پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
فرماندار كازرون خبر داد:
حميدرضا گرامي فرماندار کازرون، از تسهیل شرایط روند مجوز لازم به سرمایه‌گذاران در زمینه‌های مختلف در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش كازرون نما، حمیدرضا گرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس در کازرون اظهار کرد: در 10 ‌ماه گذشته نزدیک به 20 درخواست سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف گردشگری، صنعت و معدن و مباحث کشاورزی و دام‌پروری در این شهرستان دریافت کردیم که مورد بررسی و استقبال قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تکمیل زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی در کازرون می‌تواند مشوق خوبی در عرصه سرمایه‌گذاری در این شهر به‌ شمار رود، ادامه داد: تاکنون افزون بر پنج میلیارد تومان برای زیرساخت‌های آب، برق و تسویه‌خانه منطقه ویژه اقتصادی این شهر توسط شرکت شهرک صنعتی عملیات اجرایی آن شروع ‌شده است.

فرماندار کازرون امنیت روحی و روانی سرمایه‌گذار را بسیار حائز اهمیت خواند و از تمام دستگاه‌ها خواست نگاه بدبینانه خود را نسبت به سرمایه‌گذار اصلاح کنند و تنگ‌نظری را کنار بگذارند و به‌ جای نگرش تک‌بعدی همه‌جانبه‌نگر باشند.

وی به اجرای طرح جامع اصلاح معابر و فضای گردشگری امامزاده سید حسین (ع) کازرون توسط یک سرمایه‌گذار اشاره کرد و گفت: این سرمایه‌گذار با سرمایه‌ای افزون‌بر پنج میلیارد تومان وارد این میدان شده که فازهای لازم مرحله نخست را تا ایام تعطیلات نوروز آماده و به بهره‌برداری می‌رساند.

فرماندار کازرون تصریح کرد: برای راه‌اندازی تله‌کابین و خدمات تفریحی و رفاهی در تنگ جوکان و جذب توریست در این شهرستان تاکنون سه سرمایه‌گذار اعلام آمادگی کرده‌اند.

گرامی به وجود عملیات اجرایی 2 طرح پتروشیمی در جره و بالاده و کوهمره نودان، حمل‌ونقل بار توسط افزون بر هشت هزار کامیون در ابعاد گوناگون، وجود اماکن ورزشی از جمله استادیوم و سالن‌های مجهز، سد نرگسی، چشمه‌سارهای با ارزش، محصولات کشاورزی باغی و زراعی و زیرساخت‌های عرصه‌های گوناگون برای جذب سرمایه‌گذار اشاره کرد و گفت: در راستای ارتقای امنیت برای سرمایه‌گذاران از منظرهای مختلف با توجه به خشک‌سالی مورد توجه دولت قرار گرفته است.

این مسئول ادامه داد: با توجه به شرایط موجود، تنزل قیمت نفت و خشک‌سالی، مدیریت این شهرستان به تغییر الگوی کشت محصولات کشاورزی پرداخته که در این راستا از 40گونه گیاهان دارویی شناسایی‌شده در این استان 35گونه آن در این شهرستان پرورش می‌یابد که این امر می‌تواند برای سرمایه‌گذار مقرون‌ به‌ صرفه باشد.

گرامی در پایان شهرستان کازرون را با وجود داشتن 9 درصد از جنگل‌های زاگرس، سه هزار و 600 خانوار عشایری با داشتن 500 هزار راس دام، 6 بخش و 12 دهستان، 300 روستا و وجود راه‌های مواصلاتی میان سه استان، کهگیلویه‌ و بویراحمد، فارس و بوشهر و تعداد بسیاری از جاذبه‌های گردشگری را از جمله شهرستان‌هایی در جذب توریست و گردشگران عنوان کرد.

نویسنده: سرويس خبر
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳