پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
امام جمعه کازرون در دیدار با مسئولان کمیته برگزاری مسابقات قرآن
امام جمعه کازرون در دیدار با مسئولان کمیته برگزاری مسابقات قرآن، برگزاری این مسابقات را جشن بزرگ قرآنی دانست. به گزارش دریافتی کازرون نما، مسئولان کمیته برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، نماز و معارف اسلامی برای بهره گیری از رهنمودهای امام جمعه این شهر با وی دیدار کردند.


امام جمعه کازرون در دیدار با مسئولان کمیته برگزاری مسابقات قرآن، برگزاری این مسابقات را جشن بزرگ قرآنی دانست.

به گزارش دریافتی کازرون نما، مسئولان کمیته برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، نماز و معارف اسلامی برای بهره گیری از رهنمودهای امام جمعه این شهر با وی دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین خرسند، امام جمعه شهر کازرون، گفت: برگزاری مسابقات قرآن برکات و نورانیت در جامعه ایجاد می کند.

وی ادامه داد: یکی از راههای ترویج قرآن کریم همین مسابقات و محافل قرآنی بویژه برای دانش آموزان است که باید با شور و نشاط و شادابی برگزار شود.

امام جمعه کازرون اضافه کرد: در واقع اینها جشن قرآنی است و مسابقه تنها بهانه ای است که این فضای قرآنی در سطح شهرها بوجود آید، بنابراین باید تلاش شود از امکانات شهرستان برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن مسابقات استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین خرسند در ادامه به این نکته اشاره کرد که: سعی شود مراسم باشکوه اما بدون تشریفات انجام شود و به محتوا بیشتر از تشریفات توجه شود.

امام جمعه کازرون اضافه کرد که همه ادارات باید برای برگزاری خوب این مسابقات با آموزش و پرورش همکاری نمایند. و در این راستا از امکانات شهرستان و دیگر ادارات نیز استفاده شود.

گفتنی است در این دیدار دیانتی­نسب، مدیر آموزش و پرورش کازرون به همراه ورع، معاون پرورشی و دیگر مسئولین کمیته برگزاری مسابقات گزارشی از اقدامات انجام گرفته جهت آمادگی انجام مسابقات ارائه نمودند.

قابل ذکر است که کازرون 20 اسفندماه جاری میزبان مرحله مقدماتی مسابقات قرآن، نماز و معارف اسلامی می باشد که با حضور حدود 400 دانش آموز از مناطق کازرون، خشت و کمارج، جره و بالاده و قائمیه برگزار خواهد شد و نفرات برتر به مسابقات استانی راه خواهند یافت. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷