پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۲۶۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۵
سرهنگ مشوق خبر داد:
با تلاش مأموران انتظامی کازرون، سه نفر كه به اتهام مشارکت در سرقت مسلحانه و آدم‌ربایی تحت تعقيب بودند، در این شهرستان دستگیر شدند.
 به گزارش كازرون نما به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرپرست فرماندهی انتظامی کازرون اظهار داشت: در پی ارسال نیابت قضائی از شهرستان فیروزآباد، شناسایی و دستگیری یک نفر که به اتهام آدم‌ربایی و تهیه فیلم مستهجن تحت تعقیب بود، در دستور کار مأموران کلانتری محمدیه قرار گرفت.
مهرداد مشوق ادامه داد: مأموران موفق شدند با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی متهم را شناسایی و وی را با یک اقدام ضربتی در شهر کازرون دستگیر کنند و تحویل مرجع قضائی دهند.
وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه امامزاده محمد نیز مخفی‌گاه یک نفر که به اتهام مشارکت در سرقت مسلحانه و آدم‌ربایی در استان بوشهر تحت تعقیب قضائی بوده را دریکی از روستاهای حوزه استحفاظی آن پاسگاه شناسایی و دستگیر کردند.
مشوق از دستگیری سارق مسلحی که یک‌سال متواری بود نیز خبر داد و گفت: مأموران انتظامی پاسگاه پل آبگینه یکی از مجرمان فراری حوزه استحفاظی آن یگان را که یک‌سال به جرم سرقت مسلحانه تحت تعقیب بود را دستگیر و به مرجع قضائی معرفی کردند.
سرپرست فرماندهی انتظامی کازرون بابیان اینکه این شهرستان محل ناامنی برای مخلان نظم و امنیت است گفت: پلیس با مجرمان، هنجارشکنان و مخلان آسایش و آرامش مردم برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت و در این مورد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
نویسنده: سرويس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همکار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
0
3
جناب سرهنگ سلام
دستت درد نکنه با این اقداماتت
ولی مهم اینه که خانواده اینا فشار میارند و کمتر از دو سه ماه دیگه ، آزاد میشند.
این بده جناب سرهنگ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲