پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۷۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
رشد قارچ‌گونه دانشگاه‌های علمی ـ کاربردی، پیام نور و غیرانتفاعی در دولت احمدی‌نژاد باعث ایجاد مسائل و مشکلات مالی در دانشگاه آزاد شد.
محسن هاشمی‌ در دیدار با امام‌جمعه کازرون که در دفتر کار وی صورت گرفت، در سخنانی اظهار داشت: دانشگاه‌های تازه‌ تأسیس به لحاظ اینکه از امکانات کمتری برخوردار است و در مقایسه با دانشگاه آزاد اسلامی شهریه کمتری دریافت می‌کنند، باعث گرایش بیشتر دانشجویان به این دانشگاه‌ها شده است. وی گفت: رشد قارچ‌گونه دانشگاه‌های علمی ـ کاربردی، پیام نور و غیرانتفاعی در دولت احمدی‌نژاد باعث ایجاد مسائل و مشکلات مالی در دانشگاه آزاد شد.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد در بحث احداث و راه‌اندازی بیمارستان امام علی (ع) کازرون اشاره کرد و افزود: در راستای راه‌اندازی سریع این بیمارستان حجت‌الاسلام سیدطه هاشمی و میرزاده رئیس دانشگاه آزاد کشور تأکید فراوان دارند که امیدواریم با قول مساعدی که از طرف رئیس مجلس شورای اسلامی در تجهیز این بیمارستان داده‌ شده، سال آینده شاهد بهره‌برداری آن باشیم.

هاشمی‌ در حاشیه این دیدار در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد بالا بودن نرخ شهریه در دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه به دولت متصل نیست و به همین خاطر باید هزینه خود را از طریق دانشجویان تأمین کند اما سعی بر این است که میزان شهریه‌ها رشد بالایی پیدا نکند. وی هم‌چنین در پاسخ به اینکه وضعیت تحقیق و تفحص مجلس از دانشگاه آزاد به کجا انجامیده است، تصریح کرد: بنده معاون عمرانی دانشگاه هستم و در این مورد اطلاع چندانی ندارم.

هاشمی‌ در پایان قول پی‌گیری و حل مشکلات مالی زمین موقوفه دانشگاه آزاد کازرون را داد و به شوخی گفت: از آنجایی‌ که ما آقازادگان باید بیشتر مواظب باشیم که گناهی از ما صادر نشود و حق کسی را ضایع نکنیم بر همین اساس معوقه حقوق موقوفات این دانشگاه را پی‌گیری خواهم کرد.
برچسب ها: محسن هاشمی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هادی صنعتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
4
1
با سلام
کسی نبود از ایشان بپرسد رشد بدون هدف و برنامه دانشگاه آزاد و ایجاد رشته هایی که هیچ سنخیتی با بازار کار و نیاز جامعه یرانی دنداشت در دانشگاه آزاد نیز جز رشد قارچ گونه چه می توان نامید؟
کسی نبئد بپرسد ایجاد شعب دانشگاه آزاد در مدارس ابتدایی آموزش و پرورش بدون داشتن حداقل های علمی و دنانشگاهی نامش چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
پسر خوب
قبل از شما افراد دیگری هم این سوال را پرسیده اند اما آنها هم مثل شما بلد نبوده اند که سوالشان ارتباطی با معاون عمرانی دانشگاه ندارد. علاوه بر این آنها هم مثل شما فقط سوال پرسیدن بلدند اما جواب شنبدن را یاد نگرفته اند!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳