پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷
به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت
معاون آموزشی اداره آموزش‌ و پرورش کازرون در حاشیه جشنواره بزرگ شاهنامه‌خوانی دانش‌آموزی اظهار داشت: این جشنواره به‌منظور اعتلای فرهنگ ملی و معرفی ادبیات حماسی کهن فارسی با همکاری دبیران ادبیات فارسی این شهر با شرکت 170 دانش‌آموز دختر و پسر در قالب مسابقه برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر جشنواره بزرگ چهارمین دوره شاهنامه‌خوانی دانش‌آموزی در کازرون برگزار شد.

معاون آموزشی اداره آموزش‌ و پرورش کازرون در حاشیه جشنواره بزرگ شاهنامه‌خوانی دانش‌آموزی که با حضور مدیر آموزش‌ و پرورش کازرون، معاون پرورشی این اداره و جمعی از دبیران ادبیات در سالن معلم دبیرستان شهید بستان‌پور کازرون برگزار شد،اظهار داشت: این جشنواره به‌منظور اعتلای فرهنگ ملی و معرفی ادبیات حماسی کهن فارسی با همکاری دبیران ادبیات فارسی این شهر با شرکت 170 دانش‌آموز دختر و پسر در قالب مسابقه برگزار شد.

کاظم عباسی گفت: در این دوره از مسابقات 100 دانش‌آموز دختر و 70 دانش‌آموز پسر از مقاطع متوسطه اول و دوم آموزشگاه‌های کازرون با شور و هیجان حماسی به رقابت پرداختند.

معاون آموزشی اداره آموزش‌ و پرورش کازرون به نحوه اجرا و داوری این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: شش داور که از میان دبیران ادبیات این شهر توسط گروه آموزشی برگزیده شدند به داوری شاهنامه‌خوانی این دوره از مسابقات پرداختند.

وی بیان کرد: منتخبان این دوره از مسابقات شاهنامه‌خوانی 20 اسفندماه امسال با حضور مسئولان شهرستان کازرون و اولیای دانش‌آموزان در ورزشگاه باستانی زورخانه مولا علی (ع) این شهر معرفی خواهند شد.

عباسی استقبال دانش‌آموزان در این دوره از مسابقات شاهنامه‌خوانی را نسبت به سال گذشته بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: شور و شعف شرکت دانش‌آموزان در مسابقه و حفظ اشعار حماسی و پهلوانی بیانگر رغبت نسل جوان و نوجوانان به درس شجاعت، عفت، فداکاری و میهن‌دوستی است.

معاون آموزشی اداره آموزش‌ و پرورش کازرون در پایان گفت: به برگزیدگان این دوره از مسابقات شاهنامه‌خوانی به‌رسم یادبود لوح تقدیر و هدایای از طرف این مدیریت اهدا خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶