پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۶۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۶
با حضور مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان فارس:
با حضور احمد خواست خدایی مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان فارس، علی استوان به عنوان رییس جدید امور حمل ونقل شهرستان کازرون معرفی شد.
به گزارش كازرون نما، احمد خواست خدایی چهارشنبه در جلسه معرفی مسوول جدید اداره حمل و نقل کازرون افزود: در سال جاری با جابه جایی 15 میلیون نفر مسافردر استان فارس میزان تصادفات یک ونیم در صد بوده است .
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان فارس گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز تمام امکانات برای جابه جایی یک ونیم میلیون نفر مسافر در استان فارس از طریق ناوگان مسافربری پیش بینی شده است .

وی ادامه داد: 50 درصد تصادفات در استان فارس با سواری های شخصی اتفاق افتاده است.

خواست خدایی اضافه کرد:دربحث مجتمع های بین راهی چهار مورد برای شهرستان کازرون موافقت اصولی صادر شده است که سه مجتمع در سال آینده به بهر برداری می رسد .

در این جلسه حمیدرضا گرامی فرماندار کازرون گفت: یکی از عمده ترین معضل شهرستان کازرون ورود کامیون های سنگین به داخل شهر است که علاوه بر اثرات منقی زیست محیطی و بهداشتی باعث تصادفاتی هم می شود وبه زیر ساختهای شهر خسارات عمده ای وارد می کند .

وی بدون بیان آمار جابه جایی کالا افزود: با توجه به اینکه بیش از هشت هزار وسیله نقلیه سنگین در شهرستان کازرون وجود دارد و بیشترین جابه جایی و حمل ونقل کالا از گمرک های کشور توسط رانندگان این شهرستان انجام می گیرد از این رو نیاز به یک مکان امنی هست که هم کامیون ها وهم رانندگان با خیال راحت بتوانند اقامت کنند و از ورود به داخل شهر خودداری شود.

گرامی گفت: اداره اوقاف وبخش خصوصی اعلام آمادگی کرده اند که با مجوزهایی که از اداره کل امور حمل ونقل دریافت کنند در سه محوراقدام به ساخت پایانه ویژه کامیون کنند.

در پایان این آیین علی استوان به عنوان رییس جدید امور حمل ونقل شهرستان کازرون معرفی شد.
نویسنده: سرويس خبر
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
0
2
امور حمل و نقل تو کازرون دقیقا چیکار میکنه? بگید ما هم بدونیم? اتوبوسهای کازرون، از اینجا که میرن به سمت شیراز، یه بیسکویت 100 تومنی میدن...ولی از شیراز به کازرون خبری نیست....با اینکه کرایه همون 5500 تومنه...اگه گفتین چرا???? .......معلومه دیگه! ...گاهگاهی بازرسان حمل و نقل شیراز تو ترمینال از مسافرها میپرسن که پذيرايي شديد يا نه?و اگه پذيرايي نشده باشه، ممكنه يه كم، فقط يه كم، براي راننده بد بشه....ولي از شيراز كه ميان كازرون، ديگه تو ترمینال کازرون، نه بازرسی هست، نه صاحبی، نه مسیولی، نه مترسکی...هیچ...اسوده خاطر باش ای راننده شریف!!!!!خخخخخخخخ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷