پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۸۶۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
در پی شهادت سه دانشجوی مسلمان در «چپل هیل» آمریکا؛
به گزارش کازرون نما، در پی شهادت سه دانشجوی مسلمان در «چپل هیل» آمریکا، دوشنبه بیست و هفتنم بهمن ماه، ساعت 10 صبح، نشستی با عنوان «حقوق بشر آمریکایی» با حضور خانم الیسون ویر از آمریکا و غلامرضا منتظمی، در سالن اجتماعات دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار می شود.

در پی شهادت سه دانشجوی مسلمان در «چپل هیل» آمریکا، دوشنبه بیست و هفتنم بهمن ماه، ساعت 10 صبح، نشستی با عنوان «حقوق بشر آمریکایی» با حضور خانم الیسون ویر از آمریکا در سالن اجتماعات دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار می شود

به گزارش کازرون نما، در پی شهادت سه دانشجوی مسلمان در «چپل هیل» آمریکا، دوشنبه بیست و هفتنم بهمن ماه، ساعت 10 صبح، نشستی با عنوان «حقوق بشر آمریکایی» با حضور خانم الیسون ویر از آمریکا و غلامرضا منتظمی، در سالن اجتماعات دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار می شود.

محسن رحمانی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون با اعلام این خبر، اظهار داشت: به دلیل گسترش اسلام انقلابی، مستکبرین عالم ،موج جدیدی از اسلام هراسی را در دنیا ایجاد کرده اند که از جمله آن ها می توان به ماجرای مشکوک حمله به مجله فکاهی هتاک به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام در پاریس و شهادت اخیر سه دانشجوی مسلمان در «چپل هیل» آمریکا اشاره کرد.

وی با اشاره به سکوت و بایکوت خبری رسانه ها و مقامات غربی در خصوص شهادت این سه دانشجو گفت: رسانه های غربی که دائم از حقوق بشر دم می زنند، در برابر این جنایت هولناک سکوت کردند؛ گویی اتفاقی رخ نداده است.

این فعال دانشجویی بیان داشت: سوال ما از رسانه ها و مقامات غربی مدعیان به اصطلاح حقوق بشر این است که اگر قربانیان جنایت «چپل هیل» مسلمان نبودند و برعکس قاتل آن‌ها یک مسلمان بود، آیا اخبار این حادثه به این صورت توسط رسانه‌هایتان پوشش داده می‌شد؟!

رحمانی در پایان عنوان کرد: روز دوشنبه ضمن برگزاری بزرگداشت این سه دانشجوی شهید در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با حضور خانم آلیسون ویر، مدیر اجرایی موسسه یر دولتی «اگر آمریکایی ها می دانستند» که خود از مدافعان فلسطین و فعالان ضد اسرائیلی در آمریکا محسوب می شوند و آقای دکتر غلامرضا منتظمی کارشناس اروپا و آمریکا و فعال رسانه ای، با گوشه ای از حقوق بشر موجود در آمریکا، آشنا خواهیم شد.

آلیسون ویر  (Alison Weir) مدير اجرايي موسسه غیردولتی If Americans knew) اگر آمریکایی ها می دانستند) , رئيس شوراي منافع  ملي(Council for the National Interests) بوده و مقالات و سخنراني هاي قابل توجهي در زمینه مسئله فلسطین ارائه داده است.

وی همچنین از محدود خبرنگاران آمریکایی بوده که در کرانه باختری رود اردن حضور یافته است. ویر با نوشتن مقالات گوناگون با نشریاتی چونWashington Report for Middle East Affairs, The Link, CounterPunch  و ديگر نشريات و مجلات همكاري مي كند.

وي همچنين در اجلاس رسانه آسیا در کوالالامپور، در همایش مرکز رسانه بیت المقدس در کرانه باختری رود اردن، مدرسه عالی حقوق هاروارد، ییل، استنفورد، برکلی، دانشکده حقوق و دیپلماسی فلتشر، مدرسه عالی نیروی دریایی، جرج تاون و دانشگاه ها مراكز علمي بسيار ديگري سخنراني كرده و به سخنوری شهرت دارد.

این اندیشمند آمریکایی بابت فعاليت هايش از سازمان هاي متنوعی كه در زمينه حقوق بشر و برعلیه اقدامات غیر انسانی دولت اسرائیل فعاليت مي كنند جوايز متعددی دریافت نموده که از میان آنان می توان به  كميته آمريكايي- عربي ضد تبعيض(ADC) ، شوراي روابط آمريكايي- عربي (CAIR) . اشاره کرد. عنوان یکی دیگر از جوایز وی "خبرنگار و سخنران شجاع به نمايندگي از حقوق بشر اولين زني كه موفق به دريافت عضويت افتخاريPhi Alpha  شد" می باشد.

این خبرنگار همچنین از منتقدین سرسخت آیپک، لابی قدرتمند اسرائیل بوده  و در مصاحبه ای با الجزیره تاکید کرد که رئیس جمهوری آمریکا در برابر آیپک دارای قدرتی نیست که بتواند با آن برخورد نماید.

وی سازمان شورای ملی آمریکا را با این ایده تاسیس و ریاست آن را عهده دار شد تا مدافع منافع ملی آمریکا بوده و در برابر زیاده خواهی های لابی صهیونیسم که منافع ملی شهروندان آمریکایی را قربانی خود می کند، مواضع سختی اتخاذ می کند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
2
یکی باید برای این اساتید به ظاهر دکتر ولی در واقع بدون هیچ سوادی کلاس تحقیق و پژوهش بزاره و یادشون بده فقط حقوق ماهی چند ملیونی و فقط درس دادن ما دانشجوها با لپ تاپ کافی نیست! یه مشت بی سواد از هر جا فرار کرده اومدن و ریختن تو دانشگاه سلمان
بخش فیزیک دیگه سرآمد همه بخش هاس
بیچاره ها فقط ادعاشون میشه و دریغ از یه کار تحقیقاتی که من دانشجو رو وارد پروژه های تحقیقاتی کنه!!!
hossein khorsand
|
GERMANY
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
0
Dargozashte Banu hassanpour madar shahid hassanpour ra be khunewadeh ishan khosusan emamjomeh mohtaram wa hamchenin hajagha gaemi wa aghayan masud alizadeh wa mohammad rahgosha tasliyat miguyam
پاسخ ها
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
نمیشه فارسی تسلیت بدی؟!
hossein khorsand
|
GERMANY
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
1
0
Hatman taype fars nadashte !,!
پاسخ ها
لطفعلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
حال ینی مام رفتم خارج
hossein khorsand
|
GERMANY
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
0
0
Khodaya Anan ra ke aghl nadadi che dadi
پاسخ ها
لام میم نون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
حتما همش داده به تو که یکم از ادبت و تجربیاتت استفاده کنی نه همش آکبند بیزاری تا صبح حساب
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳