پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
بسیج دانشجویی کازرون با صدور بیانیه ی به مناسبت 22 بهمن اعلام کرد:
شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان کازرون به مناسبت سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای، ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان در راهیمایی 22 بهمن آورده است: ملت ایران با حضور آگاهانه خویش در راهپیمایی 22 بهمن به ایادی استکبار خواهند فهماند مقابل تحریم ها و زیاده خواهی های دشمنان مقاوم هستند و عزمی پولادی دارند.

شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان کازرون به مناسبت سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای، ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان در راهیمایی 22 بهمن آورده است: ملت ایران با حضور آگاهانه خویش در راهپیمایی 22 بهمن به ایادی استکبار خواهند فهماند مقابل تحریم ها و زیاده خواهی های دشمنان مقاوم هستند و عزمی پولادی دارند.

در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی  يک تُحفه الهي و هديه ‌غيبي بود که از جانب خداوند منان بر اين ملت مظلوم غارت‌زده عنايت شد و و با شعار" نه شرقي، نه غربي، جمهوري اسلامي" به معناي نفي هر دو گفتمان چپ و راست  متداول آن روز دنيا را استراتژی خود قرار داد و به جنگ با دو ابر قدرت دنیا رفت و اينچنين بود كه تمامي كشورهاي بلوك غرب و شرق آن روز،  عليرغم اختلافات ظاهري، جبهه اي متحد عليه نظام نوپاي اسلامي در ايران تشكيل نمودند.

در این بیانیه با تأکید بر این ایکه انقلاب اسلامی ایران آتشی بر خرمن استبداد داخلی و استکبار جهانی بوده و حرکتی است مبتنی بر آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) ، آمده است: انقلاب اسلامی زمانی پا به عرصه جهانی گذاشت که در جهان آن روز همه چيز تنها در پارادايم دوقطبي ليبراليسم - كمونيسم به رهبري آمريكا و شوروي قابل فهم و تحليل بود اما امروز خود به یک قطب مقتدر در جهان تبدیل شده است و در منطقه یکه تازی می کند.

در این بیانیه دانشجویان بسیجی دانشگاههای کازرون با بیان اینکه انقلاب اسلامی در روزگاری که گفتمان مادی گرایی گفتمان غالب بر جهان بود به پیروزی رسید، آورده اند: انقلاب اسلامی حرفی نو و ایده‌ای تازه به جهان ارائه کرد؛ گفتمانی که بی‌تردید، ناقوس مرگ ایسم‌های پوشالی و  ساختگی را به صدا در‌می‌آورد و همین نگرانی برای آن همه دشمنی کافی بود. آنها می‌دانستند که جهان خسته از ستم، بدنبال راه نجاتی است تا زنجیرهای فقر و تبعیض و ناعدالتی را از پای بشریت باز کند و انقلاب و گفتمان امام، نویدبخش این راه بود.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهرستان کازرون در این بیانیه با برشمردن توطئه های دشمن در طول سی و شش سال بعد از انقلاب تصریح کرده اند: برای هیچ‌کس باور کردنی نبود که نهال نوپایی که سی‌وشش سال قبل، بدست باغبان پیرلاله‌ها در طوفانی‌ترین نقطه عالم و در مقابل صدها باد مخالف کاشته شد، حتی برای یکسال هم تاب و توان دوام آوردن داشته باشد اما امروزه می بینیم که نه تنها این نهال بزرگ شده که میوه های آن به دیگر کشورهای آزادی خواه و عدالت طلب جهان نیز رسیده است.

این بیانیه تصریح می کند: ملت ایران در روز 22 بهمن در پاسخ به یاوه گویی های مقامات آمریکایی، نشان خواهند داد که نه تنها دستشان بسته نیست بلکه با دستانی باز مشت محکمی بر دهان یاوه گویی های آن ها خواهند زد.

بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزشی شهرستان کازرون ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان در راهپیمایی 22 بهمن می افزاید: ملت ایران با حضور پرشور و آگاهانه خویش در راهپیمایی 22 بهمن به ایادی استکبار خواهند فهماند که همچنان پای آرمان های والای مقدس ظام جمهوری اسلامی ایستاده اند و در مقابل تحریم ها و زیاده خواهی های دشمنان مقاوم هستند و عزمی پولادی دارند.

شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸