پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۹۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
سرهنگ شرفي در يادواره شهداي روستاي بليان:
یادواره 35شهید روستای بلیان شهرستان کازرون با شعار «دست رد بر ماهواره» و با حضور سرهنگ شرفی فرمانده سپاه ناحیه کازرون ، خانواده های شهدا و مردم ولایت مدار اشهرستان كازرون، بعدازظهر پنجشنبه 30 بهمن ماه 93 در امامزاده سید عبدالله روستای بلیان کازرون برگزار شد.
به گزارش دريافتي كازرون نما از روابط عمومی ناحیه‌ی مقاومت سپاه کازرون، در این یادواره تعدادی از "دجال واره هایی" که خانواده های این روستا کنار گذاشته بودند به معرض نمایش عموم گذاشته شد. تاکنون در این روستا، نزدیک به 70 خانوار ماهواره های خود را کنار گذاشته اند و دستگاه های دیجیتال دریافت کرده اند.

جناب سرهنگ شرفی فرمانده سپاه ناحیه کازرون در این مراسم بیان داشت: یاد و خاطره 15000 شهید استان فارس، 1100 شهید شهرستان کازرون و 35 شهید روستای بلیان را گرامی می داریم.

وی ادامه داد: این روستا با میانگین 4 برابر کشور یعنی 16 درصد مشارکت مردمی نسبت به جمعیت در جنگ تحمیلی و نسبت 2.3 تعداد شهدا با وجود این که این میانگین در کشور حدود 0.6 است نشان دهنده ی بزرگی و رشادت های این مردم است.

فرماندهی سپاه کازرون افزود: همانطور که مردم در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی خوش درخشیدند ، امروز نیز در جنگ فرهنگی و جنگ نرم و حفظ ناموس خود نشان دادند که کماکان در صحنه هستند.

شرفی اظهار داشت: نکته ای که قابل بیان است این است که ما نمی خواهیم در مراسم یادواره شهدا یک مراسم ترحیم و ختم برگزار کنیم، بیائیم لحظه ای بنشینیم و برویم. در این یادواره کار بسیار پسندیده ای صورت گرفت و شعار و پیامی برای یادواره با نام «دست رد بر ماهواره» در نظر گرفته شد. باید این کار را به نام این روستا نهادینه کنیم و الگو قرار دهیم.

وی گفت: توطئه ای که دشمن برای ما در نظر گرفته تعارف بردار نیست، ترور ها و تحریم ها را در عرصه فرهنگی و اجتماعی علیه ما تدارک دیده اند و لحظه ای از فکر از پای درآوردن ما فرو نخواهند نشست. ما کماکان در دفاع هستیم چرا که دفاع همچنان باقی است.

ما کماکان در دفاع هستیم چرا که دفاع همچنان باقی است

فرمانده سپاه کازرون افزود: همانطور که در دوران دفاع مقدس با سربلندی بیرون آمدیم، امروز هم در مقابل این جنگ فرهنگی سربلند بیرون خواهیم آمد. نگذاریم شهدا که ناظر ما هستند  ببینند راهی که ما میرویم بر خلاف راهی است که آنان رفته اند آن هم با توجیه کردن آن برای خودمان. امروز دنبال این هستند که ما را مایوس کنند، دنبال این هستند که در مقابل این جنگ نرم و شبکه های بیگانه شکست بخوریم. اگر ما با روحیه مایوس می خواستیم به جنگ برویم در همان یک هفته اول شکست می خوردیم، ولی مردمی که با دست خالی در جنگ تحمیلی ایستادند، امروز هم در مقابل این جنگ می ایستند.

سرهنگ شرفی بیان داشت: همان رزمندگانی که در جنگ با دست خالی بودند، در تمامی کشور های دیگر همچون عراق، سوریه و افغانستان در حال آموزش نیروهای مسلمان هستند. آمریکایی ها می دانند که ایران قابل حذف از معادلات جهانی نیست، همگان نامه های سران غرب به رهبر معظم انقلاب را دیدند و شنیدند.

ما کماکان در دفاع هستیم چرا که دفاع همچنان باقی است

وی تاکید کرد: ما امروز باید به رسالت امر به معروف همچون امام حسین (ع) که با همه داشته های خود به کربلا آمد و همه آن ها  را فدا کرد و با صدای رسا حرف خود را زد عمل کنیم. اگر ما پیرو امام حسین(ع) هستیم پس حجت بر ما تمام است. ما رسالت زینبی داریم، پس باید بصیرت افزایی کنیم.

فرماندهی سپاه کازرون ادامه داد: وقتی که یک خانواده حیاء بالا داشته باشند، جمعا بنشینند و فیلم هایی را ببینند که از هیچ فیلتری رد نشده و پایه آن از بین بردن حیا و عفت است اثرات آن مشخص می شود. دشمنان ما هدفمند فیلم هایی که میلیارد ها برای آن هزینه کرده اند را به صورت رایگان برای مردم ما پخش می کنند، این خطر بسیار بزرگی است. خدانکند به جایی برسیم که نسبت به این قضیه بی تفاوت شویم.

شرفی در ادامه اظهار داشت: دشمنان ما ولایت فقیه را هدف قرار می دهند. سوریه را ببینید، افغانستان که 60 سال درگیر جنگ است را ببینید. اینها رهبر و ولایت فقیه ندارند. آنها نقاط قوت مارا هدف قرار داده اند. در کشور های اروپایی به خانواده های کسانی که در جنگ هایشان کشته شده اند، به رزمندگانشان امتیاز هایی می دهند که اگر آن امتیاز ها قرار باشد داده شود برای خیلی ها قابل درک نیست! اما در این صورت، یادواره های شهدای مارا هدف قرار می دهند و میگویند پس از گذشت این زمان این یادواره ها برای چیست!

فرمانده سپاه کازرون گفت: کشور مارا در 100درصد تحریم ها قرار دادند، ایران برایرژیم صهیونیستی اصلی ترین تحدید است. چندی پیش همگان دیدند که بعد از تهدید تو خالی اسرائیلی ها چگونه مستند 7دقیقه تا تل آویو با  شبیه سازی ها قدرت ایران اسلامی را به رخ آنها کشید.

وی در پایان گفت: ماهواره ها در خانه های ما چه میکنند؟! وقتی که صحبت های رهبری را در مراسم مختلف در رابطه با جنگ نرم و ناتوی فرهنگی میشنویم و تذکرات ایشان را میبینیم یعنی تمام دنیا میخواهند جلوی ما بایستند و ما باید بدون تعارف با یک غیرت دینی ایستادگی کنیم. نگذاریم صاحبان آن دست ها و پاهایی که در جنگ پیش خدا امانت ماند، آن رزمندگانی که به سختی نفس می کشنداز ما ناراحت شوند و شرمنده آنان شویم و  همگی بدانیم دشمنان ما تا زمانی که دینمان را و اعتقادمان را از ما نگیرند دست بر نخواهند داشت.

نویسنده: سرويس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی تن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
0
0
جناب سرهنگ خواهش میکنم بیشتر فکر کنید.تفکر به معنای واقعی کلمه.رفیق چند سال میگذره از ورود ماهواره به ایران و ما همچنان در پی این هستیم که جلوی رشد این بمب ساعتی رو بگیریم اما کماکان شکست رو متحمل شدیم البته کارهایی شده اما یا ناقص تمام شده و یا ره به جایی نبرده.حرف من اینه که باید تفکر رو عوض کرد این جور حرفا دیگه جواب نمیده.احیا حیا کلیه و مبهم راهکار احیا رو باید بدین و اینکه جایگزین رو برسونید دست مردم. کتاب نان و کتاب رو بخونید.اگر وقت کردین .یازهرا
علی تن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
0
0
سلام چرا نظرم رو نذاشتید؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳