پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۱
با شکست تیم مرودشت:
تیم والیبال شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون با شکست تیم مرودشت راه قهرمانی در مسابقات لیگ برتر والیبال استان را در پیش گرفت

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر، تیم والیبال شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون توانست تیم والیبال مرودشت یکی از قهرمانهای چند دوره استان را در خانه حریف در هم کوبد  تا از گردونه مسابقات خارج کند تا با این پیروزی اقتدار والیبال کازرون که به همت بازیکنان و فعالیت کادر جدید بدست آمد را به نمایش بگذارد و زحمات رضا صداقت رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر را به ثمر بنشاند

 

اسامی بازیکنان ازایستاده  راست به چپ

سید اسدا.. زهرایی (رئیس هیئت ) – اکبر هاشمی (مربی ) – حامد صفری – هادی شفیعی – عابد مسیحی – سجاد بخشایش – محمد حاجی زاده – بهنام رضوی (کاپیتان ) قائم عابدی (مربی )

اسامی بازیکنان نشسته از چپ به راست  :

حسن فرهادی-محمد خالقی – یاسر فرهادی – مهرداد افشار – و با همکاری کاظم قاسمی و حمید بنیادی

سید اسدا.. زهرایی در گفتگویی اظهار داشت دیدار مهم و حساسی بود و بچه ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند ،بازی در خانه  حریف در مقابل هواداران و تماشاچیان حریف و قهرمان چند دوره استان ، سختیهای خاص خودش را داشت بازیکنان ما با همدلی و انگیزه دو چندان به میدان رفتند ،در لیگ هیچ تیم ضعیفی وجود ندارد در دور رفت علی رغم مشکلات فراوان و شرایط نامساعد بدنی بازیکنان در دور برگشت با بدست آوردن هماهنگی و استقامت بدنی و همت تمامی بازیکنان ،دستندرکاران و مربیان طوفانی ادامه دادند و تیم رستم را در کازرون و تیم مرودشت را در خانه خود با شکست بدرقه کردند.   

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰