولايتمدار ایران را شاد کند.

دكتر زارع تخطی از مصوبه شورای تامین استان را اخلالگری در امنیت استان عنوان کرد و تاکید کرد: مطمئنا دستگاه قضایی با این تخلف برخورد قاطعانه خواهد کرد.

وی همچنین با محکوم کردن حمله به نماینده مردم تهران در سفر به شیراز گفت: کسی نباید این حرکات خودسرانه را به پای نظام و حزب الله بگذارد. همانگونه كه برخي از آنها شناسايي و تحويل مقام قضايي شده اند.

وي با تشکر از اعضای شورای تامین استان در هشدار به عدم برگزاری این مراسم سخنرانی خاطر نشان کرد: استاندار فارس تدبیر مدبرانه ای در این خصوص اندیشیده بود ولی متاسفانه با دهن کجی رئیس دانشگاه شیراز روبرو شد.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی دشمنان به دنبال بدست آوردن بهانه ای برای اخلال در روند مذاکرات هستند هشدار داد: ممکن است همین اتفاق در روند مذاکرات هسته ای هم تاثیر بگذارد و بهانه ای به دست دشمنان بدهد.

وی در خصوص مذاکرات هسته ای نیز گفت: مجلس در زمینه مذاکرات تا کنون از دولت حمایت کرده است و خوشبختانه به توفیقاتی نیز نائل شده ایم.

وی ادامه داد: هرچند نامه اخیر سناتورهای آمریکا شرایط را پیچیده کرده است ولی باعث شده است که یک اختلاف و دو دستگی در دولت آمریکا بوجود آید.

زارع در پايان متذكر شد: نظام مقدس جمهوري ايران با كسي عقد اخوت نبسته و تعارف ندارد و مطمئنا با عبور كنندگان از خطوط قرمز نظام برخورد خواهد كرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹