پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
به گزارش دریافتی کازرون نما، در راستای ارتقاء آگاهی ورزشکاران و کوهنوردان از انجام ورزشی سالم و پر نشاط گروه کوهنوردی مهرگان بانوان با همکاری هیات کوهنوردی، اداره ورزش و جوانان و شهرداری کازرون اقدام به برگزاری سمینار سازگاری قلبی - عروقی در ورزشکاران نمودند.

به گزارش دریافتی کازرون نما، بیماری های قلبی و عروقی یکی از شایع ترین بیماری های رایج می باشد که درصد بالایی از مرگ و میر را در جوامع به خود اختصاص می دهد و کوهنوردان که در معرض تمرینات فشره ورزشی و یا برنامه های سنگین کوهنوردی هستند نیز از آن مصون نمی مانند در راستای ارتقاء آگاهی ورزشکاران و کوهنوردان از انجام ورزشی سالم و پر نشاط گروه کوهنوردی مهرگان بانوان با همکاری هیات کوهنوردی، اداره ورزش و جوانان و شهرداری کازرون اقدام به برگزاری سمینار سازگاری قلبی - عروقی در ورزشکاران نمودند.

این سمینار که از ساعت  14 الی 16 روز پنجشنبه 09 /11/93 در سالن شهرداری برگزار گردید با استقبال گرم کوهنوردان، ورزشکاران و حضور رئیس اداره ورزش و جوانان همراه بود.

یدالهی رئیس هیات کوهنوردی در آغاز سمینار اظهار داشتند از اهداف راهبردی هیات کوهنوردی در سند چشم انداز 5 ساله، توانمند سازی گروه های کوهنوردی در برگزاری همایش ها و سمینار های علمی و تخصصی در راستای افزایش دانش و مهارت کوهنوردان در کاهش مخاطرات و آسیب های کوهنوردی است و از سرکار خانم نطنج سرپرست گروه کوهنوردی بانوان مهرگان و اعضای این گروه کوهنوردی که این سمینار را برگزار نمودند قدردانی و تشکر نمودند.

 در ادامه دکتر محسن داووی، ورزشکار و دکترای فیزیولوژی ورزشی، تجربیات و دانش علمی ارزنده خود را در خصوص نقش و اهمیت تمرین های ورزشی منظم، انواع تمرین های ورزشی و تغذیه مناسب در سازگاری قلبی و عروقی ورزشکاران ارائه نمودند و پاسخگوی سوالات شرکت کنندگان در جلسه شدند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳