پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
خطیب نماز جمعه کازرون:
به گزارش کازرون نما، حجت الاسلام محمد خرسند در خطبه های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت دهه فاطمیه (س) در سخنانی اظهار داشت: خیمهشببازی مقامات آمریکایی و اسرائیلی که با سخنرانی مضحک نخستوزیر رژیم پلید اسرائیل در کنگره آمریکا صورت گرفت بیانگر این بود که هدف آنان در مذاکره موضوع هستهای نیست.

خطیب نماز جمعه کازرون گفت: چنانچه اسرائیل علیه جمهوری اسلامی دست از پا خطا کند، موشک‌های دوربرد سرزمین این رژیم پلید را شخم خواهد زد.

به گزارش کازرون نما، حجت الاسلام محمد خرسند در خطبه های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت دهه فاطمیه (س) در سخنانی اظهار داشت: خیمهشببازی مقامات آمریکایی و اسرائیلی که با سخنرانی مضحک نخستوزیر رژیم پلید اسرائیل در کنگره آمریکا صورت گرفت بیانگر این بود که هدف آنان در مذاکره موضوع هستهای نیست.

وی ژست مخالفت برخی مقامات آمریکایی با سخنرانی نخست وزیر رژیم پلید صهیونیستی در کنگره این کشور را نوعی جنگ زرگری توصیف کرد و متذکر شد: آنان با راه اندازی جاروجنجال ظاهری میخواهند بر روند مذاکرات هسته ای تأثیر بگذارند که با تدبیر مقام معظم رهبری توطئه دنیای استکبار برملا شد.

امامجمعه کازرون تصریح کرد: اسرائیلی که در جنگ با حزب الله و حماس شکست مفتضحانه میخورد بسیار مضحکانه نخستوزیر آن در کنگره جمهوری اسلامی را تهدید به حمله میکند.

خرسند گفت: چنانچه اسرائیل بخواهد دست از پا خطا کند و دچار اشتباهی شود شروع با آنان است اما پایان دیگر به دست آنان نخواهد بود و نیروهای مسلح ما بااقتدار و در کوتاه ترین زمان توسط موشک های دوربرد سرزمین این رژیم را شخم خواهند زد.

وی بابیان اینکه عزت ملت ایران در مناطق عملیاتی رقم خورده است گفت: سرکشی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بنا به فرموده مقام معظم رهبری یک حرکت جهادی و مردمی محسوب میشود بنابراین جوانان و نوجوانان برای افزایش بصیرت خود باید سرکشی به این مناطق را در برنامه داشته باشند.

امام جمعه کازرون ادامه داد: اگر امروزه باوجود حضور دنیای استکبار، گروهک های تروریستی و قدرتهای خارجی در اطراف کشورمان، در امنیت کامل هستیم فقط به برکت خون شهدا و جانفشانی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

خرسند بابیان اینکه امروزه «راهیان نور» تبدیل به یک فرهنگ شده است از دستگاهها و سازمانها خواست این حرکت را با حمایتهای خود تقویت کنند.

وی 15 اسفند روز درخت کاری و آغاز هفته منابع طبیعی را گرامی و اظهار داشت: درختکاری امری مقدس محسوب می شود و در روایت متعدی بر غرس آن تأکید فراوانی شده و یکی از بهترین و مقدس ترین عبادت و عمل یاد شده است.

امام جمعه کازرون بابیان اینکه امروزه علم ثابت کرده که وجود درخت بر محیط زیست بشر و سلامت هوا تأثیر بسزایی دارد متذکر شد: از منابع طبیعی باید صیانت کرد و جلو سودجویانی که درختهای جنگلی را به قصد تهیه زغال نابود می کنند گرفته شود.

خرسند از دستگاه های مسئول خواست تدابیری بیندیشند که در رستوران ها و کباب پزیها زغال استفاده نشود.

وی 14 اسفندماه سالروز تأسیس کمیته امداد امام (ره) و آغاز جشن نیکوکاری را گرامی داشت و گفت: یکی از نعمت های انقلاب اسلامی تأسیس کمیته امداد است که دغدغه حضرت امام (ره) برای رسیدگی به فقرا و مستمندان با حفظ آبرو و شأنیت آنان بود.

امام جمعه کازرون با اعلام اینکه 8 هزار خانوار با جمعیتی افزون بر 18 هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد شهرستان کازرون قرار دارند گفت: نیک اندیشان و متمکنان باید در آستانه سال نو با حمایت خود دل مستمندان و فقرا را شاد کرده و آنان را در شادی خود شریک کنند.

خرسند در پایان به آغاز ثبت نام حوزههای علمیه اشاره کرد و از خانواده های مذهبی شهرستان کازرون خواست فرزندان بااستعداد و خوش ذوق خود را برای ثبت نام به حوزه های علمیه رهنمون کنند.

وی از افتتاح ساختمان حوزه علمیه خواهران کازرون در اوایل سال جدید خبر داد و تصریح کرد: بنا داریم با کمک خیراندیشان حوزه علمیه برادران شهرستان کازرون را توسعه دهیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳