پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۷۴۳
تعداد نظرات: ۳۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
مدیرعامل اتوبوس‌رانی کازرون:
پیمان پیران با اشاره به اینکه 7 دستگاه از اتوبوس‌های شهری کازرون عمری بالای 10 سال دارند که هزینه بازسازی هر یک از این اتوبوس‌ها 500 میلیون ریال برآورد شده است، اظهار داشت: نوسازی و بازسازی سرویس حمل‌ونقل عمومی کازرون نیازمند 150 میلیارد ریال اعتبار است تا بتوانیم ناوگانی پایدار و متناسب با نیازهای شهروندان در این شهر داشته باشیم.

مدیرعامل اتوبوس‌رانی کازرون گفت: نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی کازرون نیازمند ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.

پیمان پیران با اشاره به اینکه 7 دستگاه از اتوبوس‌های شهری کازرون عمری بالای 10 سال دارند که هزینه بازسازی هر یک از این اتوبوس‌ها 500 میلیون ریال برآورد شده است، اظهار داشت: نوسازی و بازسازی سرویس حمل‌ونقل عمومی کازرون  نیازمند 150 میلیارد ریال اعتبار است تا بتوانیم ناوگانی پایدار و متناسب با نیازهای شهروندان در این شهر داشته باشیم.

وی افزود: استفاده صحیح و اصولی از منابع موجود، افزایش ناوگان اتوبوس‌رانی، کاهش زمان انتظار مسافر، توسعه حمل‌ونقل عمومی، کاهش بار ترافیکی و مقابله با پدیده آلودگی هوا از مهم‌ترین اهداف اجرای پروژه بازسازی اتوبوس‌های فرسوده در کازرون است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی کازرون عنوان کرد: بازسازی سرویس حمل‌ونقل عمومی و توسعه آن یکی از ضروریات شهر کازرون است که باید مسئولان به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

وی گفت: سازمان اتوبوس‌رانی کازرون با در نظر گرفتن شرایط موجود اقتصادی کشور با استفاده از نیروهای بومی درون‌سازمانی با کمترین هزینه ممکن اقدام به بازسازی اتوبوس‌های فرسوده کرده و ظرفیت پذیرش سفارش و بازسازی ناوگان حمل‌ونقل شهرهای هم‌جوار را دارد.

پیران آموزش شهروندی را یکی از برنامه‌های سازمان اتوبوس‌رانی کازرون عنوان کرد و گفت: آموزش رانندگان در برخورد اجتماعی با مردم، اجرای آیین‌نامه‌ها و ضوابط راهنمایی و رانندگی از شاخصه‌های اصلی برنامه‌های ارتقای فرهنگ شهروندی است  که به‌صورت منظم برگزار می‌شود.

مدیرعامل اتوبوس‌رانی کازرون افزود: با توجه به عدم وجود شرکت‌ها و کارخانه‌های ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش  ناوگان حمل‌ونقل عمومی در استان  فارس امید است از محل بازسازی اتوبوس‌های فرسوده اشتغال‌زایی و درآمدزایی برای شهرستان ایجاد شود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۶
نهضتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
0
4
سلام بر جناب آقای پیران
برادر عزیز میدانم که کار پردغدغه ای داری ما خارج از گود نشسته ایم و خبر از مشکلات نداریم.
سوال من این است چرا سنگ بزرگ بزنیم آخر پانزده میلیارد تومن اگر شهردار شیراز هم برای شیراز بخواهد چه کسی به او می دهد چه برسد به شهر ما؟
پیشنهاد میکنم به صورت پایلوت و تکه تکه اقدام نمایید به فرض یک اتوبوس خوب و درجه یک با بلیط گران برای یک مسیری که مردم آن منطقه علاقه مندتر هستند راه اندازی نمایید. در کنارش اتوبوس معمولی هم باشد تا اعتراض نباشد که چرا بلیط اتوبوس گران است. بخدا اگر اتوبوس تمیز و کولردار و خلوت و منظم و تندرو در مسیری باشد من ترجیح میدهم با آن جابجا شوم تا اتوبوس ارزانتر و فاقد آن شرایط که گفتم.
پیشنهاد میکنم یک خط طولانی مثلا از چهار راه ژاندارمری به سمت شهدا وسپس جایگاه نماز جمعه و بعد بلوار و مجددا چهار راه ژاندارمری راه اندازی نمایید و ایستگاه ها هم با فاصله باشد تا اتوبوس هم تندرو شود.
مطمئن هستم مردم استقبال میکنند و برای مسیرهای دیگر هم راه اندازی خواهید کرد.
حقیقت گو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
0
3
زمانی که شهردار قبل در سال 91، 300 میلیون تومان از بودجه اتوبوسرانی برمیدارد به منظور پرداخت حقوق وهنوز که هنوز هست بازگردانده نشده است.با همان 300 میلیون در آن وقت حداقل یک اتوبوس جدید میشد خریداری نمود.
وقتی که شورا وشهرداری سهم اتوبوسرانی را نمیدهند حمل ونقل عمومی چگونه پیشرفت کند؟وقتی مسئولان شهر ما نسبت به تشکیل سازمان حمل ونقل بی اهمیت هستند وطرح مهندس پیران را همچنان راکد گذاشته اند حمل ونقل عمومی در کازرونئ چه پیشرفتی باید داشته باشد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
0
3
ناب آقای حقیقت گو من یکی از رانندگان اتوبوسرانی هستم .سال 90 دو دستگاه اتوبوسی را که آقای پیران با استفاده پول خود سازمان به مبلغ چهل و شش میلیون و دویست هزارتومان یعنی هر اتوبوس بیست و سه میلیون صد هزارتومان خرید از اصفهان به کازرون آوردیم.یادم هست با هزاربدبختی 12 دستگاه اتوبوس برای کازرون گرفته بودند پول آن هم که دویست و سی میلیون تومان بود سال 90به خاطر رفاقت آقای ییران با دهقان ناصرآبادی به حساب شهرداری کازرون ریختند وقراربود 10نفر از رانندگان برویم و اتوبوس ها را بیاوریم ولی ...... خیانت کرد و پول را برای خرید 10دستگاه اتوبوس به پیران نداد به خدا قشنگ یادم هست اشک پیران درآمده بود و می گفت این آخرین فرصت خریدن اتوبوس نو است.وگرنه حالا ما 12دستگاه اتوبوس جدید داشتیم .همان 10 دستگاه اتوبوس را اگر حالا بخواهیم بخریم باید 5ملیارد تومن پول بدهیم.همش خیانت خیانت خیانت.خدا لعنت کند همه کسانی که اینجور به اتوبوسرانی ظلم می کنند.
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
0
3
سلام به همشهریایی خوبم که این همه دغدغه شهر دارد خدا قوت
یه خداقوت دیگه به مهندس پیران که هم روحیه هنری داره هم روحیه ی کاری
دمت گرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
0
3
باید یگم که پول اتوبوس اون موقع 230 میلیون که دادند حقوق 10 دستگاه میشد اتوبوس بخرند.بابا چرا ما کازرونیها نباید سازمان حمل ونقلمون راه اندازی بشه؟چرا نباید به این موضوع توجه کنیم که سلایق شخصیمون رو توی مسایل شهرمون دخالت ندیم .شهرهای دیگه از ما کوچکتر سازمان حمل ونقل دارند اونوقت شهردار ما درمیاد میگه ما شرایطش نداریم افسوس وصد افسوس
رضا جلالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
1
3
آقای نهضتی .لطفا یه تحقیق بفرمایید ببینید از طرف شهرداری شیراز چقدر به اتوبوسرانی شیراز کمک شده؟درست در شرایطی که شهردار وقت کازرون حق حمل ونقل شهری را نمیداد،پاک فطرت شهردار شیراز میلیاردها تومان از بودجه عمرانی صرف خرید اتوبوسهای جدید کرد.کازرون یعنی سکوی پرتاب غریبه ها و شیب سقوط بچه های ناب خودش.بدبخت کازرون است
تفنگ سیف آباد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
5
0
یعنی هیچی نگین که ایام وا تفنگ سر همتو بر باد ایدوم علی الخصوص پیران حقه باز
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
3
0
سلام
یکی نیست بگه آقای پیران مدرکش چیه؟؟ایشون کارشناس دامپرور هست و درزمان دهقان اومد خودشو جا زد الان هم همه رو به جون هم انداخته تا خودش بمونه آقا بزار اهل فن بیان و این سیستمو درست کنن شما برو دنبال دامپروریت...
حقیقت گو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
1
سلام .مهندس پیران نیازی به پول این مجموعه ندارد.کلاه خودتون بزارید قاضی دیگر مسئولین شهرمون رو بررسی کنیم ببینیم همشون از روی مدرکشون نشستن سر صندلی؟اتوبوسرانی تنها سازمان وابسته به شهرداری هست که تونسته علاوه بر درآمد وتحقق بودجش مازاد هم داشته باشه.متاسفانه به خاطرذ این که باج نمیده وکارهای شخصی حضرات سایه نشین رو پیگیری نمیکنه دارند چوب لای چرخش میزارند.همین چند تا ایستگاه درست وحسابی هم به ابتکار ایشون وتوی همین اتوبوسرانی کازرون ساخته شده با همت پیران.سیاسی کاری نکنین آقایون.....
حقیقت گو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
2
سلام .مهندس پیران نیازی به پول این مجموعه ندارد.کلاه خودتون بزارید قاضی دیگر مسئولین شهرمون رو بررسی کنیم ببینیم همشون از روی مدرکشون نشستن سر صندلی؟اتوبوسرانی تنها سازمان وابسته به شهرداری هست که تونسته علاوه بر درآمد وتحقق بودجش مازاد هم داشته باشه.متاسفانه به خاطرذ این که باج نمیده وکارهای شخصی حضرات سایه نشین رو پیگیری نمیکنه دارند چوب لای چرخش میزارند.همین چند تا ایستگاه درست وحسابی هم به ابتکار ایشون وتوی همین اتوبوسرانی کازرون ساخته شده با همت پیران.سیاسی کاری نکنین آقایون.....
خرزو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
1
سلام خرزو پیران سایه بان خرزو که قول دادی چی شد ؟ (من گو درایاروما) درود بر پیران
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
1
0
سلام
اگه ایشون از اول از روی ... و .... و .... نیومده بود یک چیزی. ایشون به اندازه کافی ... کرد تا بتونه بیاد اینجا تو انتخابات امتحان خودش پس داده پس اینم جزو مسیولینی هست که از .... به نوا رسیده...همه سیستم شهر رو به پیشرفت هست گذشت زمان قدیم اگه بروز نباشی و پیشرفت نکنی تو هر اداره ای که سریع کاتت میکنن پس این هنر این آقا نیست که پیشرفت شده سیاست کلی کشوره...البته داشتن ... و نشون دادن ظاهر خوب جلو مسئولین هم بی تاثیر نبوده که نگهش داشتن...
حسین
|
United States
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
1
0
چرا این همه قضیه مهم و برجسته کردید آقای پیران سهم اتوبوس رانی در حمل و نقل همشهریان محترم ده درصد هم نیست همش به فکر منفعت و جیب سازمان و ... همه خیابونها عامل اصلی ترافیک شدید چه خدمتی به ترافیک و وضعیت نابسامان حمل و نقل کردی؟فقط مشکل درست کردید.البته سهم شما در شرکت در مراسمهای کفن و دفن و وسیله دادن به نور چشمیها و ...که ... براتون داره خوب بوده...اگه ... نگی هیچی نداری بگی که البته ...
آرش
|
United States
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
0
سلام
با 15 میلیارد یک شهر میشه درست کرد همه بودجه شهرستان اینقدر نیست کاش این اتوبوسها جمع میشد بجاش یک وسیله نقلیه کوچیکتر و مناسب با خیابونهای کازرون جایگزین میشد همش تصادف و ترافیک بیخود .این آقای پیران هم برای خودش عالم خوشی داره.بیشتر از این مصاحبه خواسته عکسش بزنن تو سایت تا بقیه ببینند.خوب که دکتر نشد والا تو میدون شهدا طرح ساخت برج میلاد میداد.بابا این همه به فکر اسم و میز نباش یک کار مفید انجام بده
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
2
مطلبی درمورد نظر ((تفنگ سیف آباد)):
ما مردم سیف آباد مفتخریم که باتمدنی چند صد سا له سند افتخاراتی همچون 13شهیدوالامقام، 20جانباز، 3نفرآزاده، بیش از300رزمنده، قریب به 300نفرتحصیلکرده مقاطع کاردانی تادکترادررشته های مختلف، مدیران ،پزشکان،مهندسین،اساتیددانشگاه،معلمین و...درسطوح کشوری-استانی وشهرستانی ،برتارک مامیدرخشد.
-مامفتخریم که امثال عمه نوری هائی داریم که درزمان کشف حجاب (رضاشاه)مامورشاه راکه قصدکشیدن چادر از سر اورانموده بود از اسب پایین کشیده وپا بر گردن اومیگذارد.
-ما مفتخریم که عده ای از جوانان تربیت یافته ازدامان زنانمان درحوزه های علمیه برادران وخواهران مشغول تحصیل وترویج شریعت شریف اسلام هستند.
-ما مفتخریم که ضمن اینکه درعقبه جنگ ازهیچ تلاشی فروگذاری نکردیم،کاروان هدایای ستادپشتیبانی جبهه وجنگمان بعنوان کاروان نمونه از صداو سیمای فارس اعلام میگردد.
-ما مفتخریم که سهم قابل توجهی در تولید مواد استراتژی مثل گندم و....درشهرستان داریم.
واما سخن آخر:
درمورد نظرآقای(تفنگ سیف آباد)مورخ14/11/93لازم است بعرض خوانندگان شریف برسانیم که آن نوشته از دوحالت خارج نیست:
1)اینکه نگارنده فردی مغرض وغیر سیف آبادی است که بنا به اهداف غیر اخلاقی به تخریب وجهه سیف آباد دامن میزند که کاری بس نازیبا وغیراخلاقی است.
2) نگارنده حتی اگر سیف آبادی هم باشد(که احتمال آن کم است) بچه ای است که نمی فهمد کارش صحیح نیست که این موضوع نیز موردتائید اهالی محترم سیف آباد نیست وازاین گونه حرکات نیز اعلام برائت میکنند.
درضمن انتظارمیرودمدیرمحترم سایت پرتلاش کازرون نما درپالایش نظرات دقت بیشتری مبذول دارند.والسلام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
0
کازرونی های محترم بزنید تو سرکله ی هم
محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
3
آقای علیرضا چرا ناحق سخن می گویی؟پیران هیچکس را به جان هم ننداخته فقط دست یک عده راننده بی تربیت بی وجدان زیرکار در برو که به خواهر و مادر مردم فحش می دهند قطع کرده.حالا که قصد بازسازی دارد باوجود گرفتاری ها و در حالی که شهرداری پول کارگرها کارمندها ندارد بدهد کار بدی می کند؟چون حقوق ها را سر موقع می دهد بد است؟چون بدون کمک شهرداری امسال سه تا اتتوبوس خریده بد است؟چون همه جا از حق سازمان دفا میکند گناه کرده؟چون اتوبوس ها را برای بخش خصوصی تعمیر میکند بد است؟رییس های قبل مدرکشان چی بود؟یا لیسانس معارف بودن یا دیپلم.انصاف هم خوب چیزی است .بچه های شهرمان را اذیت نکنید باید از جاهای دیگر برای ما رییس بیاورند که توی سر ما بزند؟هرکس وجدان دارد بیاید کارهای پیران را ببیند.تازه من بئدم که او در زمان موصلی به خاطر مخالفت با اینکه موصلی پول سازمان را نمیداد استعفا داد ولی موصلی با اجبار و قول ووعده نگذاشت پیران برود.سازمان از این رو به روی دیگر کرد.انصاف داشته باشید.سزای خوب کار کردن این حرف های الکی است در شهر ما.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
0
سلام
مسئول محترم سایت چرا نظرم نگذاشتید؟
اگه قرار باشه فیلتر کنید و گزینشی عمل کنید که نمیشه.اگه سایت شخصی شده بگید تا همه بدونند...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
0
باسلام مدیر سایت نظر من کو؟؟؟!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
0
درود بزارید هویت اصلی مدیر ها مشخص بشه بابا اگه نقد نباشه و بحث نشه باید جمعش کنید بره...لطفا نظرها حذف نکنید
علیرضا
|
United States
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
0
0
سلام
... چیز خوبی نیست اونم برای یک مدیر عامل
دورنگی هم چیز خوبی نیست برای یک مدیر عامل
همه دیگه میشناسن وهویتش مشخصه بابا...دیگه بدترش نکنید همه حق دارن نظرشون بدن اگه ایشون ... ندارن و به اصطلاح خودشون نیتش پیشرفت شهره چرا واقعا کمک نمیکنه؟؟ فقط داره ... میکنه؟
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
0
0
اگه نیتش واقعا همین بود چرا این همه .... تا مدیر عامل بشه؟!درسته زمان گذشته اما همه چی معلومه که از چه راهی مدیر عامل شد...همش ... و ...
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
0
0
میشه نقطه چینها کامل کنید شده مثل معما چی به جاش بزاریم تا معنا پیدا کنه ؟
خیلی سخته...
خورشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
1
0
سلام فغلا شایستگی تو شهر ما شده دنبال ... دویدن و موقع انتخابات خوب امتیاز گرفتن این راه موفقیت و رسیدن به میز هست بعدش هم دیگه باید زبونش داشته باشی دیگه ابقاء میشی مهندس پیران حالشو ببر فعلا سواری پیاده نشو محکم بشین...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
1
0
یک کاری کردید که دیگه این بنده خدا اظهار نظر یا پیشنهاد نکنه حالا یک چیزی گفته ولش کنید هر مسئولی مصاحبه کنه باید یک چیزی بپرونه که بگه منم یک چیزی بلدم . فکر نکنم دیگه از این ...بکنه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
0
0
چرا نظر بقیه رو حذف میکنین و نمیزارین؟؟؟؟
مدیر پایگاه
دوست عزيز باسلام

چنانچه بادقت نظر، به نظرات ذيل كليه اخبار و مطالب سايت نگاهي بياندازيد، متوجه خواهيد شد كه سايت كازرون نما در تاييد نظرات بسيار باز عمل كرده و تنها فحاشي و افترا و تهمت و ادعاهاي غير مستند را تاييد نمي‌كند و آنهم در بيشتر موارد به حذف كلمه و عبارت اكتفا كرده و اصل نظر را منتشر مي‌نمايد.

با اين حال در موارد ادعايي چنانچه مستندات قابل قبول و محكمي به سايت ارسال شود، كازرون نما در انتشار موارد تخلف و يا موارد فساد اعم از اداري، مالي، سوء استفاده از مقام و موقعيت و غيره هيچ واهمه اي ندارد. اما درج و انتشار تهمت‌هاي ناروا و اثبات نشده به دور از انصاف و خلاف شرع و قانون است. و از اين كار معذور مي‌باشيم

علي بحراني - مديركازرون نما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
0
0
من سه تا نظر گذاشتم،نظرم هم بد نبود اما فقط این اخری را گذاشتید
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
0
1
من رفتم اتوبوسرانی و دیدم که بازسازی اتوبوس های کهنه را در خود سازمان شروع کرده اند.به جای نشستن و تهمت زدن و توهین کردن و قضاوت بی جا کردن بروید از نزدیک ببینید.نباید زحمات دیگران را به این شکل جواب بدهیم.همیشه به جای حذف و تخریب به فکر کمک باشیم.
جواد رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
0
1
از کلمات سانسور شده در نظرات پیداست که الفاظ رکیک و فحش و توهین است.این از مسلمانی نیست که انسان مسلمان را حتی اگر اشتباه هم کرده باشت مورد اهانت قرار دهید.به قول آقا حامد باید رفت و دید.نه سازمان اتوبوسرانی جای دوریست نه آقای پیران فرار کرده.حتما برای صحبت هایش ذلیل دارد تازه ایشان گفته برای نوسازی اتوبوس ها اینقدر اعتبار نیاز هست.وقتی حسابش کنیم درست می گوید اگر هر اتوبوس 500میلیون باشد خب پانزده میلیارد می شود پول 30 اتوبوس .کجای این حرف ایراد دارد.ایراد در کار کسانیست که پول اتوبوسرانی را در سالهای قبل خرج شهرداری کرده اند.پس به جای قضاوت از راه دور و ناسزا گفتن برویم سری به کارگاه بازسازی بزنیم اگر راست گفته اند کمکشان کنیم ولی اگر لاف زده اند خدا رسوایشان می کند آقا حامد که می فرماید من رفته ام و بازسازی را دیده ام.ما هم برویم واگر راست گفته اند توبه کنیم.
سیدعلی وزیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
0
0
پیمان جان.به چی دل خوش کردی؟تو اون خراب شده موندی که این حرفا نثارت کنند؟مگه تو محتاج این ... هستی؟بنداز جلو همونایی که حاضرند به خاطر چندر غاز گند بزنند به حیثیت همه.میزشونو بده به خودشون تا اینقدر میز میز نکنند.یعنی اینا هنوز نمیدونند اگر اون سازمان تا حالا هم دوام آورده به خاطر حمایت های رییس دانشگاه از تو بوده؟کی قرارداد ماهی چهارمیلیون و پانصد هزارتومان بسته؟ولشون کن بیا دنبال زندگیت و روزگارد مرد حسابی.کجای کاری مگه؟کار تو این شهر یعنی همین.لیاقت اینا همون 23 معروفه.به خدا لجم گرفته ازت.برای چی موندی آخه؟ول کن.ول کن ول کن. ... خدمت.یه مشت نمک نشناس ... به اونایی که تو رو وادار به قبول این کار کردند.یادته چقدر گفتم نرو نرو نرو.بذار خودشون باشند و خودشون.
همسایه قدیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
0
0
سید عزیز میشه بفرمایید خودتون الان چه شغلی دارید؟
میدونید خیلی از این دلنوشته ها نه بخاطر لجبازی با پیران و امثال پیرانه؟
سوپاپ اطمینان این جوونهای بیکار و فرونشوندن عصبانیت از هر چیزی توی این نوشته ها و به صورت ناشناس خودشو نشون میده
من اگر جای پیران بودم به این نوشته ها میخندیدم و خودم رو برای پست های بالاتر آماده میکردم.
بعضی از این نوشته ها هم احتمالا از کسانی ست که منافعشون در خطره
با این اظهار نظرها من که ارادتم به پیران بیشتر شد.
فقط پیران جان حداقل از یک اتوبوس ترو تمیز و نمونه شروع کن خدا کمکت میکنه.
امیدوارم شهردار بشی.
دوستدار شهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
0
0
همشهریان عزیز
دور گود نشستن و گفتن لنگش کن ، عادت شده برای ما کازرونی ها .
حالا که یه مدیر تو این شهر پیدا شده که از منافع شخصیش بگذره به نفع منافع عموم و شبانه روزتلاش میکنه تا سرو سامانی بده به اوضاع نابسامان حمل و نقل درون شهری ، متاسفانه یه سری افراد که این وسط منافعشون به خطر افتاده شروع کردن به بدگوئی کردن.
سوال اینجاست در حال حاضر که سازمان اتوبوسرانی در انجام خدمات به عموم مردم نسبت به داشته هایش بسیار منظم عمل میکنه چرا این مسائل بوجود میاد ؟ آیا این وسط فرد یا افرادی به خواسته های نا بجا و نا به حقشون نرسیدن ؟! که اینکونه لب به انتفاد اونم نه از نوع سازندش بلکه از سر تنگ نظری پرداختن ؟!
به طور قطع و یقین خیلی از این دوستانی که به قول خودشون انتقاد کردن ، حتی 1 بار هم از ناوگان اتوبوسرانی استفاده نکردن و فقط برای تخریب به این مسائل دامن زده اند.
بهتر نیست به جای تخریب و دامن زدن به مسائلی که اصلا صحت نداره بریم از نزدیک به کارهای انجام شده در این مدت نگاهی بکنیم و منصفانه قضاوت کنیم ؟
به امید روزی که همه ما از سر انصاف و رعایت اخلاق لب به سخون باز کنیم و نه از سر تنگ نظری.
یه خدا قوت جانانه به آقای مهندس پیران و کل مجموعه زحمتکش سازمان اتوبوسرانی میگم و آرزوی سربلندی دارم برای همتون.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
0
0
نمیدونم چطور بعضی ها میتونند در حضور خدا اینجورقضاوت کنند و تمام زحمات یک نفر رو نادیده بگیرن!مهندس پیران بخاطر توانایی و لیاقتش مورد حسادت و دشمنی یه عده قرار گرفته و خارچشمشونه وگرنه همونها بهتر میدونن چقدر به کارش مسلطه و مدیریتش تا چه اندازه قوی هست.پیماااااان، هرچند منو خیلی تشویق به رفتن از اون شهر کردی ولی تو بمون و مستدام باش،مطمین باش جای تو اینجایی که ایستادی نیست لیاقت تو بیش از اینهاست...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
0
0
میدونم چطور بعضی ها میتونند در حضور خدا اینجورقضاوت کنند و تمام زحمات یک نفر رو نادیده بگیرن!مهندس پیران بخاطر توانایی و لیاقتش مورد حسادت و دشمنی یه عده قرار گرفته و خارچشمشونه وگرنه همونها بهتر میدونن چقدر به کارش مسلطه و مدیریتش تا چه اندازه قوی هست.پیماااااان، هرچند منو خیلی تشویق به رفتن از اون شهر کردی ولی تو بمون و مستدام باش،مطمین باش جای تو اینجایی که ایستادی نیست لیاقت تو بیش از اینهاست...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
0
0
ضمنا در ادامه باید عرض کنم توانایی و شایستگی مهندس پیران هیچوقت نه با این بی انصافی ها و نه با هیچ به به و چهچه ای سنجیده نمیشه.برای اندازه گیری لیاقت و کارایی افراد، مقیاس شایسته تری لازم هست...ن _الف
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
0
0
شعار الکی نده آن چه که عیان است چه حاجت به بیان است؟ پیران چکار کرده مثلا؟ بگین تا ما هم بدونیم والله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳