پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
معاون آموزش و نوآوری آموزش و پرورش کازرون:
با حضور کارشناس مسئول گروه های آموزشی و سرگروه های آموزشی استان فارس، کارگاه آموزشی ویژه دبیران متوسطه دوم در کازرون برگزار شد .به گزارش دریافتی کازرون نما، با شرکت 350 نفر از دبیران تمام گروه های درسی کازرون، جره و بالاده، قائمیه، خشت و کنارتخته و کوهمره نودان کارگاه آموزشی دبیران مقطع متوسطه دوم برگزار شد.

برگزاری کارگاه های آموزشی دبیران موجب ارتقاء سطح تعلیم و تربیت می شود

با حضور کارشناس مسئول گروه های آموزشی و سرگروه های آموزشی استان فارس، کارگاه آموزشی ویژه دبیران متوسطه دوم در کازرون برگزار شد .

به گزارش دریافتی کازرون نما،  با شرکت 350 نفر از دبیران تمام گروه های درسی کازرون، جره و بالاده، قائمیه، خشت و کنارتخته و کوهمره نودان کارگاه آموزشی دبیران مقطع متوسطه دوم برگزار شد.

در این کارگاه که بصورت تخصصی و طی یک روز برگزار شد 350 نفر از دبیران متوسطه دوم در قالب 12 کارگاه آموزشی زیر نظر سرگروه های آموزشی استان فارس آموزش های لازم در رابطه با جدیدترین تغییرات کتب درسی و شیوه های نوین یاددهی – یادگیری را فرا گرفتند.

کاظم عباسی، معاون آموزش و نوآوری آموزش و پرورش کازرون، هدف از برگزاری این کارگاه های آموزشی را آشنایی همکاران با جدیدترین تغییرات انجام شده در کتب درسی و بحث و تبادل نظر پیرامون روشهای نوین تدریس دانست و افزود : تاکنون چندین جلسه تخصصی با  مدیران و سرگروه های آموزشی شهرستان در خصوص راههای پیشرفت و ارتقاء تعلیم و تربیت برگزار شده است که این کارگاه مکمل جلسات مذکور می باشد.

عباسی ضمن تجلیل از تلاش های دلسوزانه دبیران در سطح مدارس اضافه کرد : با تجزیه و تحلیلی که از وضعیت آموزشی شهرستان داشته ایم وضعیت بسیار خوبی داریم که نتیجه تلاش همکاران ما در آموزش و پرورش و مدارس می باشد.

معاون آموزش و نوآوری آموزش و پرورش کازرون وضعیت آموزشی شهرستان را مطلوب توصیف نمود و گفت: وضعیت آموزشی شهرستان در مقایسه با استان های برتر کشور امیدوار کننده می باشد اما تا رسیدن به اهداف مورد نظر راه سختی در پیش داریم که با همت مدیران ، معاونان ، مشاوران و مربیان، دبیران ، هنرآموزان و دانش آموزان  و اولیاء آنان قابل دستیابی می باشد.

لازم به ذکر است که دبیرستان های نمونه دولتی سعادت و بانوسلامی میزبان برگزاری این کارگاه های آموزشی بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸