پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸
امام جمعه قائمیه:
به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام‌ قهرمان عباسی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر اظهار داشت: نقش مردم در تضمین اقتدار کشورمان اساسی و بنیادی است که در راهپیمایی 22 بهمن بروز و ظهور می‌کند که تجلی بصیرت و عزم و اراده راسخ و وفاداری و ولایتمداری مردم غیرتمند ایران است.

امام جمعه قائمیه گفت: هر 22 بهمن تولدی دیگربار برای انقلاب به‌شمار می‌آید و برهم زننده نقشه‌ها و توطئه‌هایی می‌شود که دشمن در طول یک‌سال برای ما طراحی کرده است.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام‌ قهرمان عباسی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با تقدیر از اقشار مختلف مردم فهیم و ولایتمدار و شهیدپرور و انقلابی بخش چنارشاهیجان و شهر قائمیه به‌خاطر حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: نقش مردم در تضمین اقتدار کشورمان اساسی و بنیادی است که در راهپیمایی 22 بهمن بروز و ظهور می‌کند که تجلی بصیرت و عزم و اراده راسخ و وفاداری و ولایتمداری مردم غیرتمند ایران است.

امام‌جمعه قائمیه تأکید کرد: هر 22 بهمن تولدی دوباره برای انقلاب به‌شمار می‌آید و برهم زننده نقشه‌ها و توطئه‌هایی می‌شود که دشمن در طول یک‌سال برای انقلاب طراحی کرده است.

وی متذکر شد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب سرنگون کردن رژیم و نظام استبدادی شاهنشاهی و تشکیل نظام مردم‌سالاری دینی با عنوان جمهوری اسلامی است.

خطیب جمعه قائمیه ادامه داد: از دیگر دستاوردهای مهم انقلاب، تحول اقتصادی در ایران است چراکه پیش‌از انقلاب حتی نیازمندی‌های روزانه ما از خارج وارد می‌شد و کشاورزی به‌عنوان یک قلب مهم اقتصادی، رو به نابودی بود و امروز کشور می‌تواند نه‌تنها غذای مردم را در داخل تولید کند بلکه قادر به صادر کردن برخی از اقلام تولیدی مازاد بر مصرف است.

وی دیگر دستاورد انقلاب را قدرت تأثیرگذاری ایران در عرصه تحولات بین‌الملل دانست و گفت: به این قدرت تأثیرگذاری، امروزه قدرت‌های جهانی مانند روسیه و چین و حتی خود آمریکا نیز اعتراف می‌کنند.

عباسی در پایان به دستاوردهای مهم انقلاب در زمینهٔ پیشرفت‌های علم و فناوری نیز اشاره کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷