پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۴
به مناسبت دهه فجر
به مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارک فجر 13 خانه بهداشت به‌طور همزمان در سطح شهرستان کازرون به بهره‌برداری رسید.

 به گزارش کازرون نما، فرماندار کازرون عصر چهارشنبه در آیین افتتاح نمادین خانه بهداشت روستای حاجی‌آباد غوری بخش چنارشاهیجان که با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان کازرون و جمعی از اقشار مردم صورت گرفت در سخنانی با گرامی‌داشت دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه مبارک فجر دهه عزت، سربلندی، افتخار و اقتدار محسوب می‌شود که به‌واسطه آن دگرگونی با عنوان انقلاب در کشور صورت گرفت و باعث نجات و خودباوری ملت بزرگوار ایران اسلامی شد.

حمیدرضا گرامی گفت: گرچه طول ایام دهه پیروزی انقلاب کوتاه است اما فرصت مناسبی برای بیان گوشه‌هایی از دستاوردها و خدمات نظام مقدس اسلامی به شمار می‌رود.

وی به برخی شاخصه‌های مهم دستاوردهای انقلاب در طول 36 سال گذشته اشاره کرد و افزود: ملت بزرگ ایران در طول این مدت با توجه به انواع بحران‌ها، تهدیدها و تحریم‌های گوناگون و تحمیل هشت سال جنگ نابرابر از سوی دنیای استکبار، توانست با روحیه ایثار و مقاومت، خودباوری و بهره‌گیری از منویات ولایت و رهبری در مقابل تمام آن‌ها عزتمندانه ایستادگی کند.

فرماندار کازرون تصریح کرد: امروزه به برکت جمهوری اسلامی، روح امام، خون شهدا، درایت رهبری فرزانه و عزم راسخ ملت ایران، کشورمان به‌عنوان یکی از قطب‌های برتر و تأثیرگذار دنیا قرار گرفته است.

گرامی به نقش تأثیرگذار کشورمان در دنیا اشاره کرد و گفت: امروزه هر اتفاقی که در دنیا بخواهد روی دهد بدون حضور ایران موفقیتی ندارد چرا که جمهوری اسلامی به‌عنوان یک‌پایه اساسی نقش بسزا و تأثیرگذاری در دنیا دارد.

وی پروژه‌های مهم قابل‌ افتتاح به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال در شهرستان کازرون را 70 پروژه در حوزه‌های مختلف از جمله عمرانی، زیربنایی بهداشت و درمان، راه، فنی و حرفه‌ای و کشاورزی برشمرد و متذکر شد: تا انتهای دهه مبارک فجر 19 خانه بهداشت در سطح این شهرستان با اعتباری افزون‌بر یک میلیارد و 520 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار کازرون اضافه کرد: با پیگیری‌های نماینده این شهرستان در مجلس در حوزه‌های مختلف از جمله ایمن‌سازی راه، بهداشت و درمان، فنی و حرفه‌ای و گازرسانی و... در بخش بزرگ چنارشاهیجان دولت افزون‌بر 100 میلیارد ریال اعتبار هزینه کرده که در طول دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

گرامی اعلام کرد: با همت مسئولان کازرون و این استان و پی‌گیری نماینده مردم این شهرستان در مجلس برای آب‌رسانی به دریاچه پریشان از سد نرگسی جره و بالاده توافقات خوبی با رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست صورت گرفته است.

وی ادامه داد: احداث سد نرگسی و انتقال آب به تالاب پریشان و احیای این دریاچه می‌تواند جذب گردشگر و 5 هزار فرصت شغلی را در آینده ایجاد کند.

به گزارش كازرون نما، ساختمان آبفا بخش قائمیه با اعتباری افزون‌بر 180 میلیون تومان و پروژه روکش راه روستایی پیرسبز این بخش با اعتباری بیش از یک‌میلیارد و 200 میلیون ریال نيز توسط فرماندار کازرون به بهره‌برداری رسید.

نویسنده: سرويس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷