پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
حجت الاسلام هادي عباسي خبر داد:
ستاد احیاء زکات شهرستان با حضور اعضا در محل دفتر امام جمعه کازرون تشکیل جلسه داد.

به گزارش دريافتي كازرون نما از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی شهرستان کازرون، حجت الاسلام هادی عباسی مسئول زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعلام این خبر گفت: به منظور ارائه گزارش فعالیت های انجام شده ستاد زکات طی 10 ماه گذشته، جلسه ای با حضور اعضا ستاد در محل دفتر امام جمعه کازرون برگزار گردید.

پس از تلاوت قرآن کریمی، هادی عباسی از کمیته امداد امام (ره) به عنوان دبیر ستاد احیاء زکات گزارشی از فعالیت های انجام شده طی 10 ماهه گذشته به سمع حاضرین رسانید. وی اظهار داشت: تعداد 58 مُبلغ امر زکات به روستاها اعزام گردیده و 93 مورد جلسات آموزش جهت مردم و عاملین برگزار شده است. همچنین 81 مورد جلسات مبلغین به صورت چهره به چهره با مسئولان زکات برگزار شده و 200 بسته تشویقی تبلیغی توزیع شده است که در نهایت 12 میلیارد و 522 میلیون ریال در قالب زکات جهت اجرای پروژه های عام المنفعه در همان محل جمع آوری، و زکات شامل: کالا و زکات مستحبی و زکات فطره بوده است.

ستاد احیاء زکات شهرستان كازرون تشکیل جلسه داد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام جمعه کازرون و رئیس ستاد احیا زکات شهرستان طی سخنانی ابراز داشتند: بایستی از ظرفیت روحانیون مستقر در روستاها در امر تبلیغ زکات حداکثر استفاده را نمود همچنین از طرف جهاد کشاورزی تسهیلات و امتیازات ویژه ای جهت مودیان زکات در نظر گرفته شود.ر ئیس ستاد احیا زکات خاطر نشان کرد: همایش های کم هزینه در سطح روستاهای شهرستان به منظور ترویج این سنت و واجب الهی برگزار گردد.

شایان ذکر است اعضا ستاد احیا زکات شهرستان عبارتند از: امام جمعه (رئیس ستاد احیا زکات)، کمیته امداد به عنوان دبیر ستاد، فرماندار، بخشداران، مدیر جهاد کشاورزی، مدیر تعاون روستایی، رئیس امور عشایر ، نماینده صدا و سیما در شهرستان و رئیس سازمان تبلیغات و امداد بعنوان سایر اعضا در شهرستان مشغول انجام وظیفه در این امر هستند.

نویسنده: شهريار تقدم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹