پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
شهردار کازرون بیان کرد:
سيد مهدي مكي، ضمن تبريك پيشاپيش فرارسيدن ايام ا... پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي اظهار كرد: از همه‌ي امكانات شهرداري به منظور فضا سازي مناسب با دهه‌ي فجر انقلاب اسلامي و به منظور برگزاري هر چه با شكوه‌تر مراسم‌هاي اين ايام ا... استفاده مي‌كنيم.

به گزارش دريافتي كازرون از روابط عمومي شهرداري كازرون، شهردار كازرون گفت : مسؤوليت كليه‌ي تزيينات شهري بر عهده‌ي شهرداري است و در اين زمينه با برگزاري جلساتي وظايف واحدهاي مختلف خدمات شهري در حال پيگيري است. وي افزود: چراغاني سطح شهر، ورودي‌‌هاي شرقي و غربي، نصب پرچم و بنرها با محوريت ورود حضرت امام خميني(ره)  شهداي انقلاب شهر كازرون، تنظيف معابر و هماهنگي برگزاري راه‌پيمايي يوم ا... 22بهمن ماه از اقدامات در حال انجام مي‌باشد.

مكي از بهره‌برداري پروژه‌هاي شهري در دهه‌ي فجر خبر داد و افزود : شهرداري كازرون بهره‌برداري از پروژه‌هايي هم‌چون تكميل و تجهيز كشتارگاه كازرون و ماشين حمل گوشت، تكميل و تجهيز بوستان‌هاي سلمان، پارك محله‌اي در شهرك انتظام و امام رضا(ع) ، بهره‌برداري از تقاطع‌هاي مطهري و اصلاح ميادين سطح شهر،آمادگي بهره‌برداري از  بازار موقت روز را در مسير خدمت رساني هر چه بيش‌تر به هم‌شهريان در دستور كار قرار داده است.

شهرداري كازرون هم‌چنين از تخفيف در ارايه‌ي خدمات پروانه‌هاي ساخت و عوارضات شهرداري در دهه‌ي فجر سخن گفت

نویسنده: ميثم زارع
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳