پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۵۹۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
رئیس واحد کازرون اظهار کرد:
دکترسیاوش شریفی رئیس واحد کازرون در جمع معاونین و مدیران واحد اظهار داشت: این واحد دانشگاهی توانمندی اقتصادی خوبی جهت پیشبرد و توسعه دارد و باید با بهره‎گیری از این پتانسیل بتوانیم در مسیر درآمدزایی گام برداریم.

دکترسیاوش شریفی رئیس واحد کازرون در جمع معاونین و مدیران واحد اظهار داشت:  این واحد دانشگاهی توانمندی اقتصادی خوبی جهت پیشبرد و توسعه دارد و باید با بهرهگیری از این پتانسیل بتوانیم در مسیر درآمدزایی گام برداریم.

به گزارش دریافتی کازرون نما؛ رئیس واحد کازرون با بیان اینکه شهریه دانشجویی  به تنهایی جوابگوی هزینههای بالای دانشگاه از جمله حقوق و دستمزد پرسنل نمیباشد، گفت: دانشگاه دارای بیشترین منابع اقتصادی ونیروی انسانی متخصص از جمله در اختیارداشتن نخبههای جوان و تحصیل کرده است و  می توان با استفاده از توان علمی و اقتصادی موجود در جهت رفع  مشکلات مالی تلاش نماید.

شریفی افزود : واحد کازرون به لحاظ درآمد سومین دانشگاه در سطح استان است اما متاسفانه مقام اول هزینهها را به خود اختصاص داده است که این روش باید تغییر کند و علاوه بر صرفه جویی وکم کردن هزینه ها بایددر مسیردرآمدزایی گام برداریم .

وی در ادامه با تاکید بر کاهش نیروی انسانی در بعضی ازحوزهای دانشگاه اظهار داشت: رعایت بخشنامه سازمانمرکزی که براساس داشتن 7000 دانشجو یکصد پرسنل جهت خدماترسانی به آنها تعریف شده است، در صورتی که این واحد بعد از تسویه حدود 70 کارمند ساعتی هنوز 170 کارمند رسمی و 30 کارمند غیر رسمی دارد  وباید همخوانی بین این دویعنی تعداد دانشجو وتعداد پرسنل ایجاد شود.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
0
3
ههههههههه....چقدر شما به فکر دانشگاه هستید،????????
چقدر دلتان برای دانشگاه میسوزد،?????
چه معاونان و مدیران توانایی انتخاب کردید..??????
بدبخت کازرون است و تمام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
0
0
ایا درامد های دانشگاه جوابگوی سفرهای هفتگی و خانه ی 250 ملیونی برای ریاست دانشگاه در شیراز هست عایا؟ایا سوئ مدیریت در تکمیل بیمارستان دانشگاه در جهت امور آموزشی و صرف هزینهه های هنگفت به پیمانکاران این مساله و عدم به درامد رسیدن این بیمارستان ربطی به حقوق پرسنل دارد؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
0
0
الحمدلله که تقریبا پس از حدود 5 سالی که ایشان در دانشگاه هستند تازه یادشون اومده که باید به فکر منابع غیر شهریه باشند .رییس دانشگاه ،معاونین و مدیران محترم دانشگاه چند تا جلسه با اعضای هیات علمی و کارکنان و حتی دانشجویان گرفتید تا با ارائه راه حل هاشون به شما کمک کنند .البته بعید هم هست که بخواهند نظرشون رو به شما بگویند چون حداقل تو این چند سال گوش شنوایی نبوده .بعدم مگه مشکل فقط کارکنان هستند چرا برای استادان حق التدریس که خود شما می دانید نیازی به آنان نیست اقدام نمیکنید.چرا برای دروسی که می بایست حداقل با 40نفر تشکیل بشه با 5 ،7 یا کمی بیشتر مجوز میدید.آقای دکتر چرا برای کاهش هزینه ها فقط توانسته اید کارانه کارکنان و به حداقل رساندن اضافه کاری آنان را اجرایی کنید و در جهت مخالف ،بحث سرویس استادان به شیراز ،استفاده از خوابگاه استادان،غذای اختصاصی و استفاده اختصاصی از بیت المال را اجرایی نمیکنید.چرا آزمایشگاهی که استاد اون باید حداقل 10-12 جلسه با دانشجویان کار عملی کنه با یه دو جلسه کارتموم میشه و اون استاد حقوق کاملش رو از دانشگاه میگیره.چرا باید وام بیمارستان رو 3 سال مهلت بگیرید تا وام 7/5 میلیاردی تبدیل به 27 میلیارد بشه و ...........................
خشتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
0
0
جناب دکتر لطفا کمی به شعور و آگاهی مردم احترام بگدارید کسی هویت سیاسی ندارد چگونه می تواند در مدیریت خود ثبات و خلاقیت خواهد داشت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
1
1
بادرود
جناب آقای دکتر شریفی چرا بخاطر ورشکستگی مالی دانشگاه اینقدر
به دانشجوها ظلم میکنید وشهریه ها
رو می برید بالا ؟
یه مقداری به فکر آخرت هم باشید .
البته انصاف هم چیز خوبی یه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
0
0
رنگ رخساره خبر میدهد از سر وجود........بدون شرح!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
0
0
یعنی با 200 پرسنلی که دارید باید 14000 دانشجو داشته باشید که ندارید
بعدش میشه بفرمایید با داشتن نخبگان چگونه می تونید درامدزایی کنید؟ بهتر بود راهکار را هم عرض میکردید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳