پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
در دهه مبارک فجر صورت گرفت:
حمیدرضا گرامی، فرماندار شهرستان كازرون و یوسف فروتن، معاون عمرانی فرمانداری کازرون به همراه مدیر و معاونین آموزش و پرورش این شهر از چهار پروژه عمرانی خیّرساز آموزش و پرورش کازرون بازدید نمودند .

به گزارش دريافتي كازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، دیانتی­نسب، مدیر آموزش و پرورش کازرون، با اعلام اینکه برای این چهار پروژه اعتباری بالغ بر حدود 40 میلیارد ریال هزینه می­شود، که عمده آن را خیرین پرداخت کرده­اند، گفت: این پروژه ها با پیشرفت خوبی در حال احداث می باشد که در صورت بهره برداری، بخشی از مشکلات آموزش و پرورش درخصوص فضای آموزشی، پرورشی و خدمات رسانی به فرهنگیان و دانش­آموزان در بُعد درمانی کاسته خواهد شد .

 
 

مدیر آموزش و پرورش کازرون در بازدید از کلینیک دندانپزشکی فرهنگیان گفت: ساختمان و عمده تجهیزات این کلینیک توسط خانواده مرحوم حمید پیروی، جهت استفاده دانش آموزان و فرهنگیان تأمین شده که با پیشرفت فیزیکی 95 درصد انشاء الله به زودی به بهره برداری خواهد رسید .

 

دیانتی­نسب در خصوص روند ساخت و ساز مدرسه 12 کلاسه خیّر ساز دکتر ایرج امیرزاده اشاره داشت: این مدرسه در شهرک پردیس و در فضایی به مساحت 4000 مترمربع با اعتبار 22 میلیارد ریال در حال احداث می­باشد که 15 میلیارد ریال آن توسط خیّر و مابقی توسط اداره کل نوسازی تأمین خواهد شد و تاکنون 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم تا مهرماه 94 مورد بهره­برداری قرار گیرد .

 

وی در ارتباط با بوستان فرهنگ، واقع در تفرجگاه امام زاده سیدحسین، گفت: این بوستان با کمک­های حمیدرضا آذری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس، و مدیریت آموزش و پرورش کازرون برای استفاده دانش آموزان و فرهنگیان آماده می شود و طراحی آن به گونه­ای است که دانش آموزان در اردوهای کوتاه مدت خود بتوانند مهارت های زندگی را آنجا آموزش ببینند و خانواده بزرگ فرهنگیان نیز از فضای دل­انگیز و آب و هوای مصفای آن بهره­مند گردند، همچنین هدف گردشگری هم در آماده نمودن این مکان مدنظر بوده و با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی در حال تکمیل می باشد .

 
 

دیانتی نسب همچنین در بازدید از آموزشگاه خیر ساز مهندس غلام عباس فروزنده خاطر نشان کرد : این آموزشگاه توسط حاج اکبر فروزنده برادر شهید فرزنده در 6 کلاس و زمینی به مساحت 3000 متر مربع با پیشرفت فیزیکی 30 درصد و با اعتباری بالغ بر 650 میلیون تومان در روستای اسلام آباد شاپور در حال احداث بوده و چهار روستای اسلام آباد، چمران، پنج محل و هفت پاره از این مکان آموزشی بهره­مند خواهند شد.

 
 

مدیر آموزش و پرورش کازرون ضمن سپاسگزاری از فرماندار و معاون وی و تشکر از خیران که با کمک­های خود یاری رسان آموزش و پرورش بوده و همت خویش را صرف تعالی کودکان و نوجوانان این مرز و بوم نموده­اند، گفت: از آنجا که حدود 60 درصد از مدارس این مدیریت کلنگی می­باشد از خیرین استمداد می­کنم که این مدیریت را در ساختن آموزشگاه، دارالقرآن، و کتابخانه مثل گذشته یاری رسانند.

 
 

در پایان این بازدید 3 ساعته، فرماندار کازرون ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت آموزش و پرورش کازرون، همت بلند خیرین را ستود و آمادگی فرمانداری را برای هرگونه همکاری جهت تسریع درتکمیل پروژه­ها و رفع موانع احتمالی اعلام داشت.

 

 
نویسنده: ايمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳