پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۸۸۸
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
باتوجه به اصرار بر روشي غلط در تغيير و تحولات مديريتي شهرستان كازرون:
به گزارش كازرون نما، باتوجه به اصرار بر روشي غلط در تغيير و تحولات مديريتي شهرستان كازرون كه طي آن مديران شهرستان به طور ناگهاني چراغ خاموش و بدون هرگونه جلسه توديع و معارفه، حذف و اضافه مي‌شوند، در حركتي خودجوش، همايش مردمي تجليل از مهندس خداپرست مدير سابق اداره حفاظت از محيط زيست كازرون توسط جمعي از حاميان و دوستداران محيط زيست برگزار مي‌شود
به گزارش كازرون نما، باتوجه به تلاش و تاثيرگذاري مهندس خداپرست در دوره مديريتش بر اداره حفاظت از محيط زيست كازرون، و تلاش‌هاي وي براي احياء درياچه پريشان كه منجر به انتخاب وي به عنوان قهرمان تالاب‌هاي ايران گرديد و نيز طرح‌هاي موثر ايشان در كنترل شكارهاي غير مجاز و حفظ طبيعت شهرستان كازرون، وي يكي از محبوب ترين مديران در نزد مردم شهرستان و دوست‌داران محيط زيست در طي ساليان اخير بوده است.
تعويض ناگهاني مهندس خداپرست به صورت شبانه و بدون برگزاري جلسه توديع و معارفه آنهم در شرايطي كه وي يكي از موفق‌ترين مديران شهرستان بوده است، اعتراضات متعددي را از سوي مردم، رسانه‌هاي محلي و دوست داران و انجمن‌هاي دوستدار محيط زيست به همراه داشت تا جايي كه جمعي از دوستداران محيط زيست ضمن اجتماع در مقابل فرمانداري شهرستان كازرون، اعتراض خود را نسبت به اين تغيير و نحوه انجام اين تغيير اعلام نمودند.

همايش مردمي تجليل از مهندس خداپرست برگزار مي‌شود

در همين راستا جمعي از دوست داران محيط زيست در حركتي خود جوش اقدام به برگزاري جلسه تجليل از مهندس خداپرست در تاريخ پنجشنبه 1393/11/30 نموده‌اند. اين مراسم در ساعت 6:30 بعداز ظهر در سالن عسكري واقع در خيابان دكتر شريعتي كازرون برگزار مي‌گردد و از عموم علاقه‌‌مندان و دوست‌داران محيط زيست براي شركت در اين جلسه دعوت به عمل آمده است.
نویسنده: سرويس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
ROMANIA
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
0
2
جالبه، مسولین شهر دو سه ساله میگن رییس دانشگاه .... از همه لحاظ،از نظر ما مردود و قطعا بر کنار میشوند هفته بعد.... با هزاران تخلف... بعد یکدفعه رییس دانشگاه .... سه سال می مونن و مردان پاک کازرون شبانه حذف میشوند. کاش، مسولین آنقدر شهامت داشتند و می‌گفتند چرا رییس دانشگاه .... می‌ماند و امثال خداپرست ها،می‌روند...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
1
1
ازکی تاحالاستم برمردم شده خدمت وباعث وبانی آنهم شده خدمتگذار؟
دهقان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
1
0
باسلام و عرض ادب خدمت مخاطبان و همچنین مسئولین محترم سایت کازرون نما
اقدام به تجلیل از یک مسئول فعال و زحمتکش اقدام پسندیده‌ای است و حداقل پیام این همایش مردمی اینست که رسم شبانه تغییر دادن مدیران با هر گونه رزومه و فعالیتی رسما خلاف ادب و به دور از موازین انسانی، اخلاقی و عرفی است. اما برادران من وقتی این اتفاق در این دوره با شروع نمایندگی مجلس فعلی شروع شد، و حرمت مدیران شکسته شد باید دست بکار میشدیم. به طور مثال در دانشگاه سلمان فارسی دکترخرمایی که در این دانشگاه تحول افریدند و یک مرکز کوچک را به دانشگاه فرهنگی نمونه کشور تبدیل کردند ما باید مقابله میکردیم و اجازه نمیدادیم چنین برخوردی را با یک مدیر نمونه کشوری کنند. اگر آن روز ما این حرکت را غلط و خلاف موازین اخلاقی می‌دانستیم، این حرکت ادامه پیدا نمیکرد که جناب آقای خداپرست نیز اینگونه مورد بی احترامی قرار بگیرند. بهر حال ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. درود بر همه کسانی که دغدغه کازرون را دارند و به امید اینکه در انتخابات اینده آینده با مشارکت حداکثری انتخاب صحیحتری داشته باشیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
3
1
ما که چیزی از آقای خداپرست ندیدیم.این همه آدم زحمت کش وجود داره بعضیا میان ازخودشون تمجید و تعریف میکنن و برای خودشون مراسم تجلیل میگیرن
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
1
1
باهمه احترامی که برای مدیران اجرایی شهرستان قائلم درقضیه جابجایی مدیر محیط زیست شهرستان عده ای که قطعا درماندن مدیر محیط زیست در سمتش منفعتی داشته اند بیخود جاروجنجال راه انداخته وفضای سیاسی شهرستان را با شلوغ کاریشان بهم میریزند .درگذشته هم مدیران موفق زیادی جابجا شدند وصدایی ازکسی درنیامد .افرادی مثل دکتر رصافیان (فرماندار)حاج طبیبی (بخشدار مرکزی )مرادی (رئیس آ .پ.قائمیه ) فدعمی (فرماندار)که خدمات صادقانه برای شهروندان کردند وبیصدا مسئولیت را واگذار کردند .آقای خدا پرست هم خدمتگزاری بود که دوره مسئولیتش بنا به تشخیص مقامات بالادستی تمام شد انشااله ایشان در مسئولیتهای جدیدش موفق باشد .اینکه عده ای یک نفر راقدیس کنندوتوقع را از رئیس جدید بالا ببرند کار درستی نیست .محیط زیست در سطح شهرستان چه کار شاقی کرده که اینقدر شلوغش میکنید .من نمیدانم آقای خدا پرست بومی بود یا نه ؟دوستان خوب است از مردم عامی نظر خواهی کنند ببینند چند درصد از مردم با اداره محیط زیست سر وکاردارند بجز عده ای ای شکارچی وخلافکار که هرکدامشان بادادن رشوه و......بارها وبارها ازدست قانون چه درزمان این رئیس یا روسای قبلی فرار کرده اند اگر منتقدین راست میگویند با پیشنهاد وارائه راهکار با رئیس جدید تعامل بکنند نه اینکه با رفتن مدیری در بوق وکرنا کنند که شهرستان فلج شد و....در نظام اسلامی ریاست موروثی نیست ایشان اگر هم جابجا نمیشد بالاخره بعد ا30سال باید میرفت چه بهتر که با رفتن ایشان شاید رئیس جدید با ایده ای جدید برای شهرستان مفید باشد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
0
1
درود بر شهروند با نظر بیطرافنه و واقع بینانه اش
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
0
0
چراخبري درمورد برگزاري همايش انتشار نمكنيد ايا برگزار شد يا نشد
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
0
با سلام
از اینکه ما ملت کازرون احساساتی هستیم جای شک نیست برای جابجایی یک مدیر در سطح شهرستان که نه جاده ای ساخته و نه بیمارستانی احداث کرده و نه کار عمرانی انجام داده این برنامه ها و مراسمات و تقدیر کردن ها یک نوع زیر سوال بردن خدمات دیگرانی است که در گمنانی آمدند صادقانه خدمت کردندو بدون حاشیه هم کنار رفتند علیهذا بیش از این شخصیت مردمی آقای خدابرست را احساساتی ننمائید از سایت محترم و فعال کازرون نما هم درخواست میشود که این موضوع را بیش از این برجسته ننماید. باتشکر.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹