پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۶۱۸
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
واکنش امام جمعه کازرون به همایش اصلاح طلبان:
امام جمعه کازرون با انتقاد از همایش 25 دی‌ماه اصلاح‌طلبان، همه اعضای این جریان را در فتنه 88 گناهکار نمی‌داند و معتقد است که فتنه‌گران می‌خواهند دست همه اصلاح‌طلبان را به فتنه آلوده کند.

امام جمعه کازرون با انتقاد از همایش 25 دی‌ماه اصلاح‌طلبان، همه اعضای این جریان را در فتنه 88 گناهکار نمی‌داند و معتقد است که فتنه‌گران می‌خواهند دست همه اصلاح‌طلبان را به فتنه آلوده کند.

به گزارش کازرون نما، اصلاح‌طلبان با مدیریت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات 25 دی ماه سال جاری در کانون توحید تهران پس از 6 سال همایش خود را برگزار کردند؛ همایشی که در آن به جای بررسی و ارزیابی مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور فقط حول یک محور در گردش بود و آن «رفع حصر سران فتنه» بود.

حجت‌الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون از تکرار شعارهای فتنه‌آمیز در همایش اصلاح‌طلبان انتقاد و اظهار کرد: فتنه خطّ قرمز نظام است و هر شخص و جریانی که بخواهد در اردوگاه نظام فعالیت کند باید به صورت شاخص فتنه سال 88 را محکوم کند.

وی معتقد است که فتنه مربوط به همه اصلاح‌طلبان نبوده اما به دلیل برخی از اشخاص موجود در این جریان سیاسی صورت گرفته است اما همین فتنه‌گران بنا دارند دست دیگر اصلاح‌طلبان را در این قضیه آلوده کنند بنابراین کل جریان اصلاحات به سمت یک خودکشی سیاسی حرکت می‌کند.

حجت‌الاسلام محمد خرسند حمایت از سران فتنه را نوعی زمینه‌سازی برای فتنه‌های آینده دانست و گفت: ما توقع داشتیم که جریان اصلاح‌طلبی مرز خود را با فتنه‌گران و دشمنان نظام مشخص کند.

خرسند به عدم حضور شخصیت‌های دولتی در همایش اصلاح‌طلبان علیرغم دعوت از آنان اشاره و خاطرنشان کرد: عدم حضور شخصیت‌های دولتی در همایش اصلاح‌طلبان اقدامی مثبت بود و نشان داد که فتنه خط قرمز دولت یازدهم است و دولت روحانی دم خود را به کاکل فتنه‌گران گره نخواهد زد.

امام جمعه کازرون همچنین به حضور برخی از اشخاص شناسنامه‌دار فتنه در همایش اصلاح‌طلبان از جمله هادی غفاری و خزعلی اشاره و خاطرنشان کرد: جریان اصلاحات باید تکلیف خود را با خیلی چیزها مشخص کند.

وی اضافه کرد: این جریان همچنین باید تعریفی درست ارائه دهد تا مرز بین آنان و افرادی که از الفبای دین اسلام آگاهی ندارند مشخص شود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
2
11
دلمون خوشه امام جمعه داریم! امام جمعه حزبی...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
0
7
امام جمعه ما هم که باید به فکر مشکلات شهر ما باشه شب تا صبح میگه فتنه فتنه...حاج اقا خرسند سال 88 تموم شد و رفت..به فکر جوونهای کازرون باش که آمار بیکاری این بدبختها سر به فلک کشیده..والا به قرآن...خسته شدیم بخدا
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
1
0
از شما بعيده جناب ناشناس كجاي اين فرمايشات بوي انديشه هي دوستان مؤتلفه مي آد ؟
مجتبی
|
GERMANY
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
2
محکومیت معاون اول دولت احمدی‌نژاد - رییس‌جمهور پیشین - از نظر دیوان عالی کشور ناشی از ارتکاب دو جرم «ارتشا» و «تحصیل مال از طریق نامشروع» است.

به گزارش «انتخاب»، شعبه‌ی 11 دیوان عالی کشور در رابطه با تجدید نظرخواهی محمدرضا رحیمی - معاون اول دولت احمدی‌نژاد - نسبت به حکم صادره از شعبه‌ی 76 دادگاه کیفری استان تهران اعلام کرده که هرچند از حیث رعایت اصول، تشریفات دادرسی و احراز بزهکاری متهم، رأی تجدید نظر خواسته صحیحا صادر شده، ولی تطبیق عمل ارتکابی نام‌برده با ماده‌ی 4 قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا، اختلاس و کلاهبرداری مبنی بر اشتباه است، زیرا نام‌برده در گزینش اعضای شبکه‌ی اختلاس، هیچ‌گونه اقدام عملی انجام نداده است.

شعبه‌ی 11 دیوان عالی کشور ادامه داده که اتهامات محمدرضا رحیمی اخذ رشوه (قبول مال به‌طور غیرمستقیم) و تحصیل مال از طریق نامشروع است که با مواد 2 و 3 قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا و اختلاس و کلاهبرداری مطابقت دارد.

لذا ضمن رد دفاعیات وکلای متهم و با اجازه حاصله از ماده 250 قانون آیین‌ دادرسی کیفری و با رعایت ماده 47 قانون مجازات اسلامی مصوب 1370 که قانون حاکم در زمان ارتکاب جرم بوده و مساعدتر به حال متهم است و با اصلاح محکومیت 15 سال حبس وی به 5 سال حبس در رابطه با ارتشا و 3 ماه و یک روز حبس از جهت تحصیل مال از طریق نامشروع و تأیید سایر محکومیت‌های وی از جمله انفصال دائم از خدمات دولتی و دو فقره رد مال جمعا به مبلغ 28 میلیارد و 500 میلیون ریال در حق دولت و جزای نقدی معادل 10 میلیارد ریال، دادنامه صادره را با اصلاح مذکور تأیید و ابرام می‌کند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
6
چه خبر از محمد رضا رحیمی ؟ سعید مرتضوی ؟ بابک زنجانی ؟ از افتخارت دیگر احمدی نژاد چه خبر ؟
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
0
6
ای کاش جاج آقا یکی از خطبه هایت را اختصاص میدادی به بیان واقعیاتی ازقبیل بیکاری بدبختی وگرانی دارو ودرمان مردم فلک زده این شهرستان .حاچ آقامردم فقیروحتی متمکن این شهرستان به تنها چیزی که فکر نمیکنند فتنه وفتنه گر واصول گرا واصلاح طلب است . فقرا درد نان دارند واغنیا به فکر بیشتر کردن اندوخته هایشان هستند.دردمردم فساد وفجشا ورشوه وپارتی بازی مسولین تحت حاکمیت شماست .فتنه خریداری ندارد قدیمی شده .بروز صحبت کن ازدرد مردم بگوبه خدابالای 90درصد مردم شهرستان دغدشان فتنه وجریانهای سیاسی نیست آنهادردی غیر از اینهایی که شما بزرگوار فکرمیکنید دارند.درخطبه مسئولین را به به چالش بکش وانتقاد کن تذکر بده شاید به خود بیایند وبه فکر حل مشکل مردم باشند .سیاست را وصحبتهای سیاسی را بگذاربرای پایتخت نشینان که همه نوع امکانات دارند.البته حقیر منکر شعور سیاسی مردم شهرودیارم نیستم چراکه درگذشته بارها شعور سیاسی خود را نشان داده اند .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
حقا که گل گفتی
عبدالله خدا آبادي
|
UNITED KINGDOM
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
0
4
1- وقتي جرياني مستند به قانون اساسي كشور و با اخذ مجوز از مراجع ذيصلاح و قانوني كشور همايشي را برگزار مي كند طبعا براساس آرمانهاي خودش برنامه تنظيم وبه اجرادر مي آورد.بنابرين، اين كه چه بگويد وچه خواسته اي دارد ازقبل برنامه ريزي شده است ومطمئنا نهادهاي مسئول نيز باهوش تر از آنند كه پيش بيني اين موارد را نداشته باشند.البته اين قطع يقين جاي گلايه دارد كه با حزب مؤتلفه كه جنابعال طلايه دار آن هستيد هماهنگي صورت نگرفته است.
2- بينش شركت كنندگان درآن همايش اظهر من الشمس است .درميتينگهاي انتخاباتي جناب آقاي رئيس جمهور فعل نيز تعيين تكليف "حصر" خواسته اول هوادارانشان بوده است .اگر حضرتعالي خبر نداريد بهتراست فيلمهاي انتخاباتي سال 92را بازبيني فرماييد.ضمن آنكه ادامه حصر به عقيده ي بخش قابل توجهي از مردم به صلاح نظام نيست ولي قطعا شما استحضار داريد كه به سود برخي جريانهاي حزبي كشوراست كه نفعشان در گل آلود بودن آب مي باشد.
3- درخصوص عدم حضور دولتمردان در آن ميتينگ -- معروض مي دارد شركت مديرات ودولتمردان در ميتينگ هاي سياسي اگر خلاف قانون نباشد قطعا از ديد مردم باشعور اين مملكت بس ناپسند است ونبايد دولتي كه شعارش "تدبير" است چنين اعمال زشتي مرتكب شود .ضمن آنكه دراين مورد حق با شماست. شما يادتان به ماجراي آن مرد كه با كانديداي انتخاباتي در ستاد انتخابات كشورحاضر شد افتاده است . حاج آقا آن مرد رفت . شايد خبرش به گوش حضرتعالي نرسيده باشد .شايد هم هيچوقت نخواهيد اين مطلب را باور كنيد ولي حاج آقا واقعا آن مرد رفته است
4- درخصوص بي اطلاعي برخي از آقايان از اسلام فرموده ايد– تاجاييكه بنده به عنوان عضوكوچكي از اين ملت كه براي ثبات وحفظ اين نظام در حد امكانات خودم تلاش داشته وخواهم داشت،اطلاع دارم تاكنون آزموني دراين خصوص برگزار نشده است كه نمره هاي افراد مشخص شده باشد. ضمن آنكه برخي از اين دوستان به مثابه بازوان انقلاب در دوران حضرت امام رضوان الله تعالي در هدايت و راهبري نظام نقش داشته اند .البته آن زماني كه خيلي ها عددي نبودند!بعيد است حضرتعالي اطرافيان حضرت امام را بي اطلاع از اسلام بدانيد . برقرار باشيد حاج آقا .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸