پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۸۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
امام‌جمعه قائمیه:
به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام قهرمان عباسی در خطبه‌های نماز جمعه این بخش با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: در 22 بهمن ظلمت و جهل، نفاق و کفر از کشور رخت بربست و نور هدایت، بصیرت و معرفت در آن تجلی کرد.


خطیب نماز جمعه قائمیه گفت: حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر کوتاه نیامدن از آرمان‌های انقلاب است.

راهپیمایی 22 بهمن بیانگر کوتاه نیامدن از آرمان‌های انقلاب است

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام قهرمان عباسی در خطبه‌های نماز جمعه این بخش با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: در 22 بهمن ظلمت و جهل، نفاق و کفر از کشور رخت بربست و نور هدایت، بصیرت و معرفت در آن تجلی کرد.

وی بابیان اینکه مردم کشور ما از مصادیق مهم اهل صبر و شکر هستند گفت: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی هرساله 22 بهمن نشان می‌دهد که امت انقلابی و دینی ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب کوتاه نیامدند.

امام‌جمعه قائمیه تصریح کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر وحدت و انسجام ملّی بوده و نشان می‌دهد که رابطه امام و امّت و مردم با ولایت ناگسستنی و خدشه‌ناپذیر است.

عباسی انتخاب مدیران و کارگزاران حکومت بر اساس جناح‌بندی‌های سیاسی را ازجمله آسیب‌های انقلاب برشمرد و افزود: اگر فردی در دوران مدیریتش خطایی داشته باشد جناح مقابل آن را بهانه قرار می‌دهد و شروع به تضعیف و بداخلاقی‌های سیاسی و ایجاد خصومت می‌کند.

وی تصریح کرد: دشمنان سوء مدیریت‌ها در کشور را بهترین بهانه برای ایجاد هجمه قرار می‌دهد و از کاه، کوه می‌سازند و بیشترین سرمایه و امکانات کشور را صرف مسائل حاشیه‌ای می‌کنند.

امام‌جمعه قائمیه در پایان از اداراتی که در تکمیل و افتتاح پروژه‌های خود در طول دهه مبارک فجر تلاش کرده‌اند تقدیر کرد و متذکر شد: موقعیت بخش چنارشاهیجان و قائمیه به لحاظ جغرافیایی و استراتژیکی آن‌ که بار ترافیکی مسافرتی چهار استان را در خود دارد، اقتضا می‌کند که همیشه به‌ویژه از نیمه بهمن‌ماه به بعد به لحاظ سنگین‌تر شدن این بار ترافیکی مسافرتی تمهیدات و آمادگی‌های لازم در این راستا فراهم شود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خلیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
0
1
سلام
حاجی آقا از پیشرفت پروژه ها خبری بگو به مردم. بیمارستان چی شد؟ اداره ثبت؟ مسکن مهر؟ جداه های قائمیه به شیراز به کنار تخته و به نوآباد چه خبر؟
شهروند قائمیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
0
0
با سلام
امیدوارم فکری به حال این شهر بشه...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳