پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
بدون حمایت‌های دولتی صورت می‌گیرد
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس گفت: نخستین پروژه خیرین مسکن‌ساز، بدون حمایت‌های دولتی در شهر کازرون بااعتباری بالغ‌بر 6 میلیارد تومان ظرف مدت سه سال احداث خواهد شد.


مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس گفت: نخستین پروژه خیرین مسکن‌ساز، بدون حمایت‌های دولتی در شهر کازرون بااعتباری بالغ‌بر 6 میلیارد تومان ظرف مدت سه سال احداث خواهد شد.

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس، شمس ارجمندی اظهار داشت: پروژه 66 واحدی خیرساز شهر کازرون با نظارت اعضای هیئت‌امنای این شهر شامل امام‌جمعه و فرماندار کازرون و جمعی از خیرین در زمینی به مساحت 2 هزار و 580 مترمربع در سه بلوک هفت طبقه احداث خواهد شد.

 به گفته وی در اجرای این پروژه تمام هزینه‌ها توسط خیرین کازرونی تأمین و در مرحله پایانی به دو شیوه استیجاری و استیجاری به‌شرط تملیک به افراد واجد شرایط به تشخیص خیرین تحویل خواهد شد.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس بابیان این‌که خیرین برای تملک زمین موردنظر تاکنون، بالغ‌بر یک‌میلیارد تومان هزینه کرده‌اند گفت: تمام مراحل ساخت 66 واحد مسکونی دوخوابه شامل تهیه نقشه، نظارت ناظرین عضو سازمان نظام مهندس شهر کازرون، خرید انشعاب و تجهیز تا مرحله تحویل کلید به افراد واجد شرایط را خیرین مسکن‌ساز شهر کازرون برعهده‌ گرفته‌اند و همچنین کل هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی این پروژه، اهدایی شهردار و شورای اسلامی شهر کازرون است.

وی با تأکید به این نکته که انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس به‌هیچ‌عنوان در مراحل ثبت‌نام و تحویل واحدهای مسکونی مداخله ندارد خاطرنشان کرد: افراد واجد شرایط زیر پوشش مؤسسات خیریه تائید شده و خیرین مسکن‌ساز با نظر مستقیم خیرین واحدهای احداث‌شده را تحویل خواهند گرفت.

ارجمندی با اشاره به برگزاری همایش آتی خیرین کازرونی در فروردین 1394 در شهر کازرون متذکر شد: همزمان با برگزاری این همایش خیرین شهر کازرون آمادگی خود را برای احداث 66 واحد مسکونی اعلام می‌‌کنند و این پروژه طی 36 ماه انجام و کلید واحدهای مسکونی تحویل متقاضیان خواهد شد.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس در ادامه بابیان این‌که این پروژه دوازدهمین پروژه در دست اجرای خیرین مسکن‌ساز استان فارس است گفت: پیش‌ازاین حدود یک‌هزار واحد مسکونی توسط خیرین استان در شهرهای شیراز، صدرا، لار، خرم بید، نی‌ریز، سروستان و داراب به بهره‌برداریرسیده است.

وی در پاسخ به این سؤال که نحوه واگذاری واحدهای مسکونی خیرساز به دو شیوه استیجاری و استیجاری به‌شرط تملیک چگونه خواهد بود گفت: در شرایط استیجاری کل هزینه ساخت بر عهده خیرین است و خیرین در دوره‌های پنج‌ساله واحدهای احداث‌شده را در اختیار نیازمندان  قرار می‌دهند؛ اما در شرایط استیجاری به‌شرط تملیک ساخت واحدهای  مسکونی با کمک بلاعوض و قرض‌الحسنه خیرین، مشارکت متقاضی و وام بانکی انجام و فرد واجد شرایط با پرداخت بلندمدت اقساط، مالک واحد مسکونی خواهد شد.

زمین موردنظر احداث 66 واحد مسکونی خیرساز شهر کازرون توسط یکی از خیرین اهدا شده که در ورودی این شهر در محور دریاچه پریشان واقع ‌شده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳