پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۳
حميدرضا گرامی فرماندار محترم شهرستان كازرون، از شهرک در دست احداث صنعتی جره و بالاده و منطقه گردشگری و چشمه دادین در بخش جره و بالاده بازديد كرد.

به گزارش دريافتي كازرون نما از روابط عمومی بخشداری جره و بالاده، حميدرضا گرامی فرماندار محترم شهرستان کازرون به اتفاق علوی بخشدار جره و بالاده و رضایی شهردار بالاده و نيز اعضاي شورای شهر و بخش جره و بالاده از مجموعه اختصاص یافته جهت احداث شهرک صنعتی بالاده بازدید به عمل آورد و در جریان مسایل و مشکلات این مجموعه قرار گرفته و دستورات و راهنمایی های لازم را جهت حل این مشکلات به خصوص مسئله معارض راه ورودی به شهرک صادر نمود. 

گرامي در اين بازديد به مردم و مسولان این بخش قول مساعدت و همکاری در رابطه با راه‌اندازی هرچه سریعتر این شهرک صنعتی را داد. همچنین ايشان و هیئت همراه از منطقه دادین و چشمه تفریحی و توریستی دادین در بخش جره و بالاده بازدید كرد.

در این بازدید مهندس رضایی شهردار بالاده با توجه به ارزش اقتصادی سرمایه گذاری در گردشگری این بخش با توجه به وضعیت کشاورزی و خشکسالی های اخیر در منطقه خواستار حمایت فرماندار و ادارات ذی ربط جهت ایجاد طرح گردشگری در این منطقه شد که فرماندار محترم شهرستان نیز ضمن استقبال از این طرح قول همکاری و مساعدت لازم را داد.

یادآوری می شود که دهستان گردشگری دادین و منطقه تاریخی سرمشهد یکی از تفرجگاهها و محلهای تفریحی شهرستان کازرون و بخش جره و بالاده می باشد که همه ساله و در آستانه تعطیلات سال نو پذیرای شمار زیادی گردشگر و علاقمندان به طبیعت می باشد

نویسنده: سرويس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸