پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۶۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲
نماینده استان فارس در شورای عالی استانها کل کشور خواستار شد
عضو هیئت رئیسه شورای عالی استانهای کشور تصریح کرد: دریاچه «پریشان» به عنوان تنها دریاچه آب شیرین در منطقه خاورمیانه و زیستگاه بسیاری از پرندگان نایاب و کمیاب کشور به دلیل خشکی در معرض نابودی است و سازمان‌های زیربط باید پاسخگوی کم‌لطفی و بی‌توجهی به زیست‌بوم این دریاچه باشند.
به گزارش دريافتي كازرون نما از روابط عمومی شورای اسلامی شهر كازرون، مهندس محمد امین مهرورز در گفت‌وگو با خبرنگار شهریران با انتقاد صریع از مدیران و مسئولان اجرایی در عدم مسئولیت پذیری در مدیریت های جهادی ضمن اشاره به ویژگی‌های دریاچه «پریشان»، وضع بحرانی آن را یادآور شد و گفت: متاسفانه به دلیل حفر چاه‌های غیرمجاز فراوان و  نبود هیچ نظارت های کافی در حفظ و نگهداری زیست بوم از سوی سازمان‌‎های زیربط این دریاچه با خشکی مواجه شده است.
وی افزود:  کاهش بارندگی در سال‌های اخیر و حفر چاه‌های متعدد در مجاورت روستا افزایش خشکی دریاچه پریشان را به دنبال داشته است.

 جوانترین عضو شورای عالی استانهای کشور با بیان اینکه آیا تاکنون مراکز زیربط برای کاهش معضل‌های موجود اقداماتی انجام دادهاند یا خیر، گفت: برای کاهش میزان خشکی دریاچه تعدادی از چاه‌های غیرمجاز پر شد اما این اقدام به شکل مقطعی و بی‌نتیجه بود.

مهندس مهرورز در پایان ضمن ابراز امیدواری ،یادآور شد که در نشست و جلسه ی مشترک که با جناب آقای دکتر نوبخت ریاست محترم سازمان مدیریت  و برنامه ریزی کشور داشته ایم از دولت محترم تدبیر و امید خواسته ایم در لایحه بودجه  94 کشور بیشترین بودجه ی مناسب جهت احیا دریاچه پریشان همانند دریاچه ارومیه را اختصاص دهد.

نویسنده: سرويس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
حق بین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
1
2
اقای مهرورز نماینده شورای عالی استانها لطفا شعار نده زود اومدی دیر می خوای بری به جای فکر پریشان فکر ترمینال برای کامیون دار ان باش
پاسخ ها
دلسوز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
آقای محترم
این دو مسئله از هم جداست لطفا ضرورت رسیدگی به دریاچه پریشان رو نادیده نگیرید.
کاظم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
2
0
مهندس مهرورز افتخار کازرون هست ما که بهت افتخار میکنیم انشااله به یاری خدا موفق باشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸