پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۴
علي الهياري خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت :بمنظور توانمند سازی مددجویان در سالجاری 27میلیاردریال تسهیلات قرضه الحسنه برای افراد تحت پوشش شهرستان کازرون در نظر گرفته شده است .

به گزارش كازرون نما،علی الهیاری چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اشاره به نشست اخیر بررسی مسایل خانواده های تحت پوشش این نهاد در کازرون افزود: تاکنون 17میلیاد ریال از این اعتبارات در نظر گرفته شده از طریق بانکهای عامل در اختیار مددجویان قرار داده شده است .

الهیاری با اشاره به روند توانمندسازی 25هزار خانواری تحت پوشش کمیته امداد طی پنج سال گذشته اظهار داشت : سهم شهرستان کازرون در این استقلال مالی خانواده ای تحت پوشش نیز هم قابل توجه می باشد.

مدیرکل کمیته امدا د امام خمینی (ره) فارس افزود: در مدت یاد شده نیز این نهاد مردمی با پرداخت 330 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه از اعتبارات صندوق قرض الحسنه اشتغال کمیته وقرض الحسنه بانکها برای 41 هزار نفر افراد تحت پوشش فرصت شغلی ایجاد کرده است .

وی افزود : امسال مبلغ 850 میلیارد ریال اعتبار قرض الحسنه در استان پیش بینی شده است که 650 میلیارد ریال به شهرستانها ابلاغ شده است که از قبل ان تاکنون برای چهارهزار نفر ایجاد شغل شده است .

به گفته الهیاری کمیته امداد فارس در بخش مشارکتهای مردمی وایجاد اشتغال جزسه استان برتر کشور می باشد و در بخش فرهنگی با تلاشهائی که شده است می توان گفت که جزو استانهای اول کشور قرار داریم .

نویسنده: سرويس خبر
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳