|
مدیرعامل
اتوبوسرانی کازرون گفت: نوسازی ناوگان حملونقل عمومی کازرون نیازمند ۱۵۰
میلیارد ریال اعتبار است.
پیمان
پیران با اشاره به اینکه 7 دستگاه از اتوبوسهای شهری کازرون عمری بالای 10 سال
دارند که هزینه بازسازی هر یک از این اتوبوسها 500 میلیون ریال برآورد شده است،
اظهار داشت: نوسازی و بازسازی سرویس حملونقل عمومی کازرون نیازمند 150
میلیارد ریال اعتبار است تا بتوانیم ناوگانی پایدار و متناسب با نیازهای شهروندان
در این شهر داشته باشیم.
وی افزود:
استفاده صحیح و اصولی از منابع موجود، افزایش ناوگان اتوبوسرانی، کاهش زمان
انتظار مسافر، توسعه حملونقل عمومی، کاهش بار ترافیکی و مقابله با پدیده آلودگی
هوا از مهمترین اهداف اجرای پروژه بازسازی اتوبوسهای فرسوده در کازرون است.
مدیرعامل
سازمان اتوبوسرانی کازرون عنوان کرد: بازسازی سرویس حملونقل عمومی و توسعه آن
یکی از ضروریات شهر کازرون است که باید مسئولان به آن اهتمام ویژه داشته باشند.
وی گفت:
سازمان اتوبوسرانی کازرون با در نظر گرفتن شرایط موجود اقتصادی کشور با استفاده
از نیروهای بومی درونسازمانی با کمترین هزینه ممکن اقدام به بازسازی اتوبوسهای
فرسوده کرده و ظرفیت پذیرش سفارش و بازسازی ناوگان حملونقل شهرهای همجوار را
دارد.
پیران
آموزش شهروندی را یکی از برنامههای سازمان اتوبوسرانی کازرون عنوان کرد و گفت:
آموزش رانندگان در برخورد اجتماعی با مردم، اجرای آییننامهها و ضوابط راهنمایی و
رانندگی از شاخصههای اصلی برنامههای ارتقای فرهنگ شهروندی است که بهصورت
منظم برگزار میشود.
مدیرعامل
اتوبوسرانی کازرون افزود: با توجه به عدم وجود شرکتها و کارخانههای ارائهدهنده
خدمات پس از فروش ناوگان حملونقل عمومی در استان فارس امید است از
محل بازسازی اتوبوسهای فرسوده اشتغالزایی و درآمدزایی برای شهرستان ایجاد شود.
برادر عزیز میدانم که کار پردغدغه ای داری ما خارج از گود نشسته ایم و خبر از مشکلات نداریم.
سوال من این است چرا سنگ بزرگ بزنیم آخر پانزده میلیارد تومن اگر شهردار شیراز هم برای شیراز بخواهد چه کسی به او می دهد چه برسد به شهر ما؟
پیشنهاد میکنم به صورت پایلوت و تکه تکه اقدام نمایید به فرض یک اتوبوس خوب و درجه یک با بلیط گران برای یک مسیری که مردم آن منطقه علاقه مندتر هستند راه اندازی نمایید. در کنارش اتوبوس معمولی هم باشد تا اعتراض نباشد که چرا بلیط اتوبوس گران است. بخدا اگر اتوبوس تمیز و کولردار و خلوت و منظم و تندرو در مسیری باشد من ترجیح میدهم با آن جابجا شوم تا اتوبوس ارزانتر و فاقد آن شرایط که گفتم.
پیشنهاد میکنم یک خط طولانی مثلا از چهار راه ژاندارمری به سمت شهدا وسپس جایگاه نماز جمعه و بعد بلوار و مجددا چهار راه ژاندارمری راه اندازی نمایید و ایستگاه ها هم با فاصله باشد تا اتوبوس هم تندرو شود.
مطمئن هستم مردم استقبال میکنند و برای مسیرهای دیگر هم راه اندازی خواهید کرد.
وقتی که شورا وشهرداری سهم اتوبوسرانی را نمیدهند حمل ونقل عمومی چگونه پیشرفت کند؟وقتی مسئولان شهر ما نسبت به تشکیل سازمان حمل ونقل بی اهمیت هستند وطرح مهندس پیران را همچنان راکد گذاشته اند حمل ونقل عمومی در کازرونئ چه پیشرفتی باید داشته باشد؟
یه خداقوت دیگه به مهندس پیران که هم روحیه هنری داره هم روحیه ی کاری
دمت گرم
یکی نیست بگه آقای پیران مدرکش چیه؟؟ایشون کارشناس دامپرور هست و درزمان دهقان اومد خودشو جا زد الان هم همه رو به جون هم انداخته تا خودش بمونه آقا بزار اهل فن بیان و این سیستمو درست کنن شما برو دنبال دامپروریت...
اگه ایشون از اول از روی ... و .... و .... نیومده بود یک چیزی. ایشون به اندازه کافی ... کرد تا بتونه بیاد اینجا تو انتخابات امتحان خودش پس داده پس اینم جزو مسیولینی هست که از .... به نوا رسیده...همه سیستم شهر رو به پیشرفت هست گذشت زمان قدیم اگه بروز نباشی و پیشرفت نکنی تو هر اداره ای که سریع کاتت میکنن پس این هنر این آقا نیست که پیشرفت شده سیاست کلی کشوره...البته داشتن ... و نشون دادن ظاهر خوب جلو مسئولین هم بی تاثیر نبوده که نگهش داشتن...
با 15 میلیارد یک شهر میشه درست کرد همه بودجه شهرستان اینقدر نیست کاش این اتوبوسها جمع میشد بجاش یک وسیله نقلیه کوچیکتر و مناسب با خیابونهای کازرون جایگزین میشد همش تصادف و ترافیک بیخود .این آقای پیران هم برای خودش عالم خوشی داره.بیشتر از این مصاحبه خواسته عکسش بزنن تو سایت تا بقیه ببینند.خوب که دکتر نشد والا تو میدون شهدا طرح ساخت برج میلاد میداد.بابا این همه به فکر اسم و میز نباش یک کار مفید انجام بده
ما مردم سیف آباد مفتخریم که باتمدنی چند صد سا له سند افتخاراتی همچون 13شهیدوالامقام، 20جانباز، 3نفرآزاده، بیش از300رزمنده، قریب به 300نفرتحصیلکرده مقاطع کاردانی تادکترادررشته های مختلف، مدیران ،پزشکان،مهندسین،اساتیددانشگاه،معلمین و...درسطوح کشوری-استانی وشهرستانی ،برتارک مامیدرخشد.
-مامفتخریم که امثال عمه نوری هائی داریم که درزمان کشف حجاب (رضاشاه)مامورشاه راکه قصدکشیدن چادر از سر اورانموده بود از اسب پایین کشیده وپا بر گردن اومیگذارد.
-ما مفتخریم که عده ای از جوانان تربیت یافته ازدامان زنانمان درحوزه های علمیه برادران وخواهران مشغول تحصیل وترویج شریعت شریف اسلام هستند.
-ما مفتخریم که ضمن اینکه درعقبه جنگ ازهیچ تلاشی فروگذاری نکردیم،کاروان هدایای ستادپشتیبانی جبهه وجنگمان بعنوان کاروان نمونه از صداو سیمای فارس اعلام میگردد.
-ما مفتخریم که سهم قابل توجهی در تولید مواد استراتژی مثل گندم و....درشهرستان داریم.
واما سخن آخر:
درمورد نظرآقای(تفنگ سیف آباد)مورخ14/11/93لازم است بعرض خوانندگان شریف برسانیم که آن نوشته از دوحالت خارج نیست:
1)اینکه نگارنده فردی مغرض وغیر سیف آبادی است که بنا به اهداف غیر اخلاقی به تخریب وجهه سیف آباد دامن میزند که کاری بس نازیبا وغیراخلاقی است.
2) نگارنده حتی اگر سیف آبادی هم باشد(که احتمال آن کم است) بچه ای است که نمی فهمد کارش صحیح نیست که این موضوع نیز موردتائید اهالی محترم سیف آباد نیست وازاین گونه حرکات نیز اعلام برائت میکنند.
درضمن انتظارمیرودمدیرمحترم سایت پرتلاش کازرون نما درپالایش نظرات دقت بیشتری مبذول دارند.والسلام
مسئول محترم سایت چرا نظرم نگذاشتید؟
اگه قرار باشه فیلتر کنید و گزینشی عمل کنید که نمیشه.اگه سایت شخصی شده بگید تا همه بدونند...
... چیز خوبی نیست اونم برای یک مدیر عامل
دورنگی هم چیز خوبی نیست برای یک مدیر عامل
همه دیگه میشناسن وهویتش مشخصه بابا...دیگه بدترش نکنید همه حق دارن نظرشون بدن اگه ایشون ... ندارن و به اصطلاح خودشون نیتش پیشرفت شهره چرا واقعا کمک نمیکنه؟؟ فقط داره ... میکنه؟
خیلی سخته...
میدونید خیلی از این دلنوشته ها نه بخاطر لجبازی با پیران و امثال پیرانه؟
سوپاپ اطمینان این جوونهای بیکار و فرونشوندن عصبانیت از هر چیزی توی این نوشته ها و به صورت ناشناس خودشو نشون میده
من اگر جای پیران بودم به این نوشته ها میخندیدم و خودم رو برای پست های بالاتر آماده میکردم.
بعضی از این نوشته ها هم احتمالا از کسانی ست که منافعشون در خطره
با این اظهار نظرها من که ارادتم به پیران بیشتر شد.
فقط پیران جان حداقل از یک اتوبوس ترو تمیز و نمونه شروع کن خدا کمکت میکنه.
امیدوارم شهردار بشی.
دور گود نشستن و گفتن لنگش کن ، عادت شده برای ما کازرونی ها .
حالا که یه مدیر تو این شهر پیدا شده که از منافع شخصیش بگذره به نفع منافع عموم و شبانه روزتلاش میکنه تا سرو سامانی بده به اوضاع نابسامان حمل و نقل درون شهری ، متاسفانه یه سری افراد که این وسط منافعشون به خطر افتاده شروع کردن به بدگوئی کردن.
سوال اینجاست در حال حاضر که سازمان اتوبوسرانی در انجام خدمات به عموم مردم نسبت به داشته هایش بسیار منظم عمل میکنه چرا این مسائل بوجود میاد ؟ آیا این وسط فرد یا افرادی به خواسته های نا بجا و نا به حقشون نرسیدن ؟! که اینکونه لب به انتفاد اونم نه از نوع سازندش بلکه از سر تنگ نظری پرداختن ؟!
به طور قطع و یقین خیلی از این دوستانی که به قول خودشون انتقاد کردن ، حتی 1 بار هم از ناوگان اتوبوسرانی استفاده نکردن و فقط برای تخریب به این مسائل دامن زده اند.
بهتر نیست به جای تخریب و دامن زدن به مسائلی که اصلا صحت نداره بریم از نزدیک به کارهای انجام شده در این مدت نگاهی بکنیم و منصفانه قضاوت کنیم ؟
به امید روزی که همه ما از سر انصاف و رعایت اخلاق لب به سخون باز کنیم و نه از سر تنگ نظری.
یه خدا قوت جانانه به آقای مهندس پیران و کل مجموعه زحمتکش سازمان اتوبوسرانی میگم و آرزوی سربلندی دارم برای همتون.