پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۷۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶
فرماندار کازرون با اشاره به طرح توسعه امامزاده سید حسین (علیه السلام) شهرستان کازرون، گفت: توسعه این امامزاده طرح جامع دارد و نزدیک به 15 هکتار باغ های اطراف این امامزاده در این طرح مورد نظر قرار می گیرد که فاز اول آن در نوروز 94 به بهره برداری می رسد.

به گزارش كازرون نما، حمیدرضا گرامی، فرماندار کازرون امروز (10بهمن) در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسن عسکری (علیه السلام) و تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه (سلام الله علیها)، گفت: از تعداد 15 هزار شهید فارس و یک هزار و یکصد شهید متعلق به شهرستان کازرون است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما به برکت خون شهدای عزیز دستاوردهای زیادی را کسب کرده و می کند این دستاوردها در شرایطی به دست آمد که در این ایام گذشته با انواع و اقسام تهدیدات مواجه بودیم.

گرامی اضافه کرد: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، خودباوری، استکبار ستیزی، محرومیت زدایی، احیای ارزش های اسلامی، ایثار و شهادت طلبی، تولید علم و فناوری و ارتقا سطح آموزش از جمله نعمت هایی است که به برکت جمهوری اسلامی نصیب مردم ما شده است.

فرماندار کازرون با تاکید بر اینکه شهرستان کازرون یکی از قدیمی ترین شهرهای کشور است، تصریح کرد: این شهرستان با چهار هزار و 200 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 300 هزار نفر در غرب شیراز قرار گرفته است که 6 بخش و شهر، 12 دهستان و 300 روستا را در خود جای داده است که با نگاه کشاورزی، دامپروری، گردشگری و صنایع دستی و توجه به صنعت از قابلیت های خاص خود دارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: وجود نیروگاه سیکل ترکیبی، تالاب گردشگری پریشان، وجود شهر باستانی بیشابور و نقش های برجسته، تنگه چوگان و غار شاپور، جاذبه های مختلف، معادن سنگ، گچ و سیمان، معدن نمک، داشتن نیروی انسانی کارآمد و متخصص در سراسر کشور از جایگاهی معتبر در استان و کشور به حساب می آید.

گرامی با اشاره به اینکه امامزاده سید حسین (ع) و سایر بقاع متبرکه مامن دوستداران اهل بیت (ع) در این شهرستان است، افزود: این امامزاده یک نعمت و برکتی برای استان بوشهر و کازرون است.

وی با اشاره به اینکه توسعه این امامزاده طرح جامع دارد و نزدیک به 15 هکتار باغ های اطراف این امامزاده در این طرح مورد نظر قرار می گیرد، اظهار داشت: برای اجرای طرح جامع در مرحله اول یک سرمایه گذار با سرمایه ای بالغ بر 50 میلیارد ريالی وارد کار شدند که در مرحله اول برای ایام تعطیلات نوروز به بهره برداری می رسد.
 
این مقام مسئول گفت: اگر یک حرکت خوب و عزتمندانه ایجاد شود به اشتغال روستاهای همجوار کمک می کند و با توحه به نزدیکی به بیشابور زمینه خوبی برای گردشگری مذهبی خواهد بود و سه سرمایه گذار تاکنون برای این منطقه متقاضی داشتیم که می تواند محل تفرجگاه و زیارت مردم در منطقه باشد.
نویسنده: سرويس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
با تجربه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
0
4
تنها چشمه آب تو ایران که میشه کف بستر اون، فک و استخوان گوسفند پیدا کرد، چشمه سید حسینه....تنها ابی که توش پتو، قالی، کهنه بچه، و هزار تا کوفت و زهر مار دیگه میشورن چشمه سید حسینه...حالا دریاچه پریشان خشک شد....اب سید حسین که خشک نشده هنوز... حالا داریم قدرشناسی ها رو میبینیم!!! داریم فرهنگ غنی خودمون رو نشون میدیم... ما آب رو میخوایم برای زیبایی و طبیعت و حیات ... یا برای اینکه یه چیزی باشه که پوست هندونه بندازیم توش؟؟؟!!!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
0
2
"گرامی با اشاره به اینکه امامزاده سید حسین (ع) و سایر بقاع متبرکه مامن دوستداران اهل بیت (ع) در این شهرستان است، افزود: این امامزاده یک نعمت و برکتی برای استان بوشهر و کازرون است."
استان بوشهر؟؟؟؟؟!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
0
0
متاسفانه حق با با تجربه است فرهنگ استفاده از این نعمت خدا دادی را نداریم این امام زاده و چشمه ان می تواند نعمتی بزرگ برای کازرون باشد ولی از این ظرفیت خدا دای استفاده نمی کنیم یک همچین سرابی در نزدیکی کرمانشاه بود که روز های تعطیل غلغله بود و از محل شنا تا قایق پاروی در آن وجود داشت در شیراز کلی خرج می کنند تا در باغ جنت و پارک ازادی یم همچین محلی برای قایق سواری ایجاد کنند انوقت ما این محل را به حال خود رها کرده ایم بهر برداری از ان را به بخش خصوصی بسپاریم با نظارت کامل انوقت ببینم چه خوب می شود اشتغال زایی ایجاد کرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴